Jij bent jaloers omdat je alleen nog een natte veeg hebt...quote:
Je hoort erbij hoor.quote:
Jij begon er mee!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh het slaat ook nergens op
I'm board![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi, stelletje viespeuken!
Weet je wat pas kut is?
Je dweilstangding kapot laten vallen als je wil beginnen met dweilen en dat dan net de winkels dicht zijn![]()
Moest ik een dweildinges gaan lenen bij vrienden van me.
Sinds Sjon is de dweil echt het meest essentiele huishoudelijke hulpstuk in mn leven
Nee man, ik moet elke dag onder de bank dweilen weet je welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou de emmer weer leeg gooien en volgende week wel verder zien.
Ow ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, ik moet elke dag onder de bank dweilen weet je wel![]()
En morgen krijg ik visite en dan schijnt de zon, nou, er moest echt gedweild worden, trust me
Een date?????quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga mn bad nog eens volgooien, Chico en Billy moeten nog gewassen dus dan kan ik zelf ook nog wel een keer gaan, mogen zij daarna in mijn water![]()
Oh Zwabbert, ik wilde een Yakamotosushisensei voor je op de bus gaan doen maar mn postzegels zijn op, dus dat wordt op zn vroeg pas maandag maar wss zelfs pas dinsdag want maandag heb ik een lunchafspraak
Nee mn tantequote:
oh...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee mn tante![]()
Maar daardoor kan ik dus maandag niet naar het postkantoor voor nieuwe postzegels
TF rammelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Jij denkt echt maar aan 1 ding he![]()
Bad is vol.
later
Je bent wel een beeeeetje obvious.quote:
leuk ja!!! Is dat nu? Ik ga zo langs mn zwager, hopelijk kijkt die het ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga lekker kneuterig 'Ik hou van Holland' kijken.![]()
Tegenwoordig de enige fatsoenlijke Nederlandse spelshow op tv.
Mijn ouders hebben het gezelschapsspelversie er van. En dat is stiekem best gaaf om te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Er vallen hier ieder moment 4 maten binnen. Kratje Alfa (en half kratje groen als reserve) ligt koud en het word een van de onderstaande films:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
Ja, dat heeft mn zusje ook!!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het gezelschapsspelversie er van. En dat is stiekem best gaaf om te doen.
Aan mij heb je weinig, ik ken ze geen van allen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er vallen hier ieder moment 4 maten binnen. Kratje Alfa (en half kratje groen als reserve) ligt koud en het word een van de onderstaande films:
Jennifer's Body: http://www.imdb.com/title/tt1131734/
Up in the Air: http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Men who stare at goats: http://www.imdb.com/title/tt1234548/
The Hurt Locker: http://www.imdb.com/title/tt0887912/
Tropic Thunder: http://www.imdb.com/title/tt0942385/
Léon the Professional: http://www.imdb.com/title/tt0110413/
Memento: http://www.imdb.com/title/tt0209144/
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben het gezelschapsspelversie er van. En dat is stiekem best gaaf om te doen.
En is ze nu boos op jou? Da's Satsu nl. altijd als hij zijn staart in bad heeft gehangen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
Er komt hier nu een kat met een natte staart liggen, die heeft ze waarschijnlijk in de waterbak gelegd terwijl ze zat te eten.
Nee, niet echt boos. Ik had alleen wel een natte plek om mijn mouw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
En is ze nu boos op jou? Da's Satsu nl. altijd als hij zijn staart in bad heeft gehangen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, niet echt boos. Ik had alleen wel een natte plek om mijn mouw.
Ik had het idee dat ze het zelf geeneens in de gaten had.
Nee, thnxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Ynske het volgende:
oh oh had je dit al gezien?
Zwangerschap en geboorte deel 635
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Paul de Leeuw heeft een heel goed item over homo's en hosties
![]()
Mn moeder gaat ons trouwens allemaal uitschrijven bij het bisdom als katholieken, zichzelf en haar 3 kinderen, ze is het zat en wij waren het toch alleen maar om onze inmiddels overleden oma een plezier te doen![]()
Vond ik wel gaaf, dat ze daar moeite voor gaat doen.
GODVER, NU GAAT IE SHALALIE STAAN ZINGEN![]()
Stomme homo
ik kijk het gelukkig nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, thnx![]()
Dawasgeenfijneworp he?
Zoveel Ik hou van Holland liefhebbers hier?
Ik vind het echt afgrijselijk en het duurt ook nog es uuuuuuuuuuuuuuren![]()
Ik heb lekker gebadderd met een Pop in the Bath, en de hondjes zijn ook weer allemaal lekker Lushig
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Er staat hier trouwens een mega stoomcake te stomen, half cocos, half choco
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef Autidude het volgende:
![]()
Ik lees hier soms een beetje mee op het dierenforum omdat ik ook van diertjes houEn ik ook mee doe met jullie dierenthuis actie
En wij hebben zelf 3 Border Collies, we hadden er 4, en 5 schapen
![]()
Want 2 van onze honden doen aan schapen drijven en die ander is een oudje en overgebleven van een stel dat we hadden geadopteerd.
En ik vind het wel leuk om jullie verhaaltjes te lezen over wat je mee maakt met je huisdier en de foto's.
En ik vind het ook leuk om foto's of verhalen te posten over onze honden.
Dit is mijn lieveling, Meneer Swift.. ongekend lief en sociaal, slaapt bijvoorbeeld op zijn rug.. beestje weet niet wat kwaad is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader van onze allereerste Border (ook een hele mooie) was toendertijd de mooiste BC van Nederland, wij doen niet aan dat soort shows.. maar Swiffie maakt zo'n grote kans heh. Ik weet zeker dat hij de mooiste is, en dan ook nog eens het beste hondje ter wereld![]()
![]()
Swift zou ook heel goed inzetbaar zijn als hulphond voor gehandicapte mensen of om kinderen/mensen van hondenangst af te helpenDat laatste absoluut. Swift bijt nooit, zelfs niet tijdens hard spelen... zodra je je hand in zijn bek doet dan is het over.
Hij komt je troosten als je verdrietig bent.. komt overdreven kwispelen als je loopt te mopperen etc.
En hij kan supermooi "wolven"Het is een prachtbeest!!
kip, en heb hier een zakje met prut voor lemper van de tokoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op bc's, tzijn geen honden voor mij maar ik vind ze altijd fantastisch om te zien.
Ik heb een chihuahua die denkt dat ie een border is![]()
Zwab, wat voor vulling ga je dr in doen?
Lemper is lekker, ik heb het vroeger thuis wel es gemaakt maar nog nooit zelf geloof ik ...
Het zijn wel aparte honden jah, je moet er ook echt mee bezig zijn... Anders kunnen ze echt vals worden, en je wilt geen valse Borderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:Ik ben dol op bc's, tzijn geen honden voor mij maar ik vind ze altijd fantastisch om te zien.
Ik heb een chihuahua die denkt dat ie een border is![]()
Hij is geweldig! Ik vind het toch altijd zo'n mooi gezicht als ze de schapen drijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef Autidude het volgende:
![]()
Ik lees hier soms een beetje mee op het dierenforum omdat ik ook van diertjes houEn ik ook mee doe met jullie dierenthuis actie
En wij hebben zelf 3 Border Collies, we hadden er 4, en 5 schapen
![]()
Want 2 van onze honden doen aan schapen drijven en die ander is een oudje en overgebleven van een stel dat we hadden geadopteerd.
En ik vind het wel leuk om jullie verhaaltjes te lezen over wat je mee maakt met je huisdier en de foto's.
En ik vind het ook leuk om foto's of verhalen te posten over onze honden.
Dit is mijn lieveling, Meneer Swift.. ongekend lief en sociaal, slaapt bijvoorbeeld op zijn rug.. beestje weet niet wat kwaad is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De vader van onze allereerste Border (ook een hele mooie) was toendertijd de mooiste BC van Nederland, wij doen niet aan dat soort shows.. maar Swiffie maakt zo'n grote kans heh. Ik weet zeker dat hij de mooiste is, en dan ook nog eens het beste hondje ter wereld![]()
![]()
Swift zou ook heel goed inzetbaar zijn als hulphond voor gehandicapte mensen of om kinderen/mensen van hondenangst af te helpenDat laatste absoluut. Swift bijt nooit, zelfs niet tijdens hard spelen... zodra je je hand in zijn bek doet dan is het over.
Hij komt je troosten als je verdrietig bent.. komt overdreven kwispelen als je loopt te mopperen etc.
En hij kan supermooi "wolven"Het is een prachtbeest!!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Hoe is het met je?
Swift blijft mooi!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |