opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zodat die, zo onzeker als ze zijn, nog minder gaan eten en door ondervoeding dood gaan.
Nou die blauwe laarsjes vond ik nou niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:34 schreef Cee het volgende:
Zie die twee getijgerprinte wandelende kliko's even hoogst interessant """advies""" geven aan die arme meiden die zich al prima kleding van zichzelf.
hij ging al die modellen afkrakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem ook niet echt leuk of zo.
Ik vind het wel een leuk mens.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als toiletjuffrouw
ik wil haar mening niet horen
Ik doe het haar niet na.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef sbientje het volgende:
het is best een beetje geknepen vind ik..
sumera.. was wel gewoon door hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die meid nou met dat zoete stemmetje, die in het buitenland is opgegroeid of deels?
Had in het begin een sjaaltje om?
Ik snap er geen fluit van, dacht dat ze vorige week niet door was en nu zit ze erbij
jawel die huilt gewoon elke show, ook als ze door isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die meid nou met dat zoete stemmetje, die in het buitenland is opgegroeid of deels?
Had in het begin een sjaaltje om?
Ik snap er geen fluit van, dacht dat ze vorige week niet door was en nu zit ze erbij
ik ook niet, maar diti kan zij toch geen avond volhouden zo zingen?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Eyelar?
Waarom moet ik dan denken aan Eeyore?
ja en er gaan 5 meisjes wegquote:
Volgens mij zingt geen enkele huidige sterretje livequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar diti kan zij toch geen avond volhouden zo zingen?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Vivi het volgende:
Jeez, dat mens loopt als een karrepaard.
Bijna net zo dik als Fiona?quote:
eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |