Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dan zet je Cissé beter gewoon op rechts. Ik denk dat Castaignos en Makaay met zoveel speelminuten als Cissé heeft, het dubbele scoorden van hem.
Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.
Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaast
Maar je bereikt het er eerder mee, en het is ook met het oog op de toekomst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
www.feyenoord.nlquote:Adil Auassar wordt Feyenoorder
Adil Auassar wordt met ingang van komend seizoen Feyenoorder. De 23-jarige linkermiddenvelder komt op transfervrije basis over van VVV Venlo en zal een contract tekenen voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar. Trainer Mario Been is ingenomen met de versterking. ‘Wij wilden er graag een goede linksbenige speler bij hebben’, aldus Been. ‘Adil is fysiek sterk, technisch goed, heeft een goed schot en heeft bovendien de absolute wens en wil om te slagen bij Feyenoord.’ Auassar is inmiddels medisch goedgekeurd.
Adil Auassar is afkomstig uit Zwijndrecht en speelde in de jeugd van Groote Lindt en Sparta. Zijn eerste schreden in het profvoetbal zette hij namens FC Dordrecht. Na twee seizoenen aan de Krommedijk vertrok hij naar VVV Venlo, waarmee hij in zijn tweede seizoen het kampioenschap van de Jupiler League veroverde. Tijdens het huidige seizoen speelde de linkspoot inmiddels 25 duels bij het verrassend goed presterende VVV, waarin hij vier keer scoorde.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
www.feyenoord.nl
'De keuringsfiets schijnt kapot te zijn, zo hard heeft-ie erop zitten trappen' Mario Been over de fysieke conditie van Auassar (Sportweek)![]()
Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Toilutpaper het volgende:
Hij heeft in wedstrijden nog niet veel potten kunnen breken.....
Inderdaad, De Baab heeft nog geen serieuze kans gekregen. En als je 3 wedstrijden geen minuten krijgt en dan weer eens mag invallen kun je binnen 15 minuten ook niet heel veel laten zien. Zonde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.
Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.
Ja, die centraal willen spelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.
Ik kan me inderdaad niet druk maken om hunnie. Zonde van mijn tijd. Dachten meer fans/supporters maar aan hetgeen waar het daadwerkelijk om ging.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Jou boeit het geloof ik allemaal niet veel meer de laatste maanden/jaren nee.Weer 3 maanden die dikke bek aanhoren straks van dat tuig.
Is dat een dilemma? Je gaat toch zelf gewoon voor de winst, PSV moet toch maar zelf zorgen dat ze kampioen worden. Met opzet verliezen, omdat Ajax anders kampioen wordtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:47 schreef Ritmo het volgende:
Kut-NAC![]()
Dillema: We kunnen Ajax aan de titel helpen door PSV te verslaan.
Het gaat daadwerkelijk om 4e worden, en dat worden we toch wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet druk maken om hunnie. Zonde van mijn tijd. Dachten meer fans/supporters maar aan hetgeen waar het daadwerkelijk om ging.
Zoals ik al zei: als er voor Feyenoord niets meer te behalen valt en je kunt Ajax ongeloofelijk naaien dan zie ik liever die schuimbekkende joden janken dat ze weer geen kampioen worden en dat PSV en Twente lucky zijn dan 3 waardeloze puntjes van ons.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef stame het volgende:
[..]
Is dat een dilemma? Je gaat toch zelf gewoon voor de winst, PSV moet toch maar zelf zorgen dat ze kampioen worden. Met opzet verliezen, omdat Ajax anders kampioen wordt
't gaat toch om Feyenoord, niet om de rest?
Lees nou eens goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef Happel het volgende:
Waarmee je aangeeft, je drukker te maken om wat er om ons heen gebeurd, dan hoe het met je eigen club gaat. Ook al halen ze met twee vingers in de neus Europees voetbal.
Ik lees goed. Het interesseert je gewoon niks.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees nou eens goed.Voor Feyenoord valt er wat betreft de competitie weinig meer druk te maken, tot volgend seizoen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lees goed. Het interesseert je gewoon niks.
Waaruit zou moeten blijken dat ik niet meer fanatiek ben?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ik beter over jou zeggen als ik de laatste tijd je posts lees. Enkele jaren terug was je tenminste nog een beetje fanatiek.
Wordt jij in je omgeving gezien als Feyenoorder danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Ritmo het volgende:
Weer 3 maanden die dikke bek aanhoren straks van dat tuig.
Live verslagen in het live topic, niet hier graag.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef super-gabber het volgende:
waneer gaat feyenoord het nou is afmaken!!!!
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Live verslagen in het live topic, niet hier graag.
Debiel, ook goed.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Probeer het eens in normale bewoordingen...
Slecht gekeept? Hou toch op.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Debiel, ook goed.
Ook erg slecht gekeept.Steeds de bal nog een keer loslaten in plaats van hem direct goed vast klemmen.
Mwah, dan hadden er een stuk of zeven ingelegen.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef Ritmo het volgende:
Verder redelijk gespeeld. Eindelijk eens een keer makkelijk scoren.
Ja, ik vond hem zeer onzeker overkomen, ik kan goed begrijpen dat Been meer vertrouwen in v. Dijk heeft voorlopig. En natuurlijk ben ik blij met de winst, maar had nog beter gekunt.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Slecht gekeept? Hou toch op.
Jij kan echt over alles zeiken, niet normaal. Hallo, we hebben gewonnen. Feest
Klopt, maar we hadden in de laatste minuten ook gewoon nog een penalty mogen hebben. In elk geval werd er weer wat gecreerd en speelde Bruins een redelijke wedstrijd.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, dan hadden er een stuk of zeven ingelegen.
Nog beter zelfs. God, wat ben jij veeleisend. Voorlopig doen ze het goed. Al acht uitwedstrijden ongeslagen, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem zeer onzeker overkomen, ik kan goed begrijpen dat Been meer vertrouwen in v. Dijk heeft voorlopig. En natuurlijk ben ik blij met de winst, maar had nog beter gekunt.
Elke keer als jij niet kijkt winnen we. Vorige week, omdat je het had uitgezet bij de 2-2 en vandaag, omdat je nog sliep. Blijf zo doorgaan.quote:
Niets:quote:Op zondag 7 maart 2010 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Darley![]()
http://www.feyenoord.nl/c(...)rley_vk_scaled_7.jpg
Een keeper als posterboy![]()
Darley was niet kut vandaag!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets:![]()
Darley was kut vandaag, maar dat heeft ie zelf ook wel door.
Dat wil niet zeggen dat hij kut speelde. Terugspeelballen zou hij sowieso nooit moeten krijgen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef MB23 het volgende:
Nouja, die terugspeelballen waren redelijk kut. En de ballen die hij niet klem had kunnen ook verkeerd vallen natuurlijk. Onnodige risico's.
Klopt, Vlaar en Bahia speelden ook hun matigste wedstrijd van het seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij kut speelde. Terugspeelballen zou hij sowieso nooit moeten krijgen.
Naar Masters geweest zekerquote:
Neequote:
Ook geen buitenspeler, maar hij prikte er wel 2 in als spitsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap Been echt niet soms. Cissé is geen spits, en de 2 echte spitsen laat ie op de bank.
Afscheid nemen met een blessure, hoe mooi is dat.quote:Deze week onderzoek knie De Guzman
ROTTERDAM - De medische staf van Feyenoord onderzoekt deze week de knie van Jonathan de Guzman. De middenvelder verliet donderdag de training nadat hij wederom last had gekregen van zijn knie.
Het gewricht, waarvan eerder al de meniscus moest worden gehecht, blijft de geboren Canadees parten spelen. Of De Guzman dit seizoen nog in actie komt, moet deze week blijken. Ook Jon Dahl Tomasson (hiel) en Rob van Dijk (lies) kampen met blessures.
Beide spelers ontbraken gisteren in de selectie van Feyenoord tegen Roda JC, maar de medische staf heeft goede hoop dat het duo zondag tegen Heracles Almelo weer fit is.
waar gaat de guzman heen?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Afscheid nemen met een blessure, hoe mooi is dat.
Beter verdient ie ook niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Afscheid nemen met een blessure, hoe mooi is dat.
quote:Mulder stuurt aan op vertrek bij Feyenoord
08/03/2010 10:05
Erwin Mulder denkt na over een vertrek bij Feyenoord. De doelman verloor dit seizoen de concurrentiestrijd met Rob van Dijk en Darley en gaat binnenkort met technisch directeur Leo Beenhakker om tafel.
'Ik ben deze maand 21 geworden en wil op het hoogste niveau spelen', vertelt Mulder aan Sportweek. 'Het liefst bij Feyenoord, maar als dat niet kan ergens anders in de eredivisie. Mijn contract loopt in 2011 af, dus voor Feyenoord is het ook niet goed als ik nog een jaar op de bank moet zitten.'
De afgelopen twee transferperiodes mocht Mulder onder geen beding vertrekken bij de Rotterdammers, ondanks interesse van verschillende clubs. 'Dat was in het begin wel frustrerend. Maar ik heb niet te lang bij de pakken neergezeten, want daar wordt niemand beter van.'
Mulder kwam afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Roda JC (4-2 winst) nog als invaller binnen de lijnen na de rode kaart van Darley. Het was zijn tweede optreden tijdens de huidige jaargang. Vorig seizoen stond Mulder nog onder de lat bij stadgenoot Excelsior.
Dat was ook niet meer dan 1 duel waard. Darley wilde gewoon voor de bal gaan (hem wegtrappen), maar kwam er wat onbesuisd in. Doel was niet om de speler te pakken.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Ritmo het volgende:
Darley 1 duel geschorst, komt ie goed mee weg. Hoop wel dat Been hem flink op z'n flikker heeft gegeven.
Denk niet dat een speler op dat moment nadenkt over de gevolgen die zijn actie op dat moment kan hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:36 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, het was niet de bedoeling. Maar met zo'n actie kun je iemand lomp blesseren en dat weet je. Stom ook van Vlaar en Bahia overigens, die lieten hun keeper flink zitten.
quote:'Ook Feyenoord wil supertalent Oar'
Thomas Oar krijgt de komende week de kans om de technische staf van FC Utrecht te overtuigen van zijn kwaliteiten. De Domstedelingen zijn niet de enige club met belangstelling voor het talent, ook Feyenoord volgt hem nauwlettend.
De achttienjarige Oar debuteerde onlangs in het nationale elftal van Australië, waar bondscoach Pim Verbeek zeer onder de indruk was. "Hij is echt een fantastisch talent", aldus de Nederlandse oefenmeester tegenover Voetbal International.
Oar staat bekend als het grootste talent van Australië. De middenvelder wordt begeleid door Rob Jansen, die in het verleden nog werkzaam was voor Feyenoord.
Paar maanden terug was er al sprake van dat hij naar Feijenoord zou gaan.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vraag me af of die jongen transfervrij is ? En financieel leggen we het toch af tegen FC Utrecht erg genoeg.
Denk je dat topspitsen tijd hebben om na te denken? Maar goed, in het vervolg vantevoren over nadenken. En Vlaar en Bahia beter verdedigen natuurlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk niet dat een speler op dat moment nadenkt over de gevolgen die zijn actie op dat moment kan hebben.
Omdat iedereen ook wel weet dat we de volgende seizoenen Ajax en/of PSV feest gaan zien vieren met de schaal terwijl wij toe moeten kijken. Dat het de komende jaren niet veel beter zal gaan is geen leuk vooruitzicht.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom is er nog altijd zo'n negatieve sfeer rondom Feyenoord/supporters ? We staan stevig op de 4e plek, staan in de 1/2 finale van de beker, talenten ontwikkelen zich stormachtig, We hebben sinds jaren weer eens gewonnen in voor Feyenoord 'onneembare vestigingen' (Grunn/Heerenveen). Het spel is uiteraard nog niet volmaakt maar we zitten in een proces en als je in het proces al zulke prestaties neerzet kun je toch alleen maar tevrden zijn ? Financieel moeten we er weer bovenop zien te komen en dan is EL erg belangrijk en dat lijken we dit jaar te bereiken,,
Ik heb me er inmiddels wel bij neergelegd dat het nog jaren gaat duren voor we kampioen worden. Het is tevens geen realistisch doel. Ik zie juist potentie in deze groep en hopelijk kunnen we volgend jaar weer die top-3 in. Dat zou een geweldige prestatie zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat iedereen ook wel weet dat we de volgende seizoenen Ajax en/of PSV feest gaan zien vieren met de schaal terwijl wij toe moeten kijken. Dat het de komende jaren niet veel beter zal gaan is geen leuk vooruitzicht.
Dat je je er bij neerlegt wil nog niet zeggen dat het leuk is. Ik kan niet blij worden van een 4e plek, zelfs al weet ik dat er niet meer inzit.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb me er inmiddels wel bij neergelegd dat het nog jaren gaat duren voor we kampioen worden. Het is tevens geen realistisch doel. Ik zie juist potentie in deze groep en hopelijk kunnen we volgend jaar weer die top-3 in. Dat zou een geweldige prestatie zijn.
Is Ajax zelf ook met hem bezig?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Die jongen is idd al eerder gelinkt aan jullie weet ik 100% zeker.
Een Aussie waar ik weleens contact mee heb, is een groot Ajax fan, en zei dat dit een ideale speler voor ons zou zijn(voor wat het waard is).Een megatalent, met een gouden linker.Scoort aardig wat(al schijnt hij dat in het 1e minder te doen) voor een vleugelspeler, en kan een assist geven.Passeert makkelijk, en heeft overzicht.Naja ik ga niet zeggen, dat als hij goed genoeg is voor ons, dan helemaal voor jullie(als iemand dat idee krijgt).Maar halen jullie hem binnen, dan hebben jullie een zeer goede speler/talent erbij!
Nope, hij zei het alleen omdat hij Ajax fan is en ik ook.quote:
Leg uit?quote:
quote:ABN Amro sluit vooral de kleine Fortis-vestigingen
De naam Fortis Bank Nederland verdwijnt vanaf april uit het straatbeeld. Door de integratie met ABN Amro zal overal het logo van ABN Amro op de gevels van de kantoren komen.
Kleine vestigingen
ABN Amro en Fortis Bank Nederland, tijdens de financiële crisis in handen van de Nederlandse staat gekomen, begint volgende maand met het samenvoegen van de kantoren voor particulieren. In veel gevallen zullen de Fortis-vestigingen worden gesloten, omdat de Fortis-kantoren te klein zijn voor het grote ABN Amro.
Er komen in de nieuwe kantoren wel tijdelijk speciale Fortis-balies. Uiteindelijk blijven ruim 500 kantoren over. ABN Amro telt nu 501 vestigingen, Fortis zo'n 150. Rond de zomer moet de operatie zijn afgerond.
Denk je?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef Ruud het volgende:
Waarschijnlijk n.a.v. dit bericht: http://www.nu.nl/economie(...)jnt-straatbeeld.html
Maar de naam op het shirt gaat toch nooit gebeuren, slecht voor de shirtverkoop.
Lijkt mij ook raar dat je een sponsorcontract tekent zonder dat je weet dat de naam zomaar veranderd kan worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef lighted het volgende:
[..]
Denk je?
Blijkbaar moet de naam "Fortis uit het straatbeeld verdwijnen".. lijkt me dan raar dat je dan nog reclame maakt voor een naam die vergeten moet worden..
Met name de Feyenoord-wereld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:38 schreef Paul-89 het volgende:
Zo dat was de periode De Guzman,,Heeft leuke dingen laten zien maar had toch zoveel meer kunnen laten zien als hij niet telkens blessures had gehad. Jammer dat we er niets voor vangen maar ja dat is de voetbalwereld tegenwoordig.
quote:Schaken: De bal ligt nu bij Feyenoord
ROTTERDAM - VVV'er Ruben Schaken wacht af of Feyenoord hem een contract aanbiedt. ,,Ik heb eenmaal met trainer Mario Been gesproken,'' zegt de buitenspeler. ,,Over geld is nooit gesproken. Nu ligt de bal bij Feyenoord.'' Ook NAC en twee buitenlandse clubs hebben serieuze interesse. ,,De kans is groot dat ik VVV verlaat.''
Daarom staat er ook ASR op het shirt van Feyenoordquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef lighted het volgende:
[..]
Denk je?
Blijkbaar moet de naam "Fortis uit het straatbeeld verdwijnen".. lijkt me dan raar dat je dan nog reclame maakt voor een naam die vergeten moet worden..
quote:Feyenoord moet zeker maand wachten op De Guzman
Het seizoen van Jonathan de Guzman wordt verziekt door knieproblemen. De Feyenoord-middenvelder moet opnieuw vier weken toekijken. De Guzman raakte vorige week tijdens een training geblesseerd aan zijn meniscus, een kwetsuur die hem eerder al een jaar aan de kant hield. Dit keer bleef de schade beperkt tot een klein scheurtje, waardoor de middenvelder in principe dit seizoen nog kan spelen voor Feyenoord.
'Een meevaller', zegt zaakwaarnemer Jan de Visser deze week in Voetbal International. 'Al blijft het wel vervelend. Iedereen had gewild dat het anders was gelopen, maar het is zoals het is, we kunnen er niks meer aan veranderen.'
De nieuwe knieproblemen kunnen een transfer in de weg staan. De Guzman heeft dit seizoen nauwelijks kunnen spelen, en dat kan nieuwe clubs afschrikken. 'Voor zijn toekomst zal het niet veel consequenties hebben', vermoedt De Visser. 'Wij gaan ervan uit dat het goed komt met Jonathan, al beseffen we ook dat hij waarschijnlijk een stempel krijgt waar hij niet makkelijk van af komt. Laten we nu eerst zorgen dat Jonathan snel fit wordt.'
quote:Beloften eenvoudig langs Jong Helmond Sport
Jong Feyenoord/Excelsior heeft dinsdagavond met 2-0 gewonnen van Jong Helmond Sport. Op Woudestein zorgden Denny Landzaat en Karim Mossaoui voor de Rotterdamse doelpunten. Erwin Mulder, afgelopen zondag in Kerkrade nog invaller na de rode kaart voor Darley, deed wedstrijdritme op en keepte een solide wedstrijd.
Jong Feyenoord/Excelsior – Jong Helmond Sport 2-0
Scoreverloop:
27’ 1-0 Landzaat
54’ 2-0 Mossaoui
Opstelling Jong Feyenoord/Excelsior: Mulder; Bovenberg (83’ Weber), Risamasu, Ramsteijn, De Cler; Landzaat, Babovic, Ribeiro; Schet, Pattinama (83’ Hagary) en Mossaoui.
quote:Positieve dopingtest Ghaly
Hossam Ghaly wacht mogelijk een schorsing van een jaar. De Egyptenaar en voormalig Feyenoorder werd betrapt op het gebruik van verboden middelen. Ghaly komt momenteel uit voor Al-Nasr in Saoedi-Arabië. Na de topper tegen Al Hilal op 22 januari leverde de 28-jarige middenvelder een positieve plas af. Een bloedtest moet meer duidelijkheid verschaffen over het vermeende dopinggebruik van Ghaly. Ghaly kwam tussen 2003 en 2006 uit voor Feyenoord. In Rotterdam wist hij nooit een vaste basisplaats te veroveren.
quote:Rob van Dijk in doel tegen Heracles
Rob van Dijk verdedigt komende zondag het doel als Feyenoord het in de Kuip opneemt tegen Heracles. De 41-jarige keeper is voldoende hersteld van de liesblessure,die hem de wedstrijd tegen Roda JC koste. Mario Been heeft laten weten dat Van Dijk vanaf donderdag met groep zal trainen. De Feyenoord-trainer is daarmee verlost van een keepersprobleem, want tweede keus Darley is naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Roda JC geschorst.
In reactie op dit:quote:Forse (?) prijsverhoging seizoenkaarten
di, 09/03/2010 - 22:04
Zoals Feyenoord vandaag op de officiële website van de club heeft aangekondigd gaan de prijzen voor seizoenkaarten voor de komende voetbaljaargang omhoog. Tegenover deze - mogelijk forse - prijsverhoging staan wel een aantal 'extraatjes', te weten: gratis toegang tot de traditionele openingswedstrijd, de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Europa League (uiteraard slechts als Feyenoord zich kwalificeert) en de eerste thuiswedstrijd in het toernooi om de KNVB beker (mits vóór de 1/8 finale, in verband met recettedeling). Bovendien worden seizoenkaarthouders vanaf komend seizoen 'gratis' lid van Het Legioen.
Opvallend is dat in de berichtgeving niet wordt gesproken over een bedrag of een percentage waarmee de seizoenkaarten verhoogd zullen worden. Als Feyenoord echter blijft bij de oorspronkelijke plannen gaat het hier om een verhoging van zo'n vijftig euro - oftewel: circa 25%! - voor de goedkoopste plaatsen.
Dit bedrag is namelijk enige tijd geleden genoemd in een overleg met enkele supporters. Wij zijn zeer benieuwd naar de exacte hoogte van de prijsstijging...
Benieuwd hoe hoog die prijsstijging mag zijn. Maakt mij weinig uit, ik ga toch wel, maar weet dat niet iedereen het even makkelijk heeft. Zonde als zulke mensen niet meer in staat zijn om naar Feijenoord te gaan.quote:Seizoenkaartmailing binnenkort thuisgestuurd
Binnenkort valt bij alle seizoenkaarthouders de nieuwe seizoenkaartmailing op de mat, met daarin alle informatie omtrent het verlengen van de seizoenkaart. Belangrijkste elementen zijn uitbreiding van de voordelen voor seizoenkaarthouders en een verhoging van de prijzen. Seizoenkaarthouders die hun kaart willen verlengen, hoeven geen actie te ondernemen.
Met ingang van het seizoen 2010/2011 geldt de Feyenoord seizoenkaart behalve voor de 17 competitiewedstrijden in De Kuip, óók voor de openingswedstrijd, de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Europa League (uiteraard slechts als Feyenoord zich kwalificeert) en de eerste thuiswedstrijd in het toernooi om de KNVB beker (mits voor de 1/8 finale, in verband met recettedeling). Met het opnemen van deze wedstrijden in de seizoenkaart wil Feyenoord meer inkomsten genereren vanuit de seizoenkaartverkoop en tegelijkertijd het voordeel voor de seizoenkaarthouders vergroten.
Feyenoord heeft vier seizoenen geleden de prijzen van de seizoenkaarten verlaagd. Daarna zijn de prijzen slechts met de inflatiecorrectie aangepast. In ruil voor de verhoging die Feyenoord nu doorvoert krijgen seizoenkaarthouders drie wedstrijden meer aangeboden. Bovendien is besloten om alle seizoenkaarthouders het lidmaatschap van Het Legioen (of Kameraadjes, indien een seizoenkaarthouder jonger is dan 13 jaar) gratis aan te bieden. Met die maatregel wil Feyenoord voorkomen dat leden van Het Legioen en reguliere seizoenkaarthouders andere rechten hebben. Anders gezegd: alle voordelen die aan leden van Het Legioen worden geboden gelden vanaf het seizoen 2010/2011 ook automatisch voor alle seizoenkaarthouders! Hierdoor ontvangen alle seizoenkaarthouders met ingang van het nieuwe seizoen onder andere gratis 11 x per jaar het Feyenoord Magazine.
Commercieel directeur Mark Koevermans: ‘Zoals iedereen weet zijn we hard bezig om Feyenoord financieel weer gezond en sterk te maken. Het salarishuis voor de selectie wordt aangepast en we bezuinigen nog steeds overal waar dat maar mogelijk is. Uiteraard hebben we de afgelopen maanden ook gekeken hoe we aan de inkomstenkant vooruitgang kunnen boeken. Er wordt hard aan de sponsoring gewerkt en aan de zakelijke markt getrokken. We ontkomen er echter niet aan ook de prijs van de seizoenkaart aan te passen.’
‘Onze seizoenkaart blijkt goedkoper dan bij vele andere clubs. Met de prijsstijging die we voor komend seizoen doorvoeren lopen we weer beter in de pas, wat noodzakelijk is om weer een gezonde club te worden. Uiteraard willen we juist onze trouwe seizoenkaarthouders daar wel wat voor teruggeven. Dat gebeurt dus door aan de kaart drie wedstrijden toe te voegen en seizoenkaarthouders recht te geven op een gratis lidmaatschap van Het Legioen. De vele duizenden seizoenkaarthouders die nu al lid zijn van Het Legioen hoeven dus volgend jaar hun lidmaatschapsgeld niet meer te betalen, dat levert voor hen dus ook voordeel op. Daar bovenop krijgen Legioenleden de mogelijkheid onbeperkt gratis onderling met elkaar te bellen als ze gaan bellen via Feyenoord Mobiel. Al met al is het een duurder maar ook veel uitgebreider pakket. Door alle toevoegingen worden de voordelen ten opzichte van mensen die slechts nu en dan een wedstrijd bezoeken alleen maar groter. Zo hoort het ook, want zeker bij Feyenoord willen we trouw belonen.’
Met de invoering van de nieuwe seizoenkaart wordt het voor supporters ook weer mogelijk om de kaart in termijnen te betalen. De eerste termijn van 70% wordt dan geïncasseerd in mei, het restant van 30% moet in september worden voldaan. ‘Ook hier komen we tegemoet aan de wensen van veel huidige seizoenkaarthouders. Vaak kregen we te horen dat ze de kaart op zich niet duur vinden, maar er wel tegenaan hikken om deze in mei in één keer te moeten voldoen. Dat probleem kunnen we nu dus ook weer voor ze ondervangen’, aldus Koevermans.
Eind van deze week of in de loop van volgende week ontvangen alle seizoenkaarthouders uitgebreide informatie over de gevolgen die de wijzigingen voor hen exact met zich meebrengen.
Jammer zag hem graag komen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef ursel het volgende:
Pluim blijft bij Vitesse
Is dat ook uit de wereld![]()
Dus we mogen Feyenoord vooral niet meer met een topclub vergelijken, behalve als het het management uitkomt om de prijzen van de seizoenskaarten te verhogen?quote:''We ontkomen er echter niet aan ook de prijs van de seizoenkaart aan te passen. Onze seizoenkaart blijkt goedkoper dan bij vele andere clubs. Met de prijsstijging die we voor komend seizoen doorvoeren lopen we weer beter in de pas, wat noodzakelijk is om weer een gezonde club te worden.''
Goedkoopste vakken:quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dus we mogen Feyenoord vooral niet meer met een topclub vergelijken, behalve als het het management uitkomt om de prijzen van de seizoenskaarten te verhogen?
quote:Feyenoord praat deze week weer met Schaken (VVV)
Feyenoord praat deze week weer met Schaken (VVV) Feyenoord voert deze week een tweede gesprek met Ruben Schaken (foto, rechts). De rechtsbuiten van VVV-Venlo is na dit seizoen transfervrij en staat nadrukkelijk in de belangstelling van NAC Breda en twee buitenlandse clubs. Mario Been hoopt echter dat de Amsterdammer volgend seizoen in Rotterdam te bewonderen is, zegt hij in Voetbal International: ‘Ik hoop dat we snel een akkoord met hem bereiken.’
Vorige week kwam Feyenoord al tot overeenstemming met teamgenoot Adil Auassar. De club hoopt nu ook Schaken vanuit Venlo naar De Kuip te kunnen halen. Been: ‘Schaken heeft specifieke kwaliteiten, zoals snelheid en een individuele actie. Het feit dat we weer met elkaar om tafel zitten, wil zeggen dat we allebei nog steeds enthousiast zijn.’
Er zijn echter kapers op de kust, Schaken kan naast Feyenoord ook op interesse rekenen van NAC Breda en twee buitenlandse clubs. Been hoopt dat de 27-jarige rechtsbuiten toch in Rotterdam tekent, ondanks de financiële malaise in Rotterdam. ‘We willen hem in ieder geval graag hebben, maar de voetballers op ons lijstje moeten ook allemaal graag voor Feyenoord willen spelen. Als wij dat niet bespeuren, houdt alles op. Je gaat niet in de woestijn voetballen, hè, maar voor Feyenoord: een geweldige club.’ (FvdV)
Ik betaal op X ook gewoon 205 euro sinds vorig seizoen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Happel het volgende:
Noordzijde is niet het goedkoopste? Dat zijn nog altijd de parterrevakken X, Y en Z met, om en de nabij, 192 euro.
[..]
Excuus, dacht echt dat ik 205 betaalde.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:07 schreef Happel het volgende:
Noordzijde is niet het goedkoopste? Dat zijn nog altijd de parterrevakken X, Y en Z met, om en de nabij, 192 euro.
Ik hoop dat wat mensen het laten afweten in de betere vakken, maar dat zal ongetwijfeld niet. Ik wil wel een seizoenskaart maar wel op een goed vak. Anders hou ik het gewoon net als dit seizoen bij losse kaarten. Ookal is het duurder, liever 100 euro teveel dan elke wedstrijd op vak NN ofzoquote:
Bron: vi.nlquote:Feyenoord hoopt zich komende zomer te versterken met Jerzy Dudek. De 36-jarige doelman van Real Madrid is naar eigen zeggen in onderhandeling met de Rotterdammers.
Dudek, die in de periode 1996-01 al uitkwam voor Feyenoord, liet de NOS weten dat de onderhandelingen zijn geopend. De club uit Rotterdam onderzoekt momenteel de financiële mogelijkheden voor de transfer van de Poolse doelman.
Mario Been, trainer van Feyenoord, heeft momenteel drie keepers tot zijn beschikking. Rob van Dijk (41) is eerste doelman, Darley (20) en Erwin Mulder (21) zijn tweede en derde keeper.
Ik ook. Zo enorm oud is ie nog niet, als je die transfervrij binnen kan halen doe je goede zaken. Had overigens verwacht dat jij zwaar tegen zou zijn.quote:
Waarom dat dan? Buiten dat het een held is, is het ook een keeper waarvan we weten wat hij kan, wat hij heeft bereikt en wat hij anderen nog kan leren. Liever heb ik natuurlijk Vorm of Velthuizen, maar die zijn niet te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ook. Zo enorm oud is ie nog niet, als je die transfervrij binnen kan halen doe je goede zaken. Had overigens verwacht dat jij zwaar tegen zou zijn.
Geen idee, het is een grote naam en jij houdt meer van 'underdog'-aankopen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Buiten dat het een held is, is het ook een keeper waarvan we weten wat hij kan, wat hij heeft bereikt en wat hij anderen nog kan leren.
Eens.quote:Liever heb ik natuurlijk Vorm of Velthuizen, maar die zijn niet te halen.
Mulder vertrekt denk ik, daar zal deze aankoop ook te maken mee hebben.quote:Dit lijkt me dan een perfecte oplossing. Zaak is dan wel dat Darley en wellicht Mulder zich kunnen doorontwikkelen.
Ik houd nergens van als het aankomt op aankopen. Zaak is dat ze een team samenstellen waar we mee verder kunnen. Spelers kan je ook pas beoordelen op het moment dat in een team spelen. Niet op het moment dat er interesse ontstaat of wat ze in het verleden hebben gepresteerd. Niet dat ik dan sta te springen wanneer ze met Joop Gall op de proppen komen als nieuwe verdediger.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen idee, het is een grote naam en jij houdt meer van 'underdog'-aankopen.
Denk niet dat Van Dijk blijft. En qua salaris zullen ze wat betreft Dudek echt niet gaan strooien met geld. Mochten ze hun woord tenminste houden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:06 schreef Magereheinus het volgende:
Pfff, hoe verstandig is dat nu? Voor hoeveel(salaris)komt Dudek?
Je hebt Darley als toekomst, eventueel al volgend seizoen als 1e keeper en v Dijk dan als man er achter. Zoals ik v Dijk nu inschat kan hij zeker nog een jaar mee als 2e keeper. Zou Dudek dan een verstandige aankoop zijn, gezien wat je nu hebt?
Ik denk niet dat wij Mulder ooit als eerste keeper gaan zien.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk eerder dat van Dijk wil stoppen, want waarom zou je Dudek (36) als opvolger van Mulder (21) binnenhalen?
Nee, ok, maar dat zeg ik ook niet. Ik vind alleen dat het niet erg nuttig is om een oude keeper te halen als een jonge keeper weggaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij Mulder ooit als eerste keeper gaan zien.
Dudek wordt gewoon als eerste keeper gehaald. Met al die ervaring die wegvalt wil Been denk ik geen risico gaan nemen achterin, je zag direct hoe de defensie zondag stond zonder aansturing.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ok, maar dat zeg ik ook niet. Ik vind alleen dat het niet erg nuttig is om een oude keeper te halen als een jonge keeper weggaat.
Goed bezig. Als je Dudek en Schaken daadwerkelijk binnen haalt ben je al een aardig eind voor komend seizoen.quote:Been: 'Wij willen Schaken in ieder geval graag hebben'
10/03/2010 20:01
Feyenoord praat deze week voor de tweede keer met Ruben Schaken over een transfer naar de Kuip. De buitenspeler moet zijn ploeggenoot bij VVV Venlo, Adil Auassar, volgen die vorige week een tweejarig contract tekende met een optie op nog twee seizoenen.
Schaken zelf voelt veel voor een overgang naar Feyenoord, maar weet zich ook in de belangstelling van NAC Breda en een aantal buitenlandse clubs. 'Ik hoop dat we snel met hem een akkoord bereiken', zegt trainer Mario Been tegen Voetbal International. 'Schaken is een speler met specifieke kwaliteiten, zoals snelheid en een individuele actie.'
'Het feit dat we weer met elkaar rond de tafel zitten, wil zeggen dat we allebei nog steeds enthousiast zijn. Wij willen hem in ieder geval graag hebben, maar de spelers op ons lijstje moeten ook allemaal graag voor Feyenoord willen spelen. Als wij dat enthousiasme niet bespeuren houdt alles op. Je gaat niet in de woestijn voetballen, hè, maar voor Feyenoord, een geweldige club.'
Been is blij met de komst van Auassar. 'Omdat ik in hem een speler zie die ons sterker maakt en die zichzelf nog kan ontwikkelen. We hebben snel toegehapt, voordat zelfs transfervrije voetballers onbereikbaar zijn voor Feyenoord. Ik ben zeer gelukkig met zijn komst', aldus Been.
Als jonge keeper leer je natuurlijk het meest door gewoon te spelen. Als Dudek eerste keeper wordt, vind ik dat Darley uitgeleend moet worden en Mulder dan maar als backup.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dudek wordt gewoon als eerste keeper gehaald. Met al die ervaring die wegvalt wil Been denk ik geen risico gaan nemen achterin, je zag direct hoe de defensie zondag stond zonder aansturing.
Dat zou het beste scenario zijn ja, ik denk ook dat Been dat in z'n hoofd heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef MB23 het volgende:
[..]
Als jonge keeper leer je natuurlijk het meest door gewoon te spelen. Als Dudek eerste keeper wordt, vind ik dat Darley uitgeleend moet worden en Mulder dan maar als backup.
Ongetwijfeld....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
.
Een Aussie waar ik weleens contact mee heb, is een groot Ajax fan, en zei dat dit een ideale speler voor ons zou zijn
Dat zou goed kunnen. Al heb ik nog wel redelijk vertrouwen dat Darley er nog wel komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
misschien zijn Darley en vooral Mulder toch niet zo goed als we hadden gedacht...
Ok bedankt!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Dat afhaalpunt klopt. Is het vaste afhaalpunt voor kaarten van Skelper.
Maar je moeder meenemen? Moet er niet aan denken om mijn ouders een keer mee te nemen. Dan is dat beeld van de goedaardige, zich altijd netjes gedragende, zoon gelijk naar de knoppen.
Ik heb al jaren een seizoenskaart samen met m'n pa, die is nog erger dan ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:01 schreef Happel het volgende:
Dat afhaalpunt klopt. Is het vaste afhaalpunt voor kaarten van Skelper.
Maar je moeder meenemen? Moet er niet aan denken om mijn ouders een keer mee te nemen. Dan is dat beeld van de goedaardige, zich altijd netjes gedragende, zoon gelijk naar de knoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |