Sorry, heb nog niet bijgelezen. Even van de babysite gekopieerd.
Maandag morgen 07.30 eerste keer gel, deed niets. Toen 14.00 uur nogmaals en toen begon het hoor. Maar geen ontsluiting. Maar wel teveel pijn om de nacht in te gaan, dus pijnstilling en slaapmiddel (jeetje was van de wereld joh).
En 's ochtends braken mijn vliezen, en 2 uur later weeen storm. 4 uur lang, alleen maar pijn pijn, viel niet tegen te zuchten... Maar anotine was heel super!!!!!!!!!!!! Hij heeft me er echt door heen geholpen, tijdens die weeen storm, naar ok voor ruggenprik... Ook dat wilde niet vlotte, maar uiteindelijk, uur later ofzo, ja daar was dan de verdoving. Goddelijk!!!!!!
En 2 uur later, kijken, heee ontsluiting gaat niet echt hard. Jeetje, vanwaar die flinke pijn dan?????
1 uur later, nee ga de gyn laten komen. Volgens mij gaat het dit niet worden. Ontsluiting komt niet verder dan 6cm en jij bent dadelijk te uitgeput om uberhaut een bevalling te doen. En ja hoor, het verlossende woord.... je wordt nu naar beneden gebracht voor een keizersnede. Wat was ik blij zeg!!!!! Eindelijk, na bijna 48 uur!!!!!! Mijn zoon...
Woensdag viel het allemaal een beetje tegen, veel pijn van de ks. Mart gaf over en kon zijn temp niet vast houden. Dus 's avonds om 22.00 uur, werd hij naar de kinderafdeling gebracht. Warmte bedje en infuus. Waarschijnlijk een infectie. Maar hij doet het nu super. Is uit het warmte bedje, drinkt goed, poept goed en plast goed.
Dus nu paar keer per dag daarheen, om het te voeden, knuffelen en kussen.... En vanaf woensdag mag hij lekker met ons mee naar huis.
Kortom, hele ervaring, heeft ook even geduurd voordat ik mart zag, zoals ik hem nu zie... Maar het is helemaal geweldig. Zo geweldig om moeder te zijn. We zijn ouders van een geweldige zoon!!!! ONZE ZOON!!!
En zie hier:
![]()