quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef Autidude het volgende:
[..]
Kater!! .. dat is geen poesOok een heel stuk vervelender, letterlijk en figuurlijk.
En hoe weet jij hoe ik zoen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja jij houdt van rooie poezen, daar kan ik niks aan doen
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn rooie heeft echt nog nooit gekrabt... Oh nee, 1x toen ie heeeeeeeeeel erge oorontsteking had en de dierenarts in zn oor wilde kijken, dat deed zo zeer dat ie in mij wou wegkruipen en toen heeft ie een kras op mn wang gemaakt... En ik vond het alleen maar zielig voor hem, niet voor mezelf...Hij was echt een goedzak, hij lag een keer op de leuning van de bank en mn achternichtje (van 1) trok hem er zo af, op de zitting... En hij keek alleen maar zo van: 'he bah, moet dit
' maar hij deed niks
bij mij is dat op de een of andere manier altijd andersom, ik ben een soort van levend kattenkruid soms, maar honden, mehquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mijHonden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
Ik hou van alle dierenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:33 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik wordt nooit gekrabt, maar ze zetten wel die nagels in me.. en dat vind ik niet zo fijn. Maar ik hou wel van dat vreselijke eigenwijze en dat jagers gedrag en alles.. katten zijn wel cool, maar niet om te knuffen.
Maar dat is mijn ervaring, katten houden niet van mijHonden wel.. ik kan heel goed omgaan met honden.
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou van alle dierenEn meestal houden ze ook nog wel van mij ook
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier![]()
Maar jaAls ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wauw...
[..]
Ja... Eigenlijk van ons gezin... We hadden zijn moeder, en hij is bij ons geboren. Maar vanaf het begin hoorden wij bij elkaarHij lag altijd bij mij, kwam als ik m riep enzo... Echt mn beste vriendje ever
Dus toen ik het huis uit ging ging ie mee... En dat ging prima, tot ie steeds zieker werd...
Dus toen hebben we hem juli 2009 in laten slapen. Was echt erg, maar wel het beste voor hem... Ik kon het echt niet meer aanzien op een gegeven moment, hoe slecht hij ging...
Klinkt als mijn Siepke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel! Maar soms zijn ze gewoon niet lief.. ik vind een leeuw ook heel mooi, en ik weet zeker dat een leeuw mij ook heel mooi vindt... maar dan op een iets andere manier![]()
Maar jaAls ik echt eerlijk moet zijn hou ik zelfs meer van dieren dan van mensen
Echt, zo zonde!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja je ziet het steeds vaker, bar slechte geluidsmannen, de techniek word steeds beter en mooier, maar de mensen die aan de knoppen zitten steeds dommer
zolang je het blik met voer open kan maken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat dieren je accepteren zoals je bent. Zonder bijbedoelingen of voorwaarden.
Haha, dat geeft toch nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Oh, ik had deze gemist.![]()
[..]
Klinkt als mijn Siepke.Dat was een gezinskat (en geboren uit de buurpoes) maar echt mijn vriendje. En ook zo'n goedzak, net als zijn moeder. Ook met me meeverhuisd toen ik op mezelf ging. En dat laatste stukje herken ik ook. Bij Siepke ging het opeens heel snel en hij is een 'natuurlijke' dood gestorven, maar bij Siets was euthanasie op een gegeven moment de beste optie. Maar het blijft een rotbeslissing.
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ja een leeuw ga ik ook echt niet aaien nee
Bij sommige mensen kun je inderdaad beter dieren hebben
ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij!![]()
Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet
![]()
Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.
Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, als ik de kans krijg zou ik dus zo een leeuw knuffen hoor.. maar niet zo in het wild.
Er is zo'n mooi bekend verhaal heh, van mensen die een leeuw hadden gered als pup en die is later ook vrijgelaten.. en toen zijn die mensen hem jaren later gaan opzoeken.. en die leeuw (GROOT) sprong herkende die mensen gewoon en sprong hun gewoon, zachtjes, in hun armen en ging lekker knuffelen en was helemaal blij!![]()
Maar die hadden dus al een band, en het is dus heel mooi om te zien dat zo'n beest dat niet vergeet
![]()
Leeuwen en tijgers en soort zijn net als katten/honden en als je ze als pup hebt dan zijn ze geweldig!
Al die andere dieren die niet binnen kat of hond achtig vallen die blijven ten alle tijden gevaarlijk.
Er is geloof ik ook een filmpje van die ene leeuw en die reunie met die mensen, dat is echt mooi.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook wel eens gezien inderdaad! Zo lief!!!!!
Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haha, dat geeft toch niet
Hij had altijd al hartruis, sinds ie kitten was... En later kreeg ie t aan zn schildklier, gewrichten en uiteindelijk ook zn nieren... En op het eind werd ie dement denken we; hij zat midden op de weg en bleef zitten toen er een auto aan kwam
Dus moest ie binnen blijven, maar dat vond ie vreselijkEn hij kon op een gegeven moment niet meer goed springen enzo, en lag de laatste dagen hijgend op de vloer, kon niet eens meer slapen volgens mij...
Dus toen was de beslissing wel iets makkelijker gelukkig (maar t blijft rot, ook al was ie 17 en dachten alle DA's dat ie nooit ouder dan 10 zou worden met zijn hart
)
Die is echt mooi ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Autidude het volgende:
JA die!! Ik zat net zelf deze te kijken
Zo mooi! Dit is écht mens en dier en ik moet er gewoon van janken.. want het KAN!!
quote:
Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een bikkel, dat hij het ondanks zijn kwalen zo lang uitgehouden heeft.
Maar dan wordt het op het laatst echt zielig en moet je kijken of je een beestje laat doorsukkelen omdat jij het wil of omdat het beestje er nog lol van heeft.
Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Hij was zo stoer evengoed nog...En ik heb echt huilend de DA gebeld om een afspraak te maken... En ik maar bang dat het een foute beslissing was... Toen kwam mn zusje langs en die had m al een paar dagen niet gezien en die schrok zo van hoe hij er aan toe was
En toen we heen gingen kregen we van die kalmeringspilletjes voor in de auto... en daar ging ie van zwalken, en toen wou hij alleen nog maar bij me liggen... zo liefZo vol vertrouwen nog... Dat vond ik echt moeilijk hoor; ik gaf m die pillen en hij voelde zich kut en dan nog naar mij toe komen
![]()
mn moeder had echt 2 pakken zakdoekjes mee...quote:Op zondag 7 maart 2010 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier ook zo'n jankerd. En dan je zakdoekjes vergeten mee te nemen ook nog.![]()
Mooi he, dat vertrouwen? Maar ook heel zwaar, omdat hij niet weet wat er gaat komen. Of misschien wel en was hij blij dat de pijn en ongemak over was.![]()
Bij Siepke ging dat heel dramatisch, vind ik nog steeds erg. Ik ging 's morgens naar mijn werk en thuisgekomen was hij er heel slecht aan toe, misschien al uren pijn gehad. Hij herkende me ook niet meer en aangekomen bij de DA was hij al overleden. Ik wist al eerder dat hij dood zou gaan, maar dit had ik hem willen besparen.
Dan was het proces bij Siets veel 'fijner'. Iedereen die wilde kon afscheid nemen en ze is rustig bij de DA ingeslapen. Niet op mijn schoot, want schootkat was ze niet. Maar wel dicht bij me.En toen ze eenmaal onder zeil was heb ik haar wel lekker bij me gepakt tot ze haar laatste adem uitblies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |