abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78779275
Ik snap Been echt niet soms. Cissé is geen spits, en de 2 echte spitsen laat ie op de bank.
-
pi_78779409
Hij verwacht dat de beweging / snelheid van Cissé gevaarlijker is tegen de defensie van Roda JC dan een statische spits als Makaay verwacht ik. En vaak spelen voetballers tegen hun oude club sterk, scoorde hij in De Kuip niet al tegen Roda,,?
pi_78779470
Ja, maar dan zet je Cissé beter gewoon op rechts. Ik denk dat Castaignos en Makaay met zoveel speelminuten als Cissé heeft, het dubbele scoorden van hem.
-
pi_78779968
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dan zet je Cissé beter gewoon op rechts. Ik denk dat Castaignos en Makaay met zoveel speelminuten als Cissé heeft, het dubbele scoorden van hem.
Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.
pi_78780067
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.
Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.
-
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:56:09 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78780258
Cissé zal niet echt als een spits fungeren en niet centraal in de aanval spelen. Zullen waarschijnlijk veel positiewisselingen zijn met de vleugels.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_78780296
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.
Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaast
pi_78780383
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaast
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
-
pi_78780570
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
Maar je bereikt het er eerder mee, en het is ook met het oog op de toekomst.
pi_78781033
quote:
Adil Auassar wordt Feyenoorder

Adil Auassar wordt met ingang van komend seizoen Feyenoorder. De 23-jarige linkermiddenvelder komt op transfervrije basis over van VVV Venlo en zal een contract tekenen voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar. Trainer Mario Been is ingenomen met de versterking. ‘Wij wilden er graag een goede linksbenige speler bij hebben’, aldus Been. ‘Adil is fysiek sterk, technisch goed, heeft een goed schot en heeft bovendien de absolute wens en wil om te slagen bij Feyenoord.’ Auassar is inmiddels medisch goedgekeurd.

Adil Auassar is afkomstig uit Zwijndrecht en speelde in de jeugd van Groote Lindt en Sparta. Zijn eerste schreden in het profvoetbal zette hij namens FC Dordrecht. Na twee seizoenen aan de Krommedijk vertrok hij naar VVV Venlo, waarmee hij in zijn tweede seizoen het kampioenschap van de Jupiler League veroverde. Tijdens het huidige seizoen speelde de linkspoot inmiddels 25 duels bij het verrassend goed presterende VVV, waarin hij vier keer scoorde.
www.feyenoord.nl

'De keuringsfiets schijnt kapot te zijn, zo hard heeft-ie erop zitten trappen' Mario Been over de fysieke conditie van Auassar (Sportweek)

[ Bericht 5% gewijzigd door Paul-89 op 05-03-2010 17:20:33 ]
pi_78781278
Ben benieuwd. Dit wordt toch wel de grote test voor Been en Beenhakker.
-
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:49:52 #13
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78782343
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

www.feyenoord.nl

'De keuringsfiets schijnt kapot te zijn, zo hard heeft-ie erop zitten trappen' Mario Been over de fysieke conditie van Auassar (Sportweek)
Ben benieuwd
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:50:08 #14
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78782353
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:05:25 #15
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_78782897
Als Tomasson niet speelt dan speelt Bruins waarschijnlijk, hoop dat hij een goede wedstrijd speelt. Hoop ik echt voor hem.

En nog eens terugkomen, die 17-jarige middenvelder van Zwolle? Misschien iets voor Feyenoord?
Maarja...ze hebben dan wel veel middenvelders, maar zal Babovic blijven?
Hij heeft in wedstrijden nog niet veel potten kunnen breken.....
pi_78783918
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Toilutpaper het volgende:
Hij heeft in wedstrijden nog niet veel potten kunnen breken.....
Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.
pi_78784083
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef Ruud het volgende:

[..]

Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.
Inderdaad, De Baab heeft nog geen serieuze kans gekregen. En als je 3 wedstrijden geen minuten krijgt en dan weer eens mag invallen kun je binnen 15 minuten ook niet heel veel laten zien. Zonde.
pi_78784484
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.
Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.
-
pi_78786393
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.
Ja, die centraal willen spelen
pi_78796188
Ik heb Auassar al tijden geleden gehaald op FM. Heb ik dat even goed gezien
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:49:26 #21
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_78816462
Fernandez, de Guzman en Hofland nog geblesseerd.
Van Bronckhorst, Tomasson en Vlaar twijfelgeval, dat wordt nog puzzelen dit weekend.
Misschien middenveld van El Ahmadi, Landzaat en Fer? Ik vind Bruins inbrengen nogal optimistisch.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_78830605
Kut-NAC

Dillema: We kunnen Ajax aan de titel helpen door PSV te verslaan.
-
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:48:43 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_78830630
Lekker boeiend allemaal...
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:56:11 #24
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78830894
Doe die gekke Babovic maar in de bassis.
Streng gesprek vooraf dat hij nu een kans krijgt .
En anders niet kan blijven etc. Kijken wat er gebeurd want hij wil wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78830899
Jou boeit het geloof ik allemaal niet veel meer de laatste maanden/jaren nee. Weer 3 maanden die dikke bek aanhoren straks van dat tuig.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')