quote:Vijf mannen aangehouden na diefstal
Enkhuizen, 29-09-2008 o Zaterdagochtend 27 september 2008, omstreeks 04.45 uur, werden vijf mannen in een gestolen bootje betrapt in het water langs de Dijk. De mannen waren uit geweest in Enkhuizen. Bij een renovatiewoning aan de Dijk stapten er een paar uit, werd er een voordeur vernield en pikten de mannen een bouwvakkersradio.
Dit laatste werd gezien door een getuige die de politie in kennis stelde. Ter hoogte van het tankstation aan de Randweg N302 werden de mannen aangesproken door agenten. Drie lieten zich meteen inrekenen maar twee andere mannen sloegen op de vlucht en renden een weiland in. Dit weiland werd door agenten afgezet waarna een politiehond op zoek ging naar de twee voorvluchtige verdachten. De hond had snel de eerste verdachte te pakken. Hij lag onzichtbaar in een rietkraag maar werd door de hond aan zijn arm uit het riet getrokken. Hierop gaf de tweede man zich ook over.
In verzekering
De mannen zijn 21, 21, 20, 22 en 24 jaar oud en komen respectievelijk uit Grootebroek, Zwaag, Hoorn en Bovenkarspel (de 22- en 24-jarige). De boot waarin ze voeren was begin september gestolen vanaf een charterschip in de haven van Enkhuizen door de 21-jarige man uit Hoorn en de 24-jarige man uit Bovenkarspel. Zij bekenden enkele maanden geleden ook al een bootje te hebben gepikt in Bovenkarspel. De beide boten en de radio zijn terug naar de eigenaren. De verdachten zijn zaterdag in verzekering gesteld en gisteren, zondag 28 september, allen heengezonden met een proces-verbaal op zak.
En jij denkt dat die nog open isquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij vroeg onze namen en wie die andere 2 waren, waarop we antwoordde.
Toen werd er versterking ingeroepen: er kwamen 4 politie auto's bij
Hoe je het ook wil noemen, door die boete te betalen beken je schuld en staat er alsnog een mooie notitie bij je naam.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zelf een boete van 150 euro gekregen wegens medeplichtigheid, maar gelukkig geen strafblad...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil noemen, door die boete te betalen beken je schuld en staat er alsnog een mooie notitie bij je naam.
Ligt eraan, als TS toen ter tijd nog geen 18 was is zijn aantekening / strafblad vervallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil noemen, door die boete te betalen beken je schuld en staat er alsnog een mooie notitie bij je naam.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Vijf mannen aangehouden na diefstal
Enkhuizen, 29-09-2008 o Zaterdagochtend 27 september 2008, omstreeks 04.45 uur, werden vijf mannen in een gestolen bootje betrapt in het water langs de Dijk. De mannen waren uit geweest in Enkhuizen. Bij een renovatiewoning aan de Dijk stapten er een paar uit, werd er een voordeur vernield en pikten de mannen een bouwvakkersradio.
Dit laatste werd gezien door een getuige die de politie in kennis stelde. Ter hoogte van het tankstation aan de Randweg N302 werden de mannen aangesproken door agenten. Drie lieten zich meteen inrekenen maar twee andere mannen sloegen op de vlucht en renden een weiland in. Dit weiland werd door agenten afgezet waarna een politiehond op zoek ging naar de twee voorvluchtige verdachten. De hond had snel de eerste verdachte te pakken. Hij lag onzichtbaar in een rietkraag maar werd door de hond aan zijn arm uit het riet getrokken. Hierop gaf de tweede man zich ook over.
In verzekering
De mannen zijn 21, 21, 20, 22 en 24 jaar oud en komen respectievelijk uit Grootebroek, Zwaag, Hoorn en Bovenkarspel (de 22- en 24-jarige). De boot waarin ze voeren was begin september gestolen vanaf een charterschip in de haven van Enkhuizen door de 21-jarige man uit Hoorn en de 24-jarige man uit Bovenkarspel. Zij bekenden enkele maanden geleden ook al een bootje te hebben gepikt in Bovenkarspel. De beide boten en de radio zijn terug naar de eigenaren. De verdachten zijn zaterdag in verzekering gesteld en gisteren, zondag 28 september, allen heengezonden met een proces-verbaal op zak.
Waarschijnlijk is die 150 euro gegooid op 'baldadigheid plegen tegen personen of goederen', welke gehalveerd zou zijn naar 75 als TS jonger dan 18 was. Zeker weten doe ik het niet, maar ik acht die kans wel erg groot.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ligt eraan, als TS toen ter tijd nog geen 18 was is zijn aantekening / strafblad vervallen.
IN de OP staat dat alle mannen ouder als 20 warenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ligt eraan, als TS toen ter tijd nog geen 18 was is zijn aantekening / strafblad vervallen.
Ik was toen 20, in het verhaal in de quote text die ik net linkte staat alleen dat ik de zooi gestolen hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die 150 euro gegooid op 'baldadigheid plegen tegen personen of goederen', welke gehalveerd zou zijn naar 75 als TS jonger dan 18 was. Zeker weten doe ik het niet, maar ik acht die kans wel erg groot.
Als je echt overtuigd bent van je onschuld is het zeker wel de moeite waard om dit aan te vechten. Maar goed, mocht er natuurlijk ook maar één klein dingetje zijn waardoor je alsnog medeplichtig zou kunnen zijn, betaal dan inderdaad maar gewoon...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef donthate het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat wil je dan gaan doen? er tegen ingaan dat je straks het 10dubbele kwijt bent
Als je een boete krijgt ben je dus schuldig bevonden voor een strafbaar feit.. dus notitie...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef donthate het volgende:
[..]
IN de OP staat dat alle mannen ouder als 20 waren![]()
En denk dat er ook niet zo zwaar getild word aan een boette van 150euro dus TS heeft sowieso niks te vrezen
Dat ontken ik niet ik zeg alleen dat er niet zo zwaar aangetild zal wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef iFries het volgende:
[..]
Als je een boete krijgt ben je dus schuldig bevonden voor een strafbaar feit.. dus notitie...
toch?
Nee, dan doen ze een voorstel. Als je betaalt beken je schuld en ben je een bepaald bedrag kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef iFries het volgende:
[..]
Als je een boete krijgt ben je dus schuldig bevonden voor een strafbaar feit.. dus notitie...
toch?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dat was hij dus welquote:De mannen zijn 21, 21, 20, 22 en 24 jaar oud en komen respectievelijk uit Grootebroek, Zwaag, Hoorn en Bovenkarspel (de 22- en 24-jarige).
Ik weet ook wel dat ik fout zat, ik had direct uit de boot moeten stappen toen hun vertelde dat ze hem gestolen hadden, en eigenlijks zelfs de politie bellen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je echt overtuigd bent van je onschuld is het zeker wel de moeite waard om dit aan te vechten. Maar goed, mocht er natuurlijk ook maar één klein dingetje zijn waardoor je alsnog medeplichtig zou kunnen zijn, betaal dan inderdaad maar gewoon...
Dat je daar stond te pissen zoals in de OP staat staat hier los van, daar pakken ze je niet meer op.
Het zijn vrienden van je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik fout zat, ik had direct uit de boot moeten stappen toen hun vertelde dat ze hem gestolen hadden, en eigenlijks zelfs de politie bellen...
Dat kwam niet in je verhaal naar vorenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik fout zat, ik had direct uit de boot moeten stappen toen hun vertelde dat ze hem gestolen hadden, en eigenlijks zelfs de politie bellen...
Sowieso streetz creditzquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit doet mijn Fok! status wel goed denk ik ja
Sorry, we zullen je voortaan op handen dragen, en de rode loper naar het inlogscherm vast voor je uitrollen als je nog niet ingelogd bent!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n pareltje met zo veel text en dan alsnog maar 36 reacties
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Dat kwam niet in je verhaal naar voren
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[...]
Toen we in de boot stapten zagen we de radio staan en vroegen hoe ze hier aan kwamen, waarop ze antwoordde dat ze hem uit het huis hadden.
Nou ik vertelde eerder al dat ze uit Grootebroek kwamen, dan lijkt het me niet dat het hun eigen huis was waar ze die radio vandaan hadden gehaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ze die radio onrechtmatig verkregen hadden?
Precies, je hoort tenslotte ook niet berecht te worden op aannames.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nou ik vertelde eerder al dat ze uit Grootebroek kwamen, dan lijkt het me niet dat het hun eigen huis was waar ze die radio vandaan hadden gehaald
Dat lijkt me in ieder geval al een redelijk begin jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, we zullen je voortaan op handen dragen, en de rode loper naar het inlogscherm vast voor je uitrollen als je nog niet ingelogd bent!
Goed, ik ga weer ff aan het werkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat lijkt me in ieder geval al een redelijk begin ja
als ik em geopend had had ik nu 36 doodsverwensingen al gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n pareltje met zo veel text en dan alsnog maar 36 reacties
Altijd die negatieve verwensingen naar jullie negers toe ook altijdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef donthate het volgende:
[..]
als ik em geopend had had ik nu 36 doodsverwensingen al gehad
wtfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk hier maar hoe gangster Hoorn is![]()
![]()
Ik had in een andere post gezet dat er 1 gozer was die ook niks gedaan had, maar claustrofobisch was en daardoor tijdens de eerste nacht in de cell al naar huis mochtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef zovty het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar jij had 't toch over 4 man? Het politiebericht heeft het over 5 man.
Dus.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA TS KAN NIET TELLEN![]()
![]()
.
je qoute de verkeerdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had in een andere post gezet dat er 1 gozer was die ook niks gedaan had, maar claustrofobisch was en daardoor tijdens de eerste nacht in de cell al naar huis mocht
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk hier maar hoe gangster Hoorn is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
maar claustrofobisch was en daardoor tijdens de eerste nacht in de cell al naar huis mocht
naja het is niet onterecht dat ik vastgezet heb, toen ik hoorde dat die radio gestolen was had ik zelf weg moeten lopen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, TS, er staat me nog iets van bij dat als je het aanvecht en je hebt 2 dagen onterecht vastgezeten dat daar nog een bepaalde vergoeding tegenover staat...
Wat heeft dat hier mee te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
Doet mij denken aan die keer dat ik 3 jaar geleden bijna onder een auto kwam
Dat was ook een hele tijd geledenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat heeft dat hier mee te maken?
Ik vind van niet:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Maar vind je mijn topic niet klachtwaardig dan?
We gingen uit van vrijdag op zaterdag...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Marco_Woerden het volgende:
Nice verhaal alleen er klopt iets niet,
In het berichtje staat dat jullie alle 5 op zondag (de volgende dag) weer vrij gelaten werden, maar jij zegt zelf dat je pas maandag weer op vrije voeten was...
mensen die deze TS serieus op zn fouten gaan wijzen en niet gewoon kunnen genieten van et leuke topicquote:
2 hadden het gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw NHD west-fries dagblad![]()
arm kind!quote:
In West-Friesland kom je vooral petjes en Nike's tegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
West-Friesland ligt niet in Friesland maar in Noord-Holland
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:32 schreef denkjedat het volgende:
whaha dat is echt een rampen vaarroute joh.
je kon wel nog mooi even langs de mac daar!Het was in dat wijland tegenover de MacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw NHD west-fries dagblad
![]()
Mwah in het begin had ik last van Post traumatische stressquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:24 schreef donthate het volgende:
maar hoe is het voor de rest met TS geen schade e aan over gehouden
IK begrijp sterktequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mwah in het begin had ik last van Post traumatische stress
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ik kon ook niet slapen in die cell omdat het licht constant aan bleef.
Toen dacht ik aan het wetenschappelijke dat het mannelijk brein een slaapstofje aan maakt na een orgasme, toen heb ik gefapt
Jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:40 schreef GSP het volgende:
Heb je zitten schijten waar die agent bij stond???
Ik heb hetzelfde met Mes op mijn keel gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind het trouwens echt kut dat zo'n goed topic zo weinig aandacht / reacties krijgt
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Goed topic. Goed topic. Goed topic. Dat was drie keer goed topic. En dat was vier. Haha!
5 pagina's manquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Mes op mijn keel gehad
Wie is dat ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:24 schreef marcodej het volgende:
2 dagen vastgezeten.Dat is nog niks vergeleken met wat Jeroen Stevens heeft meegemaakt.
Geen ervaring met de wet dus, 4x politie die zegt dat jij het was = de lulquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je echt overtuigd bent van je onschuld is het zeker wel de moeite waard om dit aan te vechten. Maar goed, mocht er natuurlijk ook maar één klein dingetje zijn waardoor je alsnog medeplichtig zou kunnen zijn, betaal dan inderdaad maar gewoon...
Dat je daar stond te pissen zoals in de OP staat staat hier los van, daar pakken ze je niet meer op.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Toen ik vrij kwam hebben ze daarna een week mijn schoenen gehouden
Omdat de technische recherche wilde kijken of mijn voetstappen in het huis zouden staan___
Een multitalent uit Musselkanaal. Ondermeer bekend van de hits Ongelijke Strijd en Pak Me Dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is dat ?
Volgens mij heb ik op een brug ergens voor de ring A10 van Amsterdam wel eens een of andere url die op .org eindigt over hem gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |