abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78824944
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef JJH het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben het gezelschapsspelversie er van. En dat is stiekem best gaaf om te doen.
Ja, dat heeft mn zusje ook!!!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:10:28 #127
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78824997
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er vallen hier ieder moment 4 maten binnen. Kratje Alfa (en half kratje groen als reserve) ligt koud en het word een van de onderstaande films:

Jennifer's Body: http://www.imdb.com/title/tt1131734/
Up in the Air: http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Men who stare at goats: http://www.imdb.com/title/tt1234548/
The Hurt Locker: http://www.imdb.com/title/tt0887912/
Tropic Thunder: http://www.imdb.com/title/tt0942385/
Léon the Professional: http://www.imdb.com/title/tt0110413/
Memento: http://www.imdb.com/title/tt0209144/
Aan mij heb je weinig, ik ken ze geen van allen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:11:51 #128
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78825033
Er komt hier nu een kat met een natte staart liggen, die heeft ze waarschijnlijk in de waterbak gelegd terwijl ze zat te eten.
pi_78825439
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef JJH het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben het gezelschapsspelversie er van. En dat is stiekem best gaaf om te doen.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
Er komt hier nu een kat met een natte staart liggen, die heeft ze waarschijnlijk in de waterbak gelegd terwijl ze zat te eten.
En is ze nu boos op jou? Da's Satsu nl. altijd als hij zijn staart in bad heeft gehangen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:25:52 #130
202014 JJH
Knetter. O+
pi_78825536
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

[..]

En is ze nu boos op jou? Da's Satsu nl. altijd als hij zijn staart in bad heeft gehangen.
Nee, niet echt boos. Ik had alleen wel een natte plek om mijn mouw.
Ik had het idee dat ze het zelf geeneens in de gaten had.
pi_78825554
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Nee, niet echt boos. Ik had alleen wel een natte plek om mijn mouw.
Ik had het idee dat ze het zelf geeneens in de gaten had.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 6 maart 2010 @ 20:34:21 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_78825832
oh oh had je dit al gezien?
Zwangerschap en geboorte deel 635
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:21:56 #133
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_78827553
Tropic thunder is leuk!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:26:05 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78827719
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
oh oh had je dit al gezien?
Zwangerschap en geboorte deel 635
Nee, thnx
Dawasgeenfijneworp he?

Zoveel Ik hou van Holland liefhebbers hier?
Ik vind het echt afgrijselijk en het duurt ook nog es uuuuuuuuuuuuuuren
Ik heb lekker gebadderd met een Pop in the Bath, en de hondjes zijn ook weer allemaal lekker Lushig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:32:57 #135
176471 oh-oh
pi_78827968
Paul de Leeuw heeft een heel goed item over homo's en hosties
Mn moeder gaat ons trouwens allemaal uitschrijven bij het bisdom als katholieken, zichzelf en haar 3 kinderen, ze is het zat en wij waren het toch alleen maar om onze inmiddels overleden oma een plezier te doen
Vond ik wel gaaf, dat ze daar moeite voor gaat doen.
GODVER, NU GAAT IE SHALALIE STAAN ZINGEN
Stomme homo
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 21:34:03 #136
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_78828001
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw heeft een heel goed item over homo's en hosties
Mn moeder gaat ons trouwens allemaal uitschrijven bij het bisdom als katholieken, zichzelf en haar 3 kinderen, ze is het zat en wij waren het toch alleen maar om onze inmiddels overleden oma een plezier te doen
Vond ik wel gaaf, dat ze daar moeite voor gaat doen.
GODVER, NU GAAT IE SHALALIE STAAN ZINGEN
Stomme homo
stelletje nichten
🐙
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 21:34:53 #137
266257 crew  DeZwabber
pi_78828041
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee, thnx
Dawasgeenfijneworp he?

Zoveel Ik hou van Holland liefhebbers hier?
Ik vind het echt afgrijselijk en het duurt ook nog es uuuuuuuuuuuuuuren
Ik heb lekker gebadderd met een Pop in the Bath, en de hondjes zijn ook weer allemaal lekker Lushig
ik kijk het gelukkig nooit

ik hou niet zo van holland
🐙
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:36:25 #138
176471 oh-oh
pi_78828100
Ik hou meer van Holland dan dat ik van Linda de Mol en dr flauwe kornuiten hou, maar dat zegt helemaal niks
Er staat hier trouwens een mega stoomcake te stomen, half cocos, half choco
( Groucho Marx )
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 21:37:10 #139
266257 crew  DeZwabber
pi_78828126
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Er staat hier trouwens een mega stoomcake te stomen, half cocos, half choco
🐙
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:39:28 #140
176471 oh-oh
pi_78828231
Voor de visite morgen, ik ben zo een goede gastvrouwe
( Groucho Marx )
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 21:42:51 #141
266257 crew  DeZwabber
pi_78828360
ik moet ook weer eens stoomcake maken

maar morgen eerst lemper!
🐙
pi_78828553

Ik lees hier soms een beetje mee op het dierenforum omdat ik ook van diertjes hou En ik ook mee doe met jullie dierenthuis actie En wij hebben zelf 3 Border Collies, we hadden er 4, en 5 schapen
Want 2 van onze honden doen aan schapen drijven en die ander is een oudje en overgebleven van een stel dat we hadden geadopteerd.

En ik vind het wel leuk om jullie verhaaltjes te lezen over wat je mee maakt met je huisdier en de foto's.
En ik vind het ook leuk om foto's of verhalen te posten over onze honden.

Dit is mijn lieveling, Meneer Swift.. ongekend lief en sociaal, slaapt bijvoorbeeld op zijn rug.. beestje weet niet wat kwaad is

De vader van onze allereerste Border (ook een hele mooie) was toendertijd de mooiste BC van Nederland, wij doen niet aan dat soort shows.. maar Swiffie maakt zo'n grote kans heh. Ik weet zeker dat hij de mooiste is, en dan ook nog eens het beste hondje ter wereld

Swift zou ook heel goed inzetbaar zijn als hulphond voor gehandicapte mensen of om kinderen/mensen van hondenangst af te helpen Dat laatste absoluut. Swift bijt nooit, zelfs niet tijdens hard spelen... zodra je je hand in zijn bek doet dan is het over.
Hij komt je troosten als je verdrietig bent.. komt overdreven kwispelen als je loopt te mopperen etc.
En hij kan supermooi "wolven" Het is een prachtbeest!!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:52:06 #143
176471 oh-oh
pi_78828706
Ik ben dol op bc's, tzijn geen honden voor mij maar ik vind ze altijd fantastisch om te zien.
Ik heb een chihuahua die denkt dat ie een border is

Zwab, wat voor vulling ga je dr in doen?
Lemper is lekker, ik heb het vroeger thuis wel es gemaakt maar nog nooit zelf geloof ik ...
( Groucho Marx )
pi_78828756
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef Autidude het volgende:

Ik lees hier soms een beetje mee op het dierenforum omdat ik ook van diertjes hou En ik ook mee doe met jullie dierenthuis actie En wij hebben zelf 3 Border Collies, we hadden er 4, en 5 schapen
Want 2 van onze honden doen aan schapen drijven en die ander is een oudje en overgebleven van een stel dat we hadden geadopteerd.

En ik vind het wel leuk om jullie verhaaltjes te lezen over wat je mee maakt met je huisdier en de foto's.

Dit is mijn lieveling, Meneer Swift.. ongekend lief en sociaal, slaapt bijvoorbeeld op zijn rug.. beestje weet niet wat kwaad is

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De vader van onze allereerste Border (ook een hele mooie) was toendertijd de mooiste BC van Nederland, wij doen niet aan dat soort shows.. maar Swiffie maakt zo'n grote kans heh. Ik weet zeker dat hij de mooiste is, en dan ook nog eens het beste hondje ter wereld

Swift zou ook heel goed inzetbaar zijn als hulphond voor gehandicapte mensen of om kinderen/mensen van hondenangst af te helpen Dat laatste absoluut. Swift bijt nooit, zelfs niet tijdens hard spelen... zodra je je hand in zijn bek doet dan is het over.
Hij komt je troosten als je verdrietig bent.. komt overdreven kwispelen als je loopt te mopperen etc.

Hoe is het met je?
Swift blijft mooi!!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Designer zaterdag 6 maart 2010 @ 21:54:52 #145
266257 crew  DeZwabber
pi_78828793
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op bc's, tzijn geen honden voor mij maar ik vind ze altijd fantastisch om te zien.

Zwab, wat voor vulling ga je dr in doen?
Lemper is lekker, ik heb het vroeger thuis wel es gemaakt maar nog nooit zelf geloof ik ...
kip, en heb hier een zakje met prut voor lemper van de toko
volgende keer ook zelf prut maken natuurlijk
🐙
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:59:55 #146
176471 oh-oh
pi_78828975
Ben benieuwd !
Ik moet eerst eens bapaobloem gaan proberen voor ik weer es iets anders ga maken
Ik ga eens even zien hoe het met de cake staat.
Ik had van mn broertje voor mn verjaardag een hele mooie grote stoompan gekregen, dat ding is echt geweldig
Gebruik jij nog steeds dat elektisch stoomgeval?
( Groucho Marx )
pi_78829099
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:

Het zijn wel aparte honden jah, je moet er ook echt mee bezig zijn... Anders kunnen ze echt vals worden, en je wilt geen valse Border
Maar wij hebben nu 3 keer een pup opgevoed, en onze eerste moest niets van schapen hebben maar die had weer andere kwaliteiten.. meer richting agility; die kon bijvoorbeeld Nederlands én Engels, maar ook fluiten signalen en handsignalen.. en zelfs poepen en plassen op commando

Ken je met agility die paaltjes? Dat ze moeten zigzaggen? Bij Bordey hoefde je alleen maar paaltjes neer te zetten of zo'n plek waar bomen mooi op een rij zijn gepland en dan zei je doodgewoon: Ga maar paaltjes doen!! En hoppa!!

Het zijn geweldige honden, en zó mooi! Maar ook heel menselijk.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:03:41 #148
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_78829110
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef Autidude het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij is geweldig! Ik vind het toch altijd zo'n mooi gezicht als ze de schapen drijven
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:05:29 #149
176471 oh-oh
pi_78829177
Hey Maes
( Groucho Marx )
pi_78829404
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:

Hoe is het met je?
Swift blijft mooi!!!!!
Naar omstandheden prima!
Swift is de bom Maar me andere hondjes ook hoor, stuk voor stuk apart..

Hebben jullie wel eens een échte TEEF/BITCH gezien? Zo'n vrouwelijke hond die denkt dat ze een prinses is?

Meet Donja

Dat is dus wel een kreng heh... Is zelfs een keer door de het raam van de voordeur gesprongen
Want ze houd dus niet van post en ze is sneller dan de postbode, die heeft ze altijd door en dan springt ze tegen de brievenbus aan met haar voorpoten.. Maar toen zat ze 1 keer net iets te laag..... Regelrecht door het ruit heen Godzijdank alleen een flinke snee in haar voorpootje. Nu kan het niet meer.

En zo zijn er meer dingetjes met haar.. ze is heel lief hoor, en super met de schaapjes.. Maar als ze een kat ziet dan hebben wij geen controlle meer en als ze die kat te pakken krijgt dan is die kat de sjaak
We moeten echt heel erg goed met haar opletten, ze springt ook makkelijk over een 2 meter hoge schutting Een kat in onze tuin tegelijktertijd met Donja is écht een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')