abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:02:02 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78798293
Als je lang genoeg in de media continue een complete bevolkingsgroep kleineert, in de hoek zet, beschimpt en afzeikt dan kan je op een gegeven moment op z'n minst een ros voor je bek verwachten en niemand die daar vreemd op mag van kijken.

Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid voor de gevolgen van je acties. Als ik tegen een beer van een vent van 2 bij 2 tegen z'n schenen ga schoppen of roepen dat hij te dom is om te poepen zonder gebruiksaanwijzing en dat een paar jaar volhou dan krijg ik een dreun en niemand die hem ongelijk zou geven.

Zlefde verhaal hier.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_78798305
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

uuhhh what?

tot hier kon ik je volgen maar wtf bedoel je met

zijn naam geeft aan de prijs ter ere van Europa. Kan ook.
De Karel de Grote-prijs.
pi_78798326
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Monidique het volgende:
Terwijl Geert Wilders naar Die Andere cultuur wijst en een gemiddelde middeleeuwse heerser veroordeelt, zou je ook kunnen voorstellen dat hij naar Onze Cultuur kijkt, waar een religieuze zeloot, die duizenden slachtoffers meer op zijn naam heeft dan Mohammed, zijn naam geeft aan de prijs ter ere van Europa. Kan ook.
Je hebt een punt dat Wilders deelt met de islam (eeuwig wijzen naar De Ander), maar ik weet even niet op wie je doelt.

Inboergeringscoersoes niet afgemaakjt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:03:06 #154
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78798337
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Massaal maar minder massaal blijft massaal. Tienduizenden slachtoffers zijn er gevallen in Irak, door bombardementen alleen. Dat is massaal. Wilders steunt deze aanvallen, en eventuele op Iran.
nee dat zijn er veel, masaal zou zijn geweest als ze allemaal bij 1 bombardement zijn omgekomen.

10 kerkhoven samen zijn nog geen massa graf.
maar in 1 massa graf kan genoeg liggen voor 10 kerkhoven
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78798338
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bullcrap, het betreft hier sowieso geen pedofilie. Mohammed viel nou niet echt op kleine meisjes, is het nou zo moeilijk voor mensen om te snappen wat pedofilie is of is het gewoon een makkelijk geplakt labeltje?
[..]

Lees je anders even in.
Ik bedoel dat kindbruiden vaker voorkwam in die tijd. Dat het er nu een leeftijdslabel aangeplakt is. Heel vroeger was dat niet zo. En volgens mij was het 12 jaar dat ze in het huwelijk trad?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_78798349
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef Dagonet het volgende:
Als je lang genoeg in de media continue een complete bevolkingsgroep kleineert, in de hoek zet, beschimpt en afzeikt dan kan je op een gegeven moment op z'n minst een ros voor je bek verwachten en niemand die daar vreemd op mag van kijken.

Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid voor de gevolgen van je acties. Als ik tegen een beer van een vent van 2 bij 2 tegen z'n schenen ga schoppen of roepen dat hij te dom is om te poepen zonder gebruiksaanwijzing en dat een paar jaar volhou dan krijg ik een dreun en niemand die hem ongelijk zou geven.

Zlefde verhaal hier.
Ze zouden hem mogelijk wel ongelijk geven, in zijn actie, maar er wel enigszins begrip voor kunnen opbrengen.
pi_78798367
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

nee dat zijn er veel, masaal zou zijn geweest als ze allemaal bij 1 bombardement zijn omgekomen.

10 kerkhoven samen zijn nog geen massa graf.
maar in 1 massa graf kan genoeg liggen voor 10 kerkhoven
Ja, dat zijn massale bombardementen. En helderder kan ik het niet maken.
pi_78798375
quote:

Zlefde verhaal hier.
Jij doet net alsof Wilders de oorzaak is, hij is alleen het gevolg.
pi_78798388
quote:

Zlefde verhaal hier.
Het onderscheid tussen kritiek op een ideologie, religie, verzaneling standpunten, boek, etc. en kritiek op een PERSOON vergt blijkbaar teveel finesse voor jou.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78798421
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welke Hitler-vergelijking? Hitler is één voorbeeld, ja. Maar als je had leren lezen op school had je gezien dat ik het woord 'vaker' gebruikte. Hitler is maar één keer gebeurd, hoor.
Het moet vast goed voelen om elke keer een denigrerende toon in je posts te kunnen slaan zonder je daarvoor te schamen...

Het doet echter geen afbreuk aan mijn opmerking. Men moet weer eens de Hitler-vergelijking toepassen. Hoe typerend.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78798433
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

pi_78798461
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:39 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En het mooie is dat niemand je voor die uitspraak gaat veroordelen, laat staan dat ze je iets willen aandoen.
Zou het? Ik denk eerder dat het nog niet eens in hun hoofd opkomt, dat hun God volgens huidige maatstaven een pedofiel is
pleased to meet you
pi_78798473
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het moet vast goed voelen om elke keer een denigrerende toon in je posts te kunnen slaan zonder je daarvoor te schamen...

Het doet echter geen afbreuk aan mijn opmerking. Men moet weer eens de Hitler-vergelijking toepassen. Hoe typerend.
Men moet ook weer eens zeuren over nazi-vergelijkingen. Hoe typerend.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:06:18 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78798479
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Amos_ het volgende:

Ik zag in zijn post geen naam staan, jij leest er Hitler in. Ik zat meer aan een Kim Jong Il, Stalin, Mao of zelfs een Bush te denken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_78798482
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Geert Wilders is ongetwijfeld ergens een gevolg van, maar als het gaat om eventuele polarisering, om geweld die hij opwekt, om de haatretoriek gebezigd door hem en de Wilders wannabe's, dan is hij absoluut niet alleen een gevolg, maar ook een duidelijke oorzaak.
pi_78798495
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het onderscheid tussen kritiek op een ideologie, religie, verzaneling standpunten, boek, etc. en kritiek op een PERSOON vergt blijkbaar teveel finesse voor jou.
Wilders schopt niet alleen tegen de Islam (als religie), maar ook tegen moslims (als mensen). Dat is een groep en niet één individu, en volgens de wet daarom extra(!) strafbaar.

Nou kun je erover twijfelen of dat wel terecht is, maar naar mijn mening is kritiek op een groep mensen niet per definitie minder erg dan kritiek op één individu.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2010 23:08:45 ]
pi_78798506
Kim Jong Il. Stalin en Mao waren niet bepaald democratische leiders.

Bush is een vergissing van de mensheid.
pi_78798537
Verder is Geert Wilders Hitler en Goebbels en een extreem-rechtse xenofobe nazi. Opgelost, je-noemt-hem-hitler-o-gawd-puntje nu gemaakt ondertussen? Mooi...
pi_78798539
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:05 schreef moussie het volgende:

[..]

Zou het? Ik denk eerder dat het nog niet eens in hun hoofd opkomt, dat hun God volgens huidige maatstaven een pedofiel is
Daar doel ik niet op. Het gaat er meer om dat je dat gerust over Jozef en Maria kan zeggen zonder dat hele stammen protest houden inclusief vernielingen en aanslagen
pi_78798568
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:05 schreef moussie het volgende:

[..]

Reve, Hermans, Koot en Bie en al die andere progressieve Nederlanders hebben met succes het gristendom voor van alles uitgemaakt en daarmee hun rol in de samenleving teruggebracht naar waar die hoort (al is een regeringsdeelname van de fluwelen homomeppers van de CU -met instemming en medewerking van een OOIT progressieve PvdA- een klap in het gezicht en een sprong terug in de tijd).

Nu krijgt de islam es wat vieze woordjes te horen en diezelfde "progressieven" (lees; bange conservatieven die liever bukken voor een homohatende vrouwenmeppende imam) komen in opstand.

Bizar.

pi_78798569
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef Monidique het volgende:

[..]

Geert Wilders is ongetwijfeld ergens een gevolg van, maar als het gaat om eventuele polarisering, om geweld die hij opwekt, om de haatretoriek gebezigd door hem en de Wilders wannabe's, dan is hij absoluut niet alleen een gevolg, maar ook een duidelijke oorzaak.
De problemen waren er al lang voordat iemand van Wilders had gehoord, niemand durfde alleen wat te zeggen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:08:46 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78798584
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef Amos_ het volgende:
Kim Jong Il. Stalin en Mao waren niet bepaald democratische leiders.

Wilders wel, wou je zeggen? Vertel eens, wanneer is de volgende ledenvergadering van de PVV?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_78798597
Weet je, met zulke reacties als die van jou Monidique versterk je alleen maar het huidige beeld. Men kijkt niet meer WAAROM iemand PVV stemt, maar grijpt enkel en alleen elke kans aan om zich 'beter' te voelen dan een PVV-stemmer, een soortement gefakede empathie naar een minderheid. Daarbji vergetend dat zij exact hetzelfde doen als wat zij de PVV in hun generalisaties verwijten
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:09:32 #174
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78798613
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, dat zijn massale bombardementen. En helderder kan ik het niet maken.
Fail.

Dit is een masaal bombardement

dit niet

maakt als je eronder staat weinig uit.

maar je probeerd nu net als geert, een niet bestaand beeld uit te dragen.

en dat is fout.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78798615
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:08 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

De problemen waren er al lang voordat iemand van Wilders had gehoord, niemand durfde alleen wat te zeggen.
De Problemen? Er waren genoeg mensen die over woningnood praatten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')