abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78823354
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit jij nu keihard met Leandra te flirten joh?
neuh...heel zachtjes
nothing will change without a rebel
pi_78823458
Zeg, kunnen jullie even ergens anders gaan zeveren? Jullie hebben al drie pagina's van een interessant topic omzeep geholpen...
pi_78823462
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat voor werk doe jij dan? Als ik dat mag vragen?

Ikzelf ben begonnen als verpleegkundige B. Nog in mijn linkse periode. Was het dus echt niet. Ben uiteindelijk secretaresse geworden, totdat ik arbeidsongeschikt raakte door een medische fout. Daarom kan ik zo goed typen!! Was een echte typmiep. Nog steeds 10 vingers, blind.
Ik doe ook niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.
I´m back.
pi_78823504
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
pi_78823527
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef bendk het volgende:

[..]

neuh...heel zachtjes
Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.
I´m back.
pi_78823556
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Thomas B. het volgende:
Zeg, kunnen jullie even ergens anders gaan zeveren? Jullie hebben al drie pagina's van een interessant topic omzeep geholpen...
zonde van je bijdrage dan
pi_78823622
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.
Ja inderdaad...ik hoor opeens niets meer van d'r
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:31:50 #148
3542 Gia
User under construction
pi_78823784
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook doe niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.
Je bent ook nog zo jong als je moet kiezen op de middelbare school! Zie ik nu ook bij onze kinderen.

Geschiedenis is dan weer mijn vak niet! Heb er wel examen in gedaan, omdat ik een 6de vak nodig had en alle -kundes sowieso afvielen. Muziek én Handvaardigheid mocht niet samen, dus toen werd het geschiedenis.
1e schoolonderzoek 4,5, tweede keer ook en het CS ook een 4,5. Was toch een 5 op mijn eindlijst!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:32:38 #149
3542 Gia
User under construction
pi_78823815
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef OldJeller het volgende:
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
Hoppa, achter de aanrecht of de strijkplank, daar horen ze thuis!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:36:08 #150
3542 Gia
User under construction
pi_78823928
Maar goed, om het even terug ontopic te zeveren: Het moge duidelijk zijn dat mensen gedurende hun leven veranderen. Interesses kunnen veranderen en politieke voorkeuren dus ook. Ik ben van extreem links naar behoorlijk rechts verhuisd, terwijl mijn man over het algemeen toch nog iets naar links leunt.

Maar dat moet dus gewoon wel kunnen, vind ik.

Als het echt zo ver uit elkaar ligt als in het voorbeeld van een SGP-stemmer en iemand die voor baas-in-eigen-buik is, dan denk ik dat dit al wel voor een huwelijk aan bod was geweest. Sommige dingen botsen zodanig dat het een relatie kan bederven.
pi_78824040
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoppa, achter de aanrecht of de strijkplank, daar horen ze thuis!!
Als je dat zo wilt interpreteren, prima.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:53:20 #152
3542 Gia
User under construction
pi_78824440
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je dat zo wilt interpreteren, prima.
Och, ik vind het zo rolbevestigend. Een vrouw moet sociaal en zorgzaam zijn.

Er zijn ook mannen die juist sociaal en zorgzaam zijn die getrouwd zijn met een directrice van een bejaardenhuis. Zo'n echt feeks!

Veel mensen zijn over het algemeen sociaal en zorgzaam. Ik vind niet dat dat iets te maken heeft met het geslacht.
pi_78824636
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef Telecaster het volgende:
Liever een vriendin die het hartstochtelijk met me oneens is en prima weet te beargumenteren waarom dan een vriendin die maar met mij meestemt omdat ze geen eigen mening heeft.
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik zou het niet erg vinden wanneer mijn vriend een andere politieke voorkeur heeft als hij dit maar goed kan onderbouwen en ook openstaat voor mijn mening. Ik kan er heel slecht tegen wanneer iemand dat soort dingen niet kan onderbouwen..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_78824796
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, ik vind het zo rolbevestigend. Een vrouw moet sociaal en zorgzaam zijn.

Er zijn ook mannen die juist sociaal en zorgzaam zijn die getrouwd zijn met een directrice van een bejaardenhuis. Zo'n echt feeks!

Veel mensen zijn over het algemeen sociaal en zorgzaam. Ik vind niet dat dat iets te maken heeft met het geslacht.
Een moeder is niet hetzelfde als een vader, moet ik dat werkelijk uitleggen?
Je kan uiteraard krampachtig ageren tegen natuurlijke rollen, dat kan.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:05:09 #155
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_78824820
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef DaverzNL het volgende:
In een ander topic ging het er al over; is het belangrijk dat je vriendin/vriend, en misschien zelfs wel andere vrienden of vader/moeder dezelfde politieke voorkeur hebben als jij? Of is het mogelijk een goede relatie te hebben met iemand die volledig aan de andere politieke kant staat?
Mij maakt het geen ene donder uit als zij een andere politieke voorkeur hebben, want ik hou wel van mensen met een eigen mening die ze ook nog eens goed kunnen beargumenteren. Alleen vind ik het soms tenenkrommend als zij argumenten gebruiken die gewoon niet kloppen.

Als je je directe omgeving selecteert op politieke voorkeur, want schijnbaar zijn de broze Almeerse relaties daar gevoelig voor, dan vind ik dat dieptriest. In een relatie moet iedereen zichzelf kunnen zijn en niet dat de één moet dansen naar de pijpen van de ander.
Gaarne profiel verwijderen
pi_78825771
Belangrijk niet, maar hele grote verschillen qua opinie, normen en waarden kunnen wel voor problemen zorgen natuurlijk.

Ik selecteer mijn vrouw niet op politieke voorkeur, maar als ze bijvoorbeeld op de lijn van GL of SP zit, dan kan dat nog weleens voor vervelende discussies zorgen en die kunnen weer voor relatieproblemen zorgen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:25:17 #157
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78827688
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:32 schreef Halcon het volgende:
Belangrijk niet, maar hele grote verschillen qua opinie, normen en waarden kunnen wel voor problemen zorgen natuurlijk.

Ik selecteer mijn vrouw niet op politieke voorkeur, maar als ze bijvoorbeeld op de lijn van GL of SP zit, dan kan dat nog weleens voor vervelende discussies zorgen en die kunnen weer voor relatieproblemen zorgen.
Subtiele woordkeuze
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78827760
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Subtiele woordkeuze
Iedereen weet toch wat er wordt bedoeld?
pi_78838199
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef DaverzNL het volgende:
(ik ken ze al vanaf mn 14e), maar dat kan je met een 'vaste' vriendin/vriend natuurlijk wel doen.
"Ik ken haar al van m'n 14e".

Maar mijn vrouw en ik stemmen beide links. Als ik een vrouw zou hebben die VVD of zelfs PVV zou stemmen, zou dat onherroepelijk het einde van de relatie betekenen. Ik vind VVD en PVV stemmers zwaar asociale wezens en PVV stemmers zelfs tuig, dus als mijn vrouw dat zou stemmen, zou een relatie onmogelijk zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78839590
quote:
Op zondag 7 maart 2010 03:56 schreef scanman1 het volgende:

[..]

"Ik ken haar al van m'n 14e".

Maar mijn vrouw en ik stemmen beide links. Als ik een vrouw zou hebben die VVD of zelfs PVV zou stemmen, zou dat onherroepelijk het einde van de relatie betekenen. Ik vind VVD en PVV stemmers zwaar asociale wezens en PVV stemmers zelfs tuig, dus als mijn vrouw dat zou stemmen, zou een relatie onmogelijk zijn.
Dan heb je je vrouw al heel vroeg onder de knoet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')