Aah, dus jij bepaald wat kritiek is en wat belediging is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
Daarbij is het HET middel om de islamitische cultuur te dwingen tot zelfreflectie en het aanleren van ironie, spot, sarcasme, parodiering, etc. Westerse uitvindingen.
Ze waren het niet en ze zijn het niet, tja, dan gaan we de retoriek nog wat aanscherpen, misschien dat de uit Pakistaan afkomstige Britse moslims wel happen, want verdomme, de vlam wil maar niet in de pan slaan hier.quote:En gelukkig gaat dat heel aardig, Maar weinig Europese moslims die daadwerkelijk gewelddadig zijn geworden sinds Wilders' aantreden als spreekbuis.
Fortuyn wilde geen beveiliging, Wilders wel. Dat is het verschil. Fortuyn had nog geleefd als hij de beveiliging geaccepteerd had.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:13 schreef stefan1187 het volgende:
'T enige wat ze in Nederland van Pim Fortuin hebben geleerd is dat ze iemand die beladen uitspraken doet beter moeten beveiligen
Ow okequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fortuyn wilde geen beveiliging, Wilders wel. Dat is het verschil. Fortuyn had nog geleefd als hij de beveiliging geaccepteerd had.
Fortuyn kreeg geen beveiliging, omdat Melkert anders de verkiezingen zou verliezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fortuyn wilde geen beveiliging, Wilders wel. Dat is het verschil. Fortuyn had nog geleefd als hij de beveiliging geaccepteerd had.
Nee, hij wilde geen beveiliging.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Fortuyn kreeg geen beveiliging, omdat Melkert anders de verkiezingen zou verliezen.
Voor kernwapens heb je wetenschap nodig en dat is wel een teken van beschaving.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de economie bedoelde.
Maar alsnog is er geen aanleiding dat ze dit zullen doen.
Maar goed, kernwapens staan voor beschaving volgens jou? Dan moet je Iran en Noord-Korea ook meetellen.
Wat een beschaving daar in Rusland, zeg. Een KGB'er als premier, een marionet van dezelfde KGB'er als president, en een doodordinare chantage van buurlanden om de gasprijzen te verdriedubbelen. Echt, je kan wel zien dat het uiterst beschaafde mensen zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef baba117 het volgende:
[..]
Voor kernwapens heb je wetenschap nodig en dat is wel een teken van beschaving.
Wapens waarmee je met gemak met één stuk meer slachtoffers maakt dan een Haïtiaanse aardbeving daarentegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef baba117 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef baba117 het volgende:
[..]
Wat een beschaving in Europa. Onverkiesbare commissarissen maken 80% van onze wetgeving en het parlement kan hoogstens de boel ophouden want die hebben het te druk met tegenstanders voor fascist uit te maken. Ook zijn we zo bang voor elkaar dat overal camera's moeten hangen en dat al het internet verkeer getapt moet worden. Referendums zijn trouwens niet belangrijk die moeten zo snel mogelijk anders uitgelegd (we stemden tegen ONS kabinet niet de EU!) en vervolgens vergeten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:17 schreef Thijs. het volgende:
[..]
Wat een beschaving daar in Rusland, zeg. Een KGB'er als premier, een marionet van dezelfde KGB'er als president, en een doodordinare chantage van buurlanden om de gasprijzen te verdriedubbelen. Echt, je kan wel zien dat het uiterst beschaafde mensen zijn.
Misschien moet jij eens beter het poldermodel bestuderen, want voor zover ik weet zijn die commissarissen enkel adviseurs. Het woord fascist heb ik nooit in de Kamer gehoord. Camera's en referendum ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:35 schreef baba117 het volgende:
[..]
Wat een beschaving in Europa. Onverkiesbare commissarissen maken 80% van onze wetgeving en het parlement kan hoogstens de boel ophouden want die hebben het te druk met tegenstanders voor fascist uit te maken. Ook zijn we zo bang voor elkaar dat overal camera's moeten hangen en dat al het internet verkeer getapt moet worden. Referendums zijn trouwens niet belangrijk die moeten zo snel mogelijk anders uitgelegd (we stemden tegen ONS kabinet niet de EU!) en vervolgens vergeten worden.
Wat een beschaving in Amerika. Degene die het meeste geld van wapenfabrikanten en bankiers krijgt wordt president of congreslid. Ook zijn ze zo bang voor elkaar dat overal camera's moeten hangen en dat al het internet verkeer getapt moet worden.
Nee echt een KGB'er is heeeeel anders dan westerse leiders.
Tuurlijk doen westerse regeringen dat zo joh....het was geen toeval dat volkert van der g die moord pleegde...die was helemaal geindoctrineerd door de binnenlandse veilkdigheidsdienst dat hij pim moest vermoorden......toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Thijs. het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens beter het poldermodel bestuderen, want voor zover ik weet zijn die commissarissen enkel adviseurs. Het woord fascist heb ik nooit in de Kamer gehoord. Camera's en referendum ben ik met je eens.
Oh, en de KGB vermoordt mensen. Dus uit je vergelijking kan ik opmaken dat de Westerse regering dat ook doet?
http://www.volkskrant.nl/(...)chokt_pers_in_Londenquote:Totale freak
Een Turks station kreeg te horen dat premier Erdogan ‘een totale freak’ is, en dat Turkije het land wordt geleid door ‘gestoorden’. ‘Is deze man altijd zo?’, vroeg CNN na afloop aan de aanwezige Nederlanders. ‘Dit was schokkend.’ Een Brit: ‘Ik wens Nederland heel veel sterkte.’ Wilders was in Londen om zijn film Fitna te tonen. Van de 1.400 genodigde politici kwamen er ‘een half dozijn’ opdagen, aldus Wilders’ gastheer Lord Pearson.
De commissarissen en het parlement van de EU bedoelde ik. http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorzitter_van_de_Europese_Commissiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Thijs. het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens beter het poldermodel bestuderen, want voor zover ik weet zijn die commissarissen enkel adviseurs. Het woord fascist heb ik nooit in de Kamer gehoord. Camera's en referendum ben ik met je eens.
Oh, en de KGB vermoordt mensen. Dus uit je vergelijking kan ik opmaken dat de Westerse regering dat ook doet?
Ach gossie, de rechtse leugenmachine weer aan het werk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef tho_Omas het volgende:
Fortuyn kreeg geen beveiliging, omdat Melkert anders de verkiezingen zou verliezen.
Iran is dus een beschaafd land? Daar kunnen we van mening in verschillen dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef baba117 het volgende:
[..]
Nee, een belediging is PERSOONLIJK. Als een moslim zich beledigd voelt door het benoemen van zijn Proleet (v*zmh), dan is dat ZIJN/HAAR probleem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:01 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus jij bepaald wat kritiek is en wat belediging is?
En welke spot, ironie, sarcasme of parodie zie jij in de uitspraak 'jullie profeet was een pedofiel?
Dan is dat 'hoer' tegen schaars geklede meisjes dus ook geen belediging maar opbouwende kritiek, een oproep tot zelfreflectie: kijk eens naar jezelf en je uitdagende kleding ..
Het lijkt me niet dat dat de intentie is. Wilders gaf al aan dat hij blij was dat de Europese moslims zo rustig waren na Fitna (kan ook niet anders, want de beelden waren gewoon geplakt en gejat en dus niet origineel).quote:Ze waren het niet en ze zijn het niet, tja, dan gaan we de retoriek nog wat aanscherpen, misschien dat de uit Pakistaan afkomstige Britse moslims wel happen, want verdomme, de vlam wil maar niet in de pan slaan hier.
Een teken niet HET teken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iran is dus een beschaafd land? Daar kunnen we van mening in verschillen dan.
Nou nou, topniveau dit hoor. Godverdomme van dergelijke opmerkingen krijg ik de neiging om onder anale druk iemand wat jaartjes school te laten inhalenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ben je nou net zolang aan het etteren tot iemand gaat zeggen "rot toch eens op mongool"? Dan wil ik het nu ook wel even zeggen als dat je blij maakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Linkse vrouwtjes (m/v) met een voorliefde voor genetische verrijking willen Mohammed.
Ze komen er wel achter, zoals de slachtoffers van Saban B., de hedendaagse versie van de 7e eeuwse Mohammed de Proleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |