Waarom?quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
Hele matige eerste helft, redelijke 2e helft maar wel wederom een onvoldoende voor Been en z'n elftal.
Eerste helft hadden ze wel een fluitconcert verdient anders, totaal geen wil of inzet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom?
Zeker ook zo een figuur dat het elftal uitfluit.
Dubbelquote:Op zondag 22 november 2009 20:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind de prestaties van de laatste weken nou niet goed te noemen.
Omdat ze meer hadden moeten creeren en de eerste helft zwaar onder de maat was.quote:Op zondag 22 november 2009 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dubbel
Waarom geef je op basis van de wedstrijd van vandaag het hele elftal een onvoldoende? Slaat nergens op.
quote:Fer: "Publiek moet Bruins steunen"
Luigi Bruins maakte een moeizame periode door bij Feyenoord. De middenvelder moet vaak genoegen nemen met een plaats op de tribune en het Legioen liet tegen FC Utrecht weten niet tevreden te zijn over de jonge Bruins. Leroy Fer steunt zijn collega en vraag steun bij de fans.
22 nov. 2009 20:30:53
"Ik wil even zeggen dat de supporters Luigi moeten blijven steunen," zegt de middenvelder tegen Sportweek. "Hij traint nu gewoon hartstikke goed, laat zien dat-ie weer op de goede weg is. Dus verdient hij alle steun."
Fer merkt dat de kritiek van het publiek invloed heeft aan Bruins knaagt. "Ik denk dat het met íedere speler wat doet als hij niet door zijn eigen publiek wordt gesteund. Luigi is iemand die juist dáárdoor wil vechten en wil laten zien dat-ie gewoon een heel goede speler is. Dat heeft-ie twee jaar geleden hier al laten zien."
"Je ziet dat hij nu heel erg zijn best doet om zijn oude niveau weer te halen, maar toch krijgt hij niet altijd de steun van de supporters. Het is jammer dat ze zo met hem omgaan. Ik vind dat ze iedere speler moeten blijven steunen, dus ook Luigi. Dat ik dit nu via de media naar buiten breng is denk ik het beste, want ik kan moeilijk elke supporter afzonderlijk afgaan”, besluit Fer. (GH)
Ik vond Cissé ook wel sterk eigenlijk. Als hij mee verdedigde was het meer dan een beetje terug lopen, hij was echt sterk.quote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Overigens krijgt niet iedereen een onvoldoende natuurlijk, Darley en de verdedigers kunnen er weinig aan doen dat er niemand scoort.
Natuurlijk bereik je meer door een speler te steunen, maar met spelers als Bruins, El Ahmadi en mindere maten Biseswar is dat gewoon lastig. De nonchalante houding en nonchalante spel hebben ze gewoon tegen. Ook het niet kunnen aannemen en afleveren van ballen over 2 meter, altijd de verkeerde kant opdraaien enz. Bij Biseswar gaat het meestal over verkeerde keuzes, het altijd naar binnen gaan of het stapvoets naar de cornervlag lopen zelfs als je achterstaat.quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Happel het volgende:
Ik zal dan wel een andere wedstrijd gezien hebben. Klopt overigens dat er weinig beweging voorin was. Maar ja, wat wil je dan als we het met bijvoorbeeld Biseswar moeten doen voorin.
Als hij gewoon de kans krijgt, zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden door een gedeelte van de supporters, wel.quote:Op maandag 23 november 2009 11:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik weet niet of Bruins het ooit nog gaat redden bij Feyenoord.
Is Van Bronckhorst geschorst dan? De Cler is toch gewoon wedstrijdfit?quote:Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben aankomend weekend wel een dik probleem op de linksback positie. Misschien laat Been Bruno Martins Indi wel zijn debuut maken.
Ja en Neequote:Op maandag 23 november 2009 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Als hij gewoon de kans krijgt, zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden door een gedeelte van de supporters, wel.
[..]
Is Van Bronckhorst geschorst dan? De Cler is toch gewoon wedstrijdfit?
Gooi je Ignjatovic erin.quote:Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja en Nee
Bahia kan ook niet naar links want Hofland ligt er ook uit.
Fer of Landzaat kan eventueel ook wel linksbackquote:Op maandag 23 november 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
We hebben aankomend weekend wel een dik probleem op de linksback positie. Misschien laat Been Bruno Martins Indi wel zijn debuut maken.
In de samenvatting heb ik niets gezien dat een penalty was.quote:Op maandag 23 november 2009 01:00 schreef Hamilcar het volgende:
De eerste helft waren ze bang om via een counter de 0-1 tegen te krijgen en het was niet al te best. Gelukkig kwamen we ook amper in de problemen. De tweede helft was het een stuk beter en het is dat de scheids geen zin had om z'n werk te doen, want twee handsballen en een speler van achter neerhalen moet toch wel bestraft worden zou je denken - of in ieder geval één van die drie gevallen.
Utrecht viel mij zwaar tegen, ze speelden erg laf. Ik zou gewoon vol op de aanval gaan in De Kuip.quote:All in all was het niet veel, maar Utrecht stond dan ook goed gepositioneerd en luurde op een counter.
Geniaal. Wat hebben ze toch een inzicht bij ons.quote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef super-gabber het volgende:
Bij Feyenoord is men intern tot de conclusie gekomen dat het eerste elftal een nieuwe spits behoeft.
Precies, gozer kan verschrikkelijk goed voetballen. Vind dat er met hem altijd wat meer voetbal in de ploeg komt. Maarja als je geen honder slindings per wedstrijd maakt ben je al geen echte Feijenoorder..quote:Op maandag 23 november 2009 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Als hij gewoon de kans krijgt, zonder voor rotte vis uitgemaakt te worden door een gedeelte van de supporters, wel.
Lijkt me op den duur een goede optie maar nu niet haalbaar denk ik. Is voor redelijk veel geld naar Utrecht gegaan en ik zie hem niet na een half jaar weer vertrekken. Of het moet een enorm bedrag worden, en dat gaat Feyenoord denk ik niet doen.quote:
Niks meer van gehoord. Al dacht ik dat ze in de winterstop weer om de tafel zouden gaan? Niet dat Honda moet komen ofzo. Gewoon Bruins laten voetballen en anders Wijnaldum of Babovic. We zitten al ruim in de aanvallende middenvelders.quote:Op maandag 23 november 2009 19:34 schreef Joel-Smeets het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die investeerder die Honda naar de kuip wou halen,gaan we daar nog iets van horen deze winterstop?
Vond het sowieso om die reden al een vreemde naam ja, ze hadden hem beter vorig jaar kunnen halen i.p.v. Cissé.quote:Op maandag 23 november 2009 19:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me op den duur een goede optie maar nu niet haalbaar denk ik. Is voor redelijk veel geld naar Utrecht gegaan en ik zie hem niet na een half jaar weer vertrekken. Of het moet een enorm bedrag worden, en dat gaat Feyenoord denk ik niet doen.
Bijna niemand in de selectie van Feyenoord, op Vlaar na. Van Wolfswinkel is wel een goede spits, dat lijkt me even belangrijker.quote:
Die kan de druk bij feyenoord nooit aan daar had die bij vitesse al last van van druk.. Feyenoord moet flink wat spelers weg doen na mijn mening drukt alleen maar op de kosten..Ze hebben veelste veel goede spelers en anders die bij vitesse nu zit die Wiljan Pluim dat is egt een goede voetballer (nja in het eerste komt die net kijken) en anders die chadli wat? en die van ado vind ik ook wel bij feyenoord passen milic:) njaa hoop dat feyenoord dit jaar als nog kampioen word! mooie club groetjes een vitesse fan maar stiekem ook wat feyenoordquote:
Scoort alleen voor geen meter bij FC Utrechtquote:Op maandag 23 november 2009 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bijna niemand in de selectie van Feyenoord, op Vlaar na. Van Wolfswinkel is wel een goede spits, dat lijkt me even belangrijker.
quote:Beenhakker wil samenwerking met Club Luik
Feyenoord is achter de schermen hard bezig een andere organisatie op poten te zetten. Dat gebeurt onder aanvoering van technisch directeur Leo Beenhakker. Volgens Johan Derksen ziet Beenhakker veel in een samenwerking met het Belgische Club Luik.
Beenhakker heeft goede herinnerringen aan de samenwerking van ajax met Germinal Beerschot. Feyenoord werkte eerder samen met onder andere Antwerp en KV Mechelen. Club Luik speelt momenteel in de Tweede Klasse van België.
Daarnaast is Beenhakker bezig met het aanpassen van de scouting. Hoofdscout Michel Beukers zou een andere baan kunnen gaan zoeken. Daarnaast worden spelers eerst gescout en vervolgens nog bekeken door Beenhakker zelf. Dat Michel Beukers de wacht is aangezegd ontkent Leo Beenhakker echter.
quote:Mini-Klassieker verschoven naar donderdag 18.30u
De KNVB heeft een nieuwe datum voor de wedstrijd Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong ajax bekend gemaakt. Het duel zal aanstaande donderdag, 26 november, om 18:30 uur op Woudestein gespeeld worden. De wedstrijd in de eredivisie voor beloften stond aanvankelijk maandag (vandaag) gepland, maar werd afgelast in verband met de slechte staat van het veld.
De wedstrijd is niet toegankelijk voor publiek. Het duel tussen beide beloftenelftallen werd vorig seizoen in De Kuip ontsierd door vuurwerk dat op het veld gegooid werd, waarop is besloten de wedstrijd ditmaal achter gesloten deuren te spelen.
Als gevolg van de verschuiving in het programma, wordt ook de wedstrijd tegen Jong Az op een latere datum gespeeld worden. Het duel in Alkmaar stond aanvankelijk vastgesteld op maandag 30 november, maar staat nu voor dinsdag 1 december op de agenda. De aftrap van deze wedstrijd is om 18:30 uur.
Interessante ontwikkeling. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Zo zie je maar dat een ervaren rot in de technische staf grote voordelen kan hebben.quote:Don Leo klopt aan bij Real Madrid
Feyenoord zoekt op een creatieve manier naar versterkingen. In de zoektocht naar een kwaliteitsinjectie voor de ploeg klopte technisch directeur Leo Beenhakker aan bij Jorge Valdano. Don Leo hoopt dat zijn vriend bij Real Madrid de helpende hand kan bieden. Dat meldt het AD woensdagmorgen.
Het imposante netwerk van Leo Beenhakker moet Feyenoord verder op weg helpen. De technisch directeur van Feyenoord is al weken bezig om zijn contacten aan te spreken. Dinsdagavond onthulde Beenhakker dat hij ook Jorge Valdano, de technische baas van Real Madrid, heeft gebeld.
De voormalige Argentijnse topspeler werkte in het verleden samen met Beenhakker bij Real Zaragoza en Real Madrid en sinds Beenhakker in 1992 afscheid nam van de Spaanse topclub, is het contact tussen de vrienden gebleven.
,,Ik heb Jorge Valdano gevraagd mee te denken,'' vertelde Beenhakker in het AD. ,,Bij Real Madrid lopen spelers die nog niet aan het grote werk toe zijn omdat bijvoorbeeld Raúl op hun favoriete positie speelt. Die gasten zouden voor Feyenoord een versterking zijn. Ik heb dat aspect bij hem neergelegd.''
ja voor een wedstrijdbezoek net als jij en ikquote:Op woensdag 25 november 2009 08:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zie je Peter Bosz al aankomen bij Real?
Idd.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zie je Peter Bosz al aankomen bij Real? Die zou hoogstens Chadli op kunnen halen bij AGOVV door zijn contacten
De spelers op deze pagina zouden dan in aanmerking komen om ons te gaan versterken.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Interessante ontwikkeling. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Zo zie je maar dat een ervaren rot in de technische staf grote voordelen kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |