Het is niet consequent. Wel typisch VVD trouwens. Om dat platvoers nationalisme aan te grijpen om het volk koest te houdenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan? Ik juich niet om het feit dat sporters en hun faciliteiten gesubsidieerd worden, maar ik mag toch wel blij zijn dat er een Nederlander wint!
Wiens zelfbeeld, mijn zelfbeeld?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh, je zelfbeeld.... daar gaat het
tja...van kleur veranderen kan natuurlijk welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, een vrouw die haar man graag links laat liggen zal ook wel weer niet goed zijn
Als ze jouw piemeltjuh zien, of wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef bendk het volgende:
[..]
tja...van kleur veranderen kan natuurlijk wel
Het hoeft niet, maar ik vind het wel verstandig. Ik vermijd het dan ook gewoon ten alle tijden. Praat gewoon over iets anders, iets leuks. Politiek is sowieso een gespreksonderwerp wat nooit grappig is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, dat hoeft helemaal niet, je hoeft het toch niet overal over eens te zijn in een relatie?
Het belangrijkste is dat je respect hebt voor de mening van de ander, ongeacht of dat een mening is die je deelt.
Ik heb nog nooit een andere kleur gehad, maar ik lig dan ook niet linksquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef bendk het volgende:
[..]
tja...van kleur veranderen kan natuurlijk wel
Ik denk dat als de verschillen zo groot zijn dat er niet over gepraat kan worden, dat het dan ook op een aantal andere inzichten zo verschilt dat het hebben van een relatie lastig is....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar ik vind het wel verstandig. Ik vermijd het dan ook gewoon ten alle tijden. Praat gewoon over iets anders, iets leuks. Politiek is sowieso een gespreksonderwerp wat nooit grappig is.
Ik ben even paar redeneringsstapjes kwijt nu hoor....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... blijk je ineens een meisje te zijn
Dat is dan dom. Die moeten toch beter leren lezen. Ik denk dat het vaak meer een geval is van lezen wat je wil dat er staat. Eigen interpretatie dus. En ja, vaak klopt dat niet met wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
Veel users lezen nu eenmaal in jouw reacties iets wat er volgens jou niet in staat, Gia; beschouw dit als opbouwende kritiek hè
Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d. En dan kom je weleens zaakjes tegen die stinken. Mensen menen echt dat je met alle uitkeringen gewoon stiekem mag samenwonen.quote:.
Zit er dan nog iets tussen sociaalrechercheur en telefonist die de kliklijn bemant?
Waarom is dat niet consequent? Mag ik ook niet naar de publieke omroepen kijken? Niet met het openbaar vervoer gaan? Geen musea bezoeken? Sport kijken en blij zijn dat een landgenoot wint koppelen aan niet consequent zijn in je politieke voorkeurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is niet consequent. Wel typisch VVD trouwens. Om dat platvoers nationalisme aan te grijpen om het volk koest te houden
Ik vind dat een ontzettend rare aanname. Waarom zou dat in hemelsnaam zo zijn?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat als de verschillen zo groot zijn dat er niet over gepraat kan worden, dat het dan ook op een aantal andere inzichten zo verschilt dat het hebben van een relatie lastig is....
Maar dan ben ik toch wel degene die heel hard gilt en vervolgens wegloopt!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:32 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is toch niet scanman01? Dat zou wel een giller zijn
Ik vermaak me altijd wel met politieke onderwerpen. Maar ja, die benader ik ook lang niet altijd bloedserieus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar ik vind het wel verstandig. Ik vermijd het dan ook gewoon ten alle tijden. Praat gewoon over iets anders, iets leuks. Politiek is sowieso een gespreksonderwerp wat nooit grappig is.
Volgens Bendk zijn relaties toch iets voor vrouwen??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben even paar redeneringsstapjes kwijt nu hoor.....
Ik heb dan ook maar een middelmatig IQ, Gia, niet die vette (wat was het ook weer?) 140, die jij scoort.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is dan dom. Die moeten toch beter leren lezen. Ik denk dat het vaak meer een geval is van lezen wat je wil dat er staat. Eigen interpretatie dus. En ja, vaak klopt dat niet met wat ik wil zeggen.
En dan maakt het niet uit hoe duidelijk ik iets neerschrijf, uitleg of wat dan ook. Men vindt dan toch dat ik wat anders bedoel. Hun fout, niet de mijne dus.
[..]
Ja, het is mijn soort werk niet, Gia.quote:Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d. En dan kom je weleens zaakjes tegen die stinken. Mensen menen echt dat je met alle uitkeringen gewoon stiekem mag samenwonen.
Ook zijn er weleens klikbrieven inderdaad. Die gaan dan naar de sociaal rechercheur en die onderzoekt dat verder.
En er zijn gevalletjes van AOW-ers in het buitenland die al jaren overleden zijn, maar waar de kinderen of partner nog rustig maandelijks cashen. Wordt gewoon terugbetalen!
En om die personen dan op te sporen, is het internet tegenwoordig wel heel handig.
Hoeveel mensen niet te vinden zijn via sites als hyves, facebook e.d.![]()
Best leuk werk, dus eigenlijk.
Zijn medewerkers van de SVB tegenwoordig geen ambtenaren meer??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Gia het volgende:
Gewoon afhandelen van aanvragen en toekenningen voor ANW, AOW e.d.
lijkt me nogal een kleurloze gedachte...temeer...daar de kleurenboog zo wonderlijk is...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een andere kleur gehad, maar ik lig dan ook niet links
Ja, okee, maar jij wist niet dat ik een relatie heb, dus daarom was ik dat even kwijt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Bendk zijn relaties toch iets voor vrouwen??
Dus als jij een relatie hebt.... dan blijk je een meisje te zijn
Dat zelfbeeld bedoelde ik
Alleen als het om de PvdA gaat ben ik altijd onverschrokken bloedserieus. Dat kwaad moet uitgeroeid worden, ik ben naarstig op zoek naar een Endlösung der PvdAfrage.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel met politieke onderwerpen. Maar ja, die benader ik ook lang niet altijd bloedserieus.
Ik kan me zo voorstellen dat als de een zo star is dat hij SGP stemt en zijn vrouw zo vrij dat ze de baricades opgaat om het recht op abortus te verdedigen dat je dan qua ideeen zo ver uit elkaar ligt dat het niet alleen om de politieke voorkeur gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik vind dat een ontzettend rare aanname. Waarom zou dat in hemelsnaam zo zijn?
Tja, er zijn toch 9 van die kantoren, verspreid over heel Nederland, waar ook de kinderbijslag vandaan komt.quote:
Nee. Vroeger wel. Toen werd dat semi-ambtenaar en tegenwoordig hebben ze gewoon een normaal arbeidscontract. Geen eed meer en zo. Bij ontslag volgt WW en geen wachtgeld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn medewerkers van de SVB tegenwoordig geen ambtenaren meer??
Dan pas je niet bij elkaar vanwege een fundamenteel verschil in ideologie, cultuur (tot in zekere mate), moraliteit en principes. Volgens mij is er geen enkele relatie die inderdaad zou werken met zo'n basis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als de een zo star is dat hij SGP stemt en zijn vrouw zo vrij dat ze de baricades opgaat om het recht op abortus te verdedigen dat je dan qua ideeen zo ver uit elkaar ligt dat het niet alleen om de politieke voorkeur gaat.
Of iemand die PVV stemt samen met iemand die GL stemt bijvoorbeeld.
Ik ben nou eenmaal vrij conservatief.... en conservatief betekent meestal bij het oude blijvenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef bendk het volgende:
[..]
lijkt me nogal een kleurloze gedachte...temeer...daar de kleurenboog zo wonderlijk is...
Lijkt me toch meer werk, waar je in verzeild raakt eh als niets anders meer kan, of per ongeluk in een periode in between jobs, via een uitzendbaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, er zijn toch 9 van die kantoren, verspreid over heel Nederland, waar ook de kinderbijslag vandaan komt.
De mensen die die kinderbijslag afhandelen, komen ook weleens dossiers tegen waar ze hun vraagtekens bij hebben. Zelfs daarmee wordt soms gefraudeerd.
Maar goed, dat is weer een andere afdeling.
Over het algemeen deelt mijn man namens de Nederlandse staat alleen maar geld uit. Hij is niet aangesteld om alleen maar te zoeken naar fraudeurs. Het komt alleen zo vaak voor dat al zijn collega's weleens zo'n geval tegenkomen. En gelukkig maar. Fraude kost de belastingbetaler alleen maar heel veel geld.
Dat is wat ik probeerde aan te geven: als je er geen gewoon gesprek over kunt hebben omdat zo verschillend is, dan zijn er meer inzichten verschillend dan alleen de politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dan pas je niet bij elkaar vanwege een fundamenteel verschil in ideologie, cultuur (tot in zekere mate), moraliteit en principes. Volgens mij is er geen enkele relatie die inderdaad zou werken met zo'n basis.
Of gewoon na je militaire dienstplicht ingerold?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me toch meer werk, waar je in verzeild raakt eh als niets anders meer kan, of per ongeluk in een periode in between jobs, via een uitzendbaan?
en nu dan:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal vrij conservatief.... en conservatief betekent meestal bij het oude blijven
Ja, dat wist ik dus welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, maar jij wist niet dat ik een relatie heb, dus daarom was ik dat even kwijt.
Of je komt er jong en onverschrokken terecht omdat je als ambtenaar eigenlijk heel leuk verdient, ongeacht je opleidingsniveau, en 25 jaar later zit je daar nog....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me toch meer werk, waar je in verzeild raakt eh als niets anders meer kan, of per ongeluk in een periode in between jobs, via een uitzendbaan?
Maar je politieke voorkeur kan veranderen gedurende de jaren dat je bij elkaar bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat ik probeerde aan te geven: als je er geen gewoon gesprek over kunt hebben omdat zo verschillend is, dan zijn er meer inzichten verschillend dan alleen de politieke voorkeur.
Ja, dat zegt toch niets, Gia, dat opleidingsniveau, de kassajuffrouwen bij de Appie hebben ook al 20 jaar op zijn minst HAVO gedaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Of gewoon na je militaire dienstplicht ingerold?
Vrijwel al zijn collega's hebben een HBO-opleiding. Dat is de hedendaagse eis.
Zelfs iemand die niet heel overtuigd is maar wel een "proteststem" op Geert of Rita zou uitbrengen zou ik een probleem vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou wel problemen hebben met overtuigde PVV'ers en SGP'ers ja.
Zit jij nu keihard met Leandra te flirten joh?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef bendk het volgende:
[..]
en nu dan:
De sier van leeftijd.
Op de vleugels van de wind
worden de jaren meegevoerd
De tijd, gewillig, doch ongenadig
ruimtescheppend en beperkend ineen
trekt met alle kracht aan het jeugdige, het prille
en het frisse
Hem verslaan is onmogelijk
Winnen een illusie
Berusting lijkt alles wat rest
Verouderen past niet in onze tijdgeest
Om het hardst wordt getracht de jeugd in netten te
verstrikken
Waarom niet de kracht van de jaren, de rijpheid
en sier van de leeftijd ?
Prachtig verjaren, mooi en wijs
en met behoud van het kind in je hart.....
toch jong blijven.
uit: ik ben Ben
Klopt. Als ambtenaar had het nog wel voordelen. Zeker met de interimregeling van de particuliere ziektekostenverzekering destijds. Is nu allemaal weg. Maar ach, wij zijn tevreden met wat we hebben. Onze kinderen zijn bijna volwassen, dus we hebben niet meer nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je komt er jong en onverschrokken terecht omdat je als ambtenaar eigenlijk heel leuk verdient, ongeacht je opleidingsniveau, en 25 jaar later zit je daar nog....
Daar stikt het van bij instanties als de SVB, het UWV en voormalige ziekenfondsen.
Wat voor werk doe jij dan? Als ik dat mag vragen?quote:
neuh...heel zachtjesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit jij nu keihard met Leandra te flirten joh?
Ik doe ook niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij dan? Als ik dat mag vragen?
Ikzelf ben begonnen als verpleegkundige B. Nog in mijn linkse periode. Was het dus echt niet. Ben uiteindelijk secretaresse geworden, totdat ik arbeidsongeschikt raakte door een medische fout. Daarom kan ik zo goed typen!! Was een echte typmiep. Nog steeds 10 vingers, blind.
Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.quote:
zonde van je bijdrage danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Thomas B. het volgende:
Zeg, kunnen jullie even ergens anders gaan zeveren? Jullie hebben al drie pagina's van een interessant topic omzeep geholpen...
Ja inderdaad...ik hoor opeens niets meer van d'rquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoef je dit morgen bij het ontbijt niet meer te vragen iig, maar bendk, Leandra is ook eh.... progressief hoor.
Je bent ook nog zo jong als je moet kiezen op de middelbare school! Zie ik nu ook bij onze kinderen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook doe niet waar ik voor gekozen heb hoor. Heb geschiedenis gestudeerd, maar op een vreemde manier ben ik dmv technische opleidingen in de procestechnologie beland.
Hoppa, achter de aanrecht of de strijkplank, daar horen ze thuis!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef OldJeller het volgende:
Het is goed dat een vrouw zorgzaam en sociaal is, niet een egoïstische feeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |