abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:35:29 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78821753
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Relaties is iets voor vrouwen?
Oh oh, je zelfbeeld.... daar gaat het
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:36:06 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_78821773
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Is daar wat mis mee dan? Ik juich niet om het feit dat sporters en hun faciliteiten gesubsidieerd worden, maar ik mag toch wel blij zijn dat er een Nederlander wint!
Het is niet consequent. Wel typisch VVD trouwens. Om dat platvoers nationalisme aan te grijpen om het volk koest te houden
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_78821780
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh oh, je zelfbeeld.... daar gaat het
Wiens zelfbeeld, mijn zelfbeeld?
I´m back.
pi_78821804
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach, een vrouw die haar man graag links laat liggen zal ook wel weer niet goed zijn
tja...van kleur veranderen kan natuurlijk wel
nothing will change without a rebel
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:39:20 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78821890
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wiens zelfbeeld, mijn zelfbeeld?
Ja.... blijk je ineens een meisje te zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78821899
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef bendk het volgende:

[..]

Als ze jouw piemeltjuh zien, of wat?
I´m back.
pi_78821909
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, dat hoeft helemaal niet, je hoeft het toch niet overal over eens te zijn in een relatie?
Het belangrijkste is dat je respect hebt voor de mening van de ander, ongeacht of dat een mening is die je deelt.
Het hoeft niet, maar ik vind het wel verstandig. Ik vermijd het dan ook gewoon ten alle tijden. Praat gewoon over iets anders, iets leuks. Politiek is sowieso een gespreksonderwerp wat nooit grappig is.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:39:54 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78821911
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een andere kleur gehad, maar ik lig dan ook niet links
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:41:35 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78821981
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar ik vind het wel verstandig. Ik vermijd het dan ook gewoon ten alle tijden. Praat gewoon over iets anders, iets leuks. Politiek is sowieso een gespreksonderwerp wat nooit grappig is.
Ik denk dat als de verschillen zo groot zijn dat er niet over gepraat kan worden, dat het dan ook op een aantal andere inzichten zo verschilt dat het hebben van een relatie lastig is....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78821989
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja.... blijk je ineens een meisje te zijn
Ik ben even paar redeneringsstapjes kwijt nu hoor.... .
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:42:08 #111
3542 Gia
User under construction
pi_78822012
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef Ryan3 het volgende:

Veel users lezen nu eenmaal in jouw reacties iets wat er volgens jou niet in staat, Gia; beschouw dit als opbouwende kritiek hè
Dat is dan dom. Die moeten toch beter leren lezen. Ik denk dat het vaak meer een geval is van lezen wat je wil dat er staat. Eigen interpretatie dus. En ja, vaak klopt dat niet met wat ik wil zeggen.
En dan maakt het niet uit hoe duidelijk ik iets neerschrijf, uitleg of wat dan ook. Men vindt dan toch dat ik wat anders bedoel. Hun fout, niet de mijne dus.
quote:
.
Zit er dan nog iets tussen sociaalrechercheur en telefonist die de kliklijn bemant?
Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d. En dan kom je weleens zaakjes tegen die stinken. Mensen menen echt dat je met alle uitkeringen gewoon stiekem mag samenwonen.
Ook zijn er weleens klikbrieven inderdaad. Die gaan dan naar de sociaal rechercheur en die onderzoekt dat verder.

En er zijn gevalletjes van AOW-ers in het buitenland die al jaren overleden zijn, maar waar de kinderen of partner nog rustig maandelijks cashen. Wordt gewoon terugbetalen!
En om die personen dan op te sporen, is het internet tegenwoordig wel heel handig.
Hoeveel mensen niet te vinden zijn via sites als hyves, facebook e.d.

Best leuk werk, dus eigenlijk.
pi_78822038
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is niet consequent. Wel typisch VVD trouwens. Om dat platvoers nationalisme aan te grijpen om het volk koest te houden
Waarom is dat niet consequent? Mag ik ook niet naar de publieke omroepen kijken? Niet met het openbaar vervoer gaan? Geen musea bezoeken? Sport kijken en blij zijn dat een landgenoot wint koppelen aan niet consequent zijn in je politieke voorkeur

Jij als linkse rakker mag dus ook geen merkartikelen kopen, niet meer verdienen dan Jan Modaal en geen auto bezitten? Doe even normaal zeg

Wij zouden denk ik geen relatie kunnen krijgen
pi_78822045
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat als de verschillen zo groot zijn dat er niet over gepraat kan worden, dat het dan ook op een aantal andere inzichten zo verschilt dat het hebben van een relatie lastig is....
Ik vind dat een ontzettend rare aanname. Waarom zou dat in hemelsnaam zo zijn?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:44:23 #114
3542 Gia
User under construction
pi_78822101
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:32 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het is toch niet scanman01? Dat zou wel een giller zijn
Maar dan ben ik toch wel degene die heel hard gilt en vervolgens wegloopt!!

Puhlease.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:45:34 #115
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78822150
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ik vermaak me altijd wel met politieke onderwerpen. Maar ja, die benader ik ook lang niet altijd bloedserieus.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:48:03 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822247
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben even paar redeneringsstapjes kwijt nu hoor.... .
Volgens Bendk zijn relaties toch iets voor vrouwen??
Dus als jij een relatie hebt.... dan blijk je een meisje te zijn

Dat zelfbeeld bedoelde ik
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78822294
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is dan dom. Die moeten toch beter leren lezen. Ik denk dat het vaak meer een geval is van lezen wat je wil dat er staat. Eigen interpretatie dus. En ja, vaak klopt dat niet met wat ik wil zeggen.
En dan maakt het niet uit hoe duidelijk ik iets neerschrijf, uitleg of wat dan ook. Men vindt dan toch dat ik wat anders bedoel. Hun fout, niet de mijne dus.
[..]
Ik heb dan ook maar een middelmatig IQ, Gia, niet die vette (wat was het ook weer?) 140, die jij scoort.
Aan de andere kant zeg ik, als vleesgeworden mediocraat, op mijn beurt: probeer eens wat minder multi-interpretabel te formuleren dan je (als hyperintelligente) nu doet. Dit alles in het nette en even goede vrienden. Indachtig Iblis, we zijn niet allemaal hoogvliegers hè. .
quote:
Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d. En dan kom je weleens zaakjes tegen die stinken. Mensen menen echt dat je met alle uitkeringen gewoon stiekem mag samenwonen.
Ook zijn er weleens klikbrieven inderdaad. Die gaan dan naar de sociaal rechercheur en die onderzoekt dat verder.

En er zijn gevalletjes van AOW-ers in het buitenland die al jaren overleden zijn, maar waar de kinderen of partner nog rustig maandelijks cashen. Wordt gewoon terugbetalen!
En om die personen dan op te sporen, is het internet tegenwoordig wel heel handig.
Hoeveel mensen niet te vinden zijn via sites als hyves, facebook e.d.

Best leuk werk, dus eigenlijk.
Ja, het is mijn soort werk niet, Gia.
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:50:02 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822313
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Gia het volgende:
Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d.
Zijn medewerkers van de SVB tegenwoordig geen ambtenaren meer??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78822325
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een andere kleur gehad, maar ik lig dan ook niet links
lijkt me nogal een kleurloze gedachte...temeer...daar de kleurenboog zo wonderlijk is...
pi_78822389
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens Bendk zijn relaties toch iets voor vrouwen??
Dus als jij een relatie hebt.... dan blijk je een meisje te zijn

Dat zelfbeeld bedoelde ik
Ja, okee, maar jij wist niet dat ik een relatie heb, dus daarom was ik dat even kwijt.
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:53:00 #121
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_78822402
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik vermaak me altijd wel met politieke onderwerpen. Maar ja, die benader ik ook lang niet altijd bloedserieus.
Alleen als het om de PvdA gaat ben ik altijd onverschrokken bloedserieus. Dat kwaad moet uitgeroeid worden, ik ben naarstig op zoek naar een Endlösung der PvdAfrage.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:53:41 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822426
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik vind dat een ontzettend rare aanname. Waarom zou dat in hemelsnaam zo zijn?
Ik kan me zo voorstellen dat als de een zo star is dat hij SGP stemt en zijn vrouw zo vrij dat ze de baricades opgaat om het recht op abortus te verdedigen dat je dan qua ideeen zo ver uit elkaar ligt dat het niet alleen om de politieke voorkeur gaat.

Of iemand die PVV stemt samen met iemand die GL stemt bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:54:02 #123
3542 Gia
User under construction
pi_78822438
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:49 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, het is mijn soort werk niet, Gia.
Tja, er zijn toch 9 van die kantoren, verspreid over heel Nederland, waar ook de kinderbijslag vandaan komt.
De mensen die die kinderbijslag afhandelen, komen ook weleens dossiers tegen waar ze hun vraagtekens bij hebben. Zelfs daarmee wordt soms gefraudeerd.

Maar goed, dat is weer een andere afdeling.

Over het algemeen deelt mijn man namens de Nederlandse staat alleen maar geld uit. Hij is niet aangesteld om alleen maar te zoeken naar fraudeurs. Het komt alleen zo vaak voor dat al zijn collega's weleens zo'n geval tegenkomen. En gelukkig maar. Fraude kost de belastingbetaler alleen maar heel veel geld.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:56:12 #124
3542 Gia
User under construction
pi_78822511
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zijn medewerkers van de SVB tegenwoordig geen ambtenaren meer??
Nee. Vroeger wel. Toen werd dat semi-ambtenaar en tegenwoordig hebben ze gewoon een normaal arbeidscontract. Geen eed meer en zo. Bij ontslag volgt WW en geen wachtgeld.

Mijn man werkte er al toen het nog Raad van Arbeid heette. Toen was hij nog wel ambtenaar, heeft hij ook de eed afgelegd. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo.

Er zijn nog wel medewerkers die wél ambtenaar zijn, zoals de sociaal rechercheurs, maar de gewone administratief medewerker niet.
pi_78822535
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat als de een zo star is dat hij SGP stemt en zijn vrouw zo vrij dat ze de baricades opgaat om het recht op abortus te verdedigen dat je dan qua ideeen zo ver uit elkaar ligt dat het niet alleen om de politieke voorkeur gaat.

Of iemand die PVV stemt samen met iemand die GL stemt bijvoorbeeld.
Dan pas je niet bij elkaar vanwege een fundamenteel verschil in ideologie, cultuur (tot in zekere mate), moraliteit en principes. Volgens mij is er geen enkele relatie die inderdaad zou werken met zo'n basis.

Wat een van beide personen stemt is dan eigenlijk totaal irrelevant. Het gaat om een verschil in persoonlijkheden, niet stemgedrag. En zelfs al lig je qua ideeën heel dicht bij elkaar, maar de een stemt graag PvdA en de ander graag SP, kan je nog steeds in een heftige discussie belanden die nooit enige vrolijkheid zal opleveren binnen je relatie. In een relatie doe ik liever leuke dingen, voor bloedkokende politieke discussies heb ik al die vervelende, starre, eigenwijze mensen hier in POL.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:58:16 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822573
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef bendk het volgende:
[..]
lijkt me nogal een kleurloze gedachte...temeer...daar de kleurenboog zo wonderlijk is...
Ik ben nou eenmaal vrij conservatief.... en conservatief betekent meestal bij het oude blijven
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78822579
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, er zijn toch 9 van die kantoren, verspreid over heel Nederland, waar ook de kinderbijslag vandaan komt.
De mensen die die kinderbijslag afhandelen, komen ook weleens dossiers tegen waar ze hun vraagtekens bij hebben. Zelfs daarmee wordt soms gefraudeerd.

Maar goed, dat is weer een andere afdeling.

Over het algemeen deelt mijn man namens de Nederlandse staat alleen maar geld uit. Hij is niet aangesteld om alleen maar te zoeken naar fraudeurs. Het komt alleen zo vaak voor dat al zijn collega's weleens zo'n geval tegenkomen. En gelukkig maar. Fraude kost de belastingbetaler alleen maar heel veel geld.
Lijkt me toch meer werk, waar je in verzeild raakt eh als niets anders meer kan, of per ongeluk in een periode in between jobs, via een uitzendbaan?
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:00:11 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822648
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dan pas je niet bij elkaar vanwege een fundamenteel verschil in ideologie, cultuur (tot in zekere mate), moraliteit en principes. Volgens mij is er geen enkele relatie die inderdaad zou werken met zo'n basis.
Dat is wat ik probeerde aan te geven: als je er geen gewoon gesprek over kunt hebben omdat zo verschillend is, dan zijn er meer inzichten verschillend dan alleen de politieke voorkeur.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:00:15 #129
3542 Gia
User under construction
pi_78822652
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me toch meer werk, waar je in verzeild raakt eh als niets anders meer kan, of per ongeluk in een periode in between jobs, via een uitzendbaan?
Of gewoon na je militaire dienstplicht ingerold?

Vrijwel al zijn collega's hebben een HBO-opleiding. Dat is de hedendaagse eis.
pi_78822661
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben nou eenmaal vrij conservatief.... en conservatief betekent meestal bij het oude blijven
en nu dan:

De sier van leeftijd.

Op de vleugels van de wind

worden de jaren meegevoerd

De tijd, gewillig, doch ongenadig

ruimtescheppend en beperkend ineen

trekt met alle kracht aan het jeugdige, het prille

en het frisse

Hem verslaan is onmogelijk

Winnen een illusie

Berusting lijkt alles wat rest

Verouderen past niet in onze tijdgeest

Om het hardst wordt getracht de jeugd in netten te

verstrikken

Waarom niet de kracht van de jaren, de rijpheid

en sier van de leeftijd ?

Prachtig verjaren, mooi en wijs

en met behoud van het kind in je hart.....

toch jong blijven.

uit: ik ben Ben
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:00:42 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822668
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar jij wist niet dat ik een relatie heb, dus daarom was ik dat even kwijt.
Ja, dat wist ik dus wel
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:03:42 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822775
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of je komt er jong en onverschrokken terecht omdat je als ambtenaar eigenlijk heel leuk verdient, ongeacht je opleidingsniveau, en 25 jaar later zit je daar nog....

Daar stikt het van bij instanties als de SVB, het UWV en voormalige ziekenfondsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78822801
Ik zou wel problemen hebben met overtuigde PVV'ers en SGP'ers ja.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:05:09 #134
3542 Gia
User under construction
pi_78822811
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is wat ik probeerde aan te geven: als je er geen gewoon gesprek over kunt hebben omdat zo verschillend is, dan zijn er meer inzichten verschillend dan alleen de politieke voorkeur.
Maar je politieke voorkeur kan veranderen gedurende de jaren dat je bij elkaar bent.
Ik was vroeger, je gelooft het niet, heel erg links. Tegenwoordig ben ik best wel rechts. Heb afgelopen woensdag Trots gestemd. De voorkeur van mijn man ligt over het algemeen meer iets links van het midden.

En wij zijn het over bepaalde zaken totaal niet eens, maar over andere weer wel. Soms moet je dan gewoon er maar over ophouden. Zo stond mijn man achter de PvdA wat betreft de val van het kabinet. Ik was juist voor voortzetting van hulp in Afghanistan, juist vanwege de veranderde omstandigheden.

Je moet toch in een relatie een meningsverschil ergens over kunnen hebben! Lijkt me doodsaai als wij het altijd overal over eens zouden zijn. Dan heb je niet eens iets om over te discussieren.

Hij: Ik vind dat de PvdA gelijk heeft.
Zij: Vind ik ook.
Hij: Okay, nog koffie?
pi_78822858
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Of gewoon na je militaire dienstplicht ingerold?

Vrijwel al zijn collega's hebben een HBO-opleiding. Dat is de hedendaagse eis.
Ja, dat zegt toch niets, Gia, dat opleidingsniveau, de kassajuffrouwen bij de Appie hebben ook al 20 jaar op zijn minst HAVO gedaan.
Na een periode van dienstplicht of als beroeps kan ook idd, zo raken ook veel mensen verzeild in het beroep van gevangenisbewaarder, of beveiliger, politie-agent, douanier, lid van de marechaussee, rijschoolhouder, postbode etc. Dat is precies wat ik ook bedoelde. Maar het geeft verder ook niets, dat impliceerde ik toch al, of heb je dat niet begrepen uit mijn text?
Het lijkt alleen mij niets.
I´m back.
pi_78822883
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik dus wel
.
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:09:09 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78822956
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou wel problemen hebben met overtuigde PVV'ers en SGP'ers ja.
Zelfs iemand die niet heel overtuigd is maar wel een "proteststem" op Geert of Rita zou uitbrengen zou ik een probleem vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_78823013
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef bendk het volgende:

[..]

en nu dan:

De sier van leeftijd.

Op de vleugels van de wind

worden de jaren meegevoerd

De tijd, gewillig, doch ongenadig

ruimtescheppend en beperkend ineen

trekt met alle kracht aan het jeugdige, het prille

en het frisse

Hem verslaan is onmogelijk

Winnen een illusie

Berusting lijkt alles wat rest

Verouderen past niet in onze tijdgeest

Om het hardst wordt getracht de jeugd in netten te

verstrikken

Waarom niet de kracht van de jaren, de rijpheid

en sier van de leeftijd ?

Prachtig verjaren, mooi en wijs

en met behoud van het kind in je hart.....

toch jong blijven.

uit: ik ben Ben
Zit jij nu keihard met Leandra te flirten joh?
I´m back.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:14:34 #139
3542 Gia
User under construction
pi_78823194
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je komt er jong en onverschrokken terecht omdat je als ambtenaar eigenlijk heel leuk verdient, ongeacht je opleidingsniveau, en 25 jaar later zit je daar nog....

Daar stikt het van bij instanties als de SVB, het UWV en voormalige ziekenfondsen.
Klopt. Als ambtenaar had het nog wel voordelen. Zeker met de interimregeling van de particuliere ziektekostenverzekering destijds. Is nu allemaal weg. Maar ach, wij zijn tevreden met wat we hebben. Onze kinderen zijn bijna volwassen, dus we hebben niet meer nodig.

Maar goed, hij vindt het werk heel leuk, veel contact met klanten, veel dankbare klanten ook.
't Is echt niet alleen kommer en kwel. En het is een bedrijf waar ook veel voor het personeel georganiseerd wordt. En soms......mogen de partners ook mee.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:17:23 #140
3542 Gia
User under construction
pi_78823290
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:06 schreef Ryan3 het volgende:

Het lijkt alleen mij niets.
Wat voor werk doe jij dan? Als ik dat mag vragen?

Ikzelf ben begonnen als verpleegkundige B. Nog in mijn linkse periode. Was het dus echt niet. Ben uiteindelijk secretaresse geworden, totdat ik arbeidsongeschikt raakte door een medische fout. Daarom kan ik zo goed typen!! Was een echte typmiep. Nog steeds 10 vingers, blind.
pi_78823354
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit jij nu keihard met Leandra te flirten joh?
neuh...heel zachtjes
pi_78823458
Zeg, kunnen jullie even ergens anders gaan zeveren? Jullie hebben al drie pagina's van een interessant topic omzeep geholpen...
pi_78823462
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat voor werk doe jij dan? Als ik dat mag vragen?

Ikzelf ben begonnen als verpleegkundige B. Nog in mijn linkse periode. Was het dus echt niet. Ben uiteindelijk secretaresse geworden, totdat ik arbeidsongeschikt raakte door een medische fout. Daarom kan ik zo goed typen!! Was een echte typmiep. Nog steeds 10 vingers, blind.
Ik doe ook niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.
I´m back.
pi_78823504
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
pi_78823527
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef bendk het volgende:

[..]

neuh...heel zachtjes
Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.
I´m back.
pi_78823556
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Thomas B. het volgende:
Zeg, kunnen jullie even ergens anders gaan zeveren? Jullie hebben al drie pagina's van een interessant topic omzeep geholpen...
zonde van je bijdrage dan
pi_78823622
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.
Ja inderdaad...ik hoor opeens niets meer van d'r
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:31:50 #148
3542 Gia
User under construction
pi_78823784
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ook doe niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.
Je bent ook nog zo jong als je moet kiezen op de middelbare school! Zie ik nu ook bij onze kinderen.

Geschiedenis is dan weer mijn vak niet! Heb er wel examen in gedaan, omdat ik een 6de vak nodig had en alle -kundes sowieso afvielen. Muziek én Handvaardigheid mocht niet samen, dus toen werd het geschiedenis.
1e schoolonderzoek 4,5, tweede keer ook en het CS ook een 4,5. Was toch een 5 op mijn eindlijst!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:32:38 #149
3542 Gia
User under construction
pi_78823815
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef OldJeller het volgende:
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
Hoppa, achter de aanrecht of de strijkplank, daar horen ze thuis!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:36:08 #150
3542 Gia
User under construction
pi_78823928
Maar goed, om het even terug ontopic te zeveren: Het moge duidelijk zijn dat mensen gedurende hun leven veranderen. Interesses kunnen veranderen en politieke voorkeuren dus ook. Ik ben van extreem links naar behoorlijk rechts verhuisd, terwijl mijn man over het algemeen toch nog iets naar links leunt.

Maar dat moet dus gewoon wel kunnen, vind ik.

Als het echt zo ver uit elkaar ligt als in het voorbeeld van een SGP-stemmer en iemand die voor baas-in-eigen-buik is, dan denk ik dat dit al wel voor een huwelijk aan bod was geweest. Sommige dingen botsen zodanig dat het een relatie kan bederven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')