quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
Als iemand uit die ChyKyrieKyrie groep door is, verban ik dit programma.
raar gebit, gezicht viel verder wel meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Godtje het volgende:
Eindelijk die blonde met dat rare gezicht weg.
Ja maar ook met dat nummer, paste heel goed!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Die 3 donkere meisjes vond ik echt prachtig (qua uiterlijk), maar die andere drie hebbenhet echt niet.
iemand moet weg ipv Merel.quote:
En terecht, ik heb die gewoon niet gehoord.quote:
ik hoop het. ik vind haar steeds slechter worden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef Apoca het volgende:
Knap dat ze door is, al moet ze wel beter gaan zingen anders stopt het toch echt een keer.
Uiteraard, is al jaren zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Shoombak het volgende:
Echt zo kansloos, die trioos zijn duidelijk geselecteerd op types, en blijkbaar mogen er maar een aantal van elk type door ofzo.
Laat het zien dan!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hoi... ik doe nog steeds een poging tot volgen hoor!
Ik las: Urkkweekquote:
die naam ook!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Jep. het volgende:
Cheyenne is gewoon door.
Nu gaan ze eerst dramalamapreek geven voor extra traantjes en daarna zeggen ze dat ze toch door is.
quote:
zo laat nog? Ik pak gewoon een biertjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
Zo, cappucino zetten.
wel! want dan staan er ineens 301 posts in een topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet iemand toch niet als jij door het slotje gaat
Dat viel mij ook al op, drie zwarte meisjes bij elkaar, valt niet op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef Shoombak het volgende:
Echt zo kansloos, die trioos zijn duidelijk geselecteerd op types, en blijkbaar mogen er maar een aantal van elk type door ofzo.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die naam ook!
wat is er mis met 'Marleen' ofzo
Niet iedereen is foknerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel! want dan staan er ineens 301 posts in een topic
in de livechat kijken we niet zo precies naar de laatste, we willen gewoon zo snel mogelijk een nieuw topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
met dit account ben ik ook nog niet zo lang op Fok!
He Marleen, wil met je onder de ... ehh...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die naam ook!
Britain's got Talentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef babette21 het volgende:
Ah sta je daar in je eentje.... 15 is toch ook nog wel heel jong hoor...
Aan de andere kant, ik zat laatst die youtubefilmpjes van x factor uk (dacht ik) te kijken, met dat kleine grietje van 6 ofzo, en die stond daar toch ook maar mooi alleen op 't podium. Dan moet zo'n puber toch ruggengraat genoeg hebben inmiddels, zou je denken
MyATquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens hoe je kunt zien dat er 300 posts in een topic staan eigenlijk, nooit op gelet.
onder de deen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
He Marleen, wil met je onder de ... ehh...
Dat klinkt niet kamp.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die naam ook!
Jim was toch ook 15?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef babette21 het volgende:
Ah sta je daar in je eentje.... 15 is toch ook nog wel heel jong hoor...
Aan de andere kant, ik zat laatst die youtubefilmpjes van x factor uk (dacht ik) te kijken, met dat kleine grietje van 6 ofzo, en die stond daar toch ook maar mooi alleen op 't podium. Dan moet zo'n puber toch ruggengraat genoeg hebben inmiddels, zou je denken
Kijk eens naast het oogje in je post? Daar staat het postnummer. Ook in bijv. AT staat aangegeven hoeveel posts een topic heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens hoe je kunt zien dat er 300 posts in een topic staan eigenlijk, nooit op gelet.
Ja ok, dat wel, maar daar zit ik niet de hele tijd te kijken, ik weet niet hoe je het kunt zien in het topic zelf.quote:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Noujazeg
ik ben nog even mijn klomp aan het breken over Carliene
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
in de livechat kijken we niet zo precies naar de laatste, we willen gewoon zo snel mogelijk een nieuw topic
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk eens naast het oogje in je post? Daar staat het postnummer. Ook in bijv. AT staat aangegeven hoeveel posts een topic heeft.
gooi ik ze ALLEMAAL op slotquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Zul je zien dat er straks 3 of 4 topics open gaan, omdat iedereen wil voorkomen dat we weer zo lang moeten wachten
Geen idee, maar ik gebruik dan ook nog FOK!silver (quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, dat wel, maar daar zit ik niet de hele tijd te kijken, ik weet niet hoe je het kunt zien in het topic zelf.
maargoed, juist de regel 'laatste opent topic' voorkomt dat er 4 geopend worden en er 3 geslot moeten wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
|We hebben normaal toch iemand die altijd iets klaar heeft staan als we richting het slotje gaan?
Niet soms, bijna altijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms zegt een naam wel veel want het is echt qua uiterlijk en domheid een CHYENNE
ja, maar Moblo straft dat afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
|We hebben normaal toch iemand die altijd iets klaar heeft staan als we richting het slotje gaan?
Je mist weinig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Oh leuk Oscar's, jammer dat ik dat nooit kan zien.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
zo laat nog? Ik pak gewoon een biertje
Maar hoe dat zit met livechats is me nooit duidelijk geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maargoed, juist de regel 'laatste opent topic' voorkomt dat er 4 geopend worden en er 3 geslot moeten worden
ik hou niet van topics openen, ik kan geen titels vinden. Ik ben inspiratieloos!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maargoed, juist de regel 'laatste opent topic' voorkomt dat er 4 geopend worden en er 3 geslot moeten worden
maakt niet uit, deze TS was er ook niet zo goed inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet van topics openen, ik kan geen titels vinden. Ik ben inspiratieloos!
Daarom doe ik dat niet meer. Om nu tig keer het overhyped avatar te zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf er vaak voor op, en denk altijd aan het eind "WAAROM."
ik wilde het gewoon snel doen omdat het zo lang duurdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maakt niet uit, deze TS was er ook niet zo goed in
geen idee, toen was ik ver weg...quote:
Dan is het onhandig, omdat degene die de laatste post schrijft pas als laatste de tijd heeft om aan een nieuw topic te beginnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar hoe dat zit met livechats is me nooit duidelijk geweest
quote:
Ze neukt met dwergen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |