abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78797718
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan me de bomaanslagen bij de premiere van The Last Temptation of Christ in diverse westerse landen anders nog herinneren.

Of de christelijke malloten die uit naam van hun geloof abortusklinieken opblazen, al dan niet met artsen er nog in.
Je bedoelt die "aanslag" in Frankrijk? Nou nou, wat hevig vergeleken bij andere zaken.

En abortusklinieken, ik kan me er maar 1 voor de geest halen, in de VS.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:51:56 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78797756
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan me de bomaanslagen bij de premiere van The Last Temptation of Christ in diverse westerse landen anders nog herinneren.

Of de christelijke malloten die uit naam van hun geloof abortusklinieken opblazen, al dan niet met artsen er nog in.
quote:
Als The American Family Association, een rechts-religieuze groepering, haar zin krijgt, ziet de toekomst voor de orka Tillikum (Tilly) er niet rooskleurig uit.
De groep eist dat het dier, dat vorige week zijn trainer doodde in SeaWorld Orlando, wordt omgebracht. En als het even kan, dan liefst door steniging. Dat meldt de website Huffington Post.

De groepering baseert zich op gewelddadige incidenten in Tilly's verleden om haar eis kracht bij te zetten, en vindt dat SeaWorld zich op de Heilige Schrift moet baseren om het dier gepast te straffen. Een oude bijbelse wet luidt immers: "Indien een os een man of vrouw doodt, moet hij gestenigd worden. Zijn vlees mag niet worden opgegeten, en de eigenaar van het dier zal niet aansprakelijk worden gehouden." (Exodus 21:28)

Een paragraaf die perfect van toepassing is op Tilly, zo menen ze bij The American Family Association. De groep houdt ook Chuck Thompson, de curator die moest toezien op het gedrag van de dieren in het aquarium, verantwoordelijk voor het drama. Chuck kan maar beter bidden dat er niet nog een dodelijk incident met Tilly plaatsvindt, want dan heeft de bijbel ook met hem geen medelijden. Indien een dier een tweede keer het leven van een mens eist, moet volgens de leer ook de eigenaar ter dood worden gebracht.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:52:40 #128
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_78797795
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Deze man wil toch gewoon eigenlik dood en als martelaar door het leven gaan....dat kan toch bijna niet anders
,

hij spoort niet. Volgensmij is wilders vroeger gepest door een marokkaan
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_78797796
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:45 schreef Amos_ het volgende:

Overigens gebeurt dit nog dagelijks, in bepaalde gebieden, anti-christelijke propaganda
Ooh, maar als het daar gebeurt is het toch goed als we het hier ook doen, anti-moslim propaganda, we zijn toch geen achterlijke barbaren dat we dat zo maar pikken?
pleased to meet you
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:53:03 #130
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78797814
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:50 schreef paddy het volgende:

Dat van Mohammed was volgens mij van die tijd. Doel ik dus op pedofilie.
Bullcrap, het betreft hier sowieso geen pedofilie. Mohammed viel nou niet echt op kleine meisjes, is het nou zo moeilijk voor mensen om te snappen wat pedofilie is of is het gewoon een makkelijk geplakt labeltje?
quote:
Volgens mij hadden vrouwen uit die tijd helemaal niets te vertellen. Moesten ze het hebben van hun schoonheid om te krijgen wat ze wilden hebben.
Lees je anders even in.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:53:03 #131
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78797815
de quote mist een stukje.
waar is het stukje waar Wilders iets kwetsends zegt?
I rock your world when i want!
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78797855
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ach ja, jij gaat de bedoeling van een uitspraak analyseren.
Ja.
quote:
En dan JOUW interpretatie van een bedoeling als leidraad nemen om iets te verbieden.
Nee.

Ik probeer alleen te analyseren waarom Dagonet's uitspraak niet voor opschudding zorgt, en Wilders' uitspraak allicht wel.

Over de wenselijkheid van een verbod op beledigingen heb ik mij niet uitgelaten.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2010 22:54:12 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:54:13 #133
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_78797887
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, maar het was dan ook niet Jozef die haar bezwangerde op 14-jarige leeftijd, dat was God.
Ze was twaalf by the way.

Hier was al een topic over met helaas weer veel onrespectvolle kinderachtige reacties.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_78797896
Hij gaat ver. Ik heb de vrijheid van meningsuiting héél hoog zitten maar dit is toch wel in de categorie kijken hoe ver ik kan gaan en vervolgens (figuurlijk) zeiken als ik doodgemaakt word.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_78797911
Een barbaar en een massamoordenaar, aldus de man die voor het martelregime in Guantanamo Bay was en het massaal bombarderen van landen toejuicht. Priceless.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:55:09 #136
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78797929
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
Die haalt 9 juni niet
lone nut die er een stokje voor steekt
waarom klinkt dat bekent.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_78797995
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Ooh, maar als het daar gebeurt is het toch goed als we het hier ook doen, anti-moslim propaganda, we zijn toch geen achterlijke barbaren dat we dat zo maar pikken?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Assumption is the mother of all fuck ups
Het gaat mij erom dat mensen nu doen alsof dit iets heel extreems en unieks is terwijl het al sinds mensenheugenis zo plaatsheeft. Dat zoveel mensen nu achter een man staan die dit zegt is wel uniek en dat maakt dat dit alles zo enorm hot news blijft.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:56:54 #138
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78798023
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef Monidique het volgende:
Een barbaar en een massamoordenaar, aldus de man die voor het martelregime in Guantanamo Bay was en het massaal bombarderen van landen toejuicht. Priceless.
Gitmo geef ik je.

maar massaal bombaderen van landen is onzin.
inww2 bombaderde ze masaal landen, nu zijn het
smart weapons....die een paar burgers mee neemt.
in tegen stelling tot een vuurzee in dresden!
pi_78798024
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Hij gaat ver. Ik heb de vrijheid van meningsuiting héél hoog zitten maar dit is toch wel in de categorie kijken hoe ver ik kan gaan en vervolgens (figuurlijk) zeiken als ik doodgemaakt word.
Waarom gaat dit ver dan? Is dit erger dan zeggen dat alle homo's dood moeten? Dat een Hirsi Ali hersenkanker moet krijgen??
pi_78798053
Ik vind het wat ver gaan wat Wilders nu zegt maar andere kant:

vrijdag 5 maart 2010 @ 22:57:37 #141
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78798058
Het is in ieder geval de langst uitgerekte, meest gepubliceerde zelfmoordpoging ooit.

Hij is als Theo van Gogh maar dan zonder de remmende werking van een sparring partner zoals Abou Jah Jah
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:58:50 #142
66444 Lord_Vetinari
pi_78798127
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zoveel mensen nu achter een man staan die dit zegt is wel uniek en dat maakt dat dit alles zo enorm hot news blijft.
Dat is nou juist het enge. Het is helemaal niet uniek. Het is in de recente geschiedenis vaker gebeurd. En het eindigde altijd in rampen.
pi_78798140
Terwijl Geert Wilders naar Die Andere cultuur wijst en een gemiddelde middeleeuwse heerser veroordeelt, zou je ook kunnen voorstellen dat hij naar Onze Cultuur kijkt, waar een religieuze zeloot, die duizenden slachtoffers meer op zijn naam heeft dan Mohammed, zijn naam geeft aan de prijs ter ere van Europa. Kan ook.
pi_78798172
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Het is in ieder geval de langst uitgerekte, meest gepubliceerde zelfmoordpoging ooit.

Hij is als Theo van Gogh maar dan zonder de remmende werking van een sparring partner zoals Abou Jah Jah
Lees nou eens wat je zegt. Je zegt dus eigenlijk dat het schijnbaar normaal is dat als je iets over een religie zegt, dat je dan een doodsvonnis ondertekent?

Dat kon in de Middeleeuwen ja, maar als dat zelfs nu nog zo blijkt dan zijn we geen steek opgeschoten En dat bewijst enkel en alleen het "gelijk" van Wilders. Lijkt me sterk dat moslims hun eigen ramen willen ingooien daarmee.
pi_78798202
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is nou juist het enge. Het is helemaal niet uniek. Het is in de recente geschiedenis vaker gebeurd. En het eindigde altijd in rampen.
Ochja, de Hitler vergelijking liet al verdraaid lang op zich wachten
pi_78798214
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Gitmo geef ik je.

maar massaal bombaderen van landen is onzin.
inww2 bombaderde ze masaal landen, nu zijn het
smart weapons....die een paar burgers mee neemt.
in tegen stelling tot een vuurzee in dresden!
Massaal maar minder massaal blijft massaal. Tienduizenden slachtoffers zijn er gevallen in Irak, door bombardementen alleen. Dat is massaal. Wilders steunt deze aanvallen, en eventuele op Iran.
pi_78798231
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, shit. Zet 'ie ons eerst internationaal voor lul en zitten we daarna weer een decennium opgescheept met een onterechte heilige en een losgeslagen kudde fascistische baantjesjagers. Beveilig hem alsjeblieft een beetje goed zeg. Want het is een kutclown, maar wel onze kutclown.
De beste oplossing zou gewoon zijn als hij zich tegen een boom te pletter reed. Het liefst een waar net een extremistische moslim voor zit te bidden, 2 vliegen in 1 klap.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:00:58 #148
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_78798232
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Monidique het volgende:
Terwijl Geert Wilders naar Die Andere cultuur wijst en een gemiddelde middeleeuwse heerser veroordeelt, zou je ook kunnen voorstellen dat hij naar Onze Cultuur kijkt, waar een religieuze zeloot, die duizenden slachtoffers meer op zijn naam heeft dan Mohammed, zijn naam geeft aan de prijs ter ere van Europa. Kan ook.
uuhhh what?

tot hier kon ik je volgen maar wtf bedoel je met

zijn naam geeft aan de prijs ter ere van Europa. Kan ook.
pi_78798238
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik vind het wat ver gaan wat Wilders nu zegt maar andere kant:

...maar andere kant, wat?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:01:24 #150
66444 Lord_Vetinari
pi_78798259
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ochja, de Hitler vergelijking liet al verdraaid lang op zich wachten
Welke Hitler-vergelijking? Hitler is één voorbeeld, ja. Maar als je had leren lezen op school had je gezien dat ik het woord 'vaker' gebruikte. Hitler is maar één keer gebeurd, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')