Denk ook dat dat soort tegenstellingen 'natuurlijk' al moeilijk zouden zijn, zonder dat je zou weten wat diegene stemt. SGP en bijv. VVD/D66 staan natuurlijk compleet anders in het leven m.b.t. leven, dood, etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef 54cm het volgende:
Het zou mij niet zoveel uitmaken. Maar ik denk dat een SGP'er of een PVV'er in bijna alle opzichten zoveel van mij verschilt dat ik een relatie met zo'n meisje heel onwaarschijnlijk acht.
Dus als jij er achter komt dat 1 van je vrienden PVV stemt is de vriendschap-relatie over?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef nozem het volgende:
Ik zou echt niks met een PVV'er kunnen beginnen. Ook op vriendschappelijke basis niet.
Niet als hij al een vriend is natuurlijk. Dan heb je er al een geschiedenis mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Dus als jij er achter komt dat 1 van je vrienden PVV stemt is de vriendschap-relatie over?
Hee. Ik kan zelf ook antwoorden hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet als hij al een vriend is natuurlijk. Dan heb je er al een geschiedenis mee.
Dat is ook wel zo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef Telecaster het volgende:
Liever een vriendin die het hartstochtelijk met me oneens is en prima weet te beargumenteren waarom dan een vriendin die maar met mij meestemt omdat ze geen eigen mening heeft.
Maar dat is dan meer op levensbeschouwend vlak dan op politiek gebied.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:02 schreef Picchia het volgende:
En hoewel ik niet echt religieus ben geef ik Christelijk conservatief pluspunten.
Dat inderdaad. En daaraan is inherent dat ik nooit een PVV of SGP stemmende vriendin zou kunnen hebben, omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen van die kleur die diens voorkeur goed kon onderbouwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef Telecaster het volgende:
Liever een vriendin die het hartstochtelijk met me oneens is en prima weet te beargumenteren waarom dan een vriendin die maar met mij meestemt omdat ze geen eigen mening heeft.
Ook dat. Maar even vanuit mijn heterosexueel mannelijk standpunt: zwaar generaliserend gesproken, in mijn ervaring zijn vrouwen gemiddeld linkser dan mannen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En daaraan is inherent dat ik nooit een PVV of SGP stemmende vriendin zou kunnen hebben, omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen van die kleur die diens voorkeur goed kon onderbouwen.
Hehe. Nou kom je op het profiel van de gemiddelde kiezer. Nee, ik val ook niet op blanke mannen van middelbare leeftijd, maar ik ken wel enkele meisjes die PVV gestemd hebben. Sommigen daarvan zou ik zeker niet uit mijn schoppen mocht het zover komen, maar een relatie... neequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ook dat. Maar even vanuit mijn heterosexueel mannelijk standpunt: zwaar generaliserend gesproken, in mijn ervaring zijn vrouwen gemiddeld linkser dan mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |