Gisteravond een verjaardag en daarna uit gegaan in

Gouda

Ik kijk af en toe ook naar het journaal en had hierdoor enig vooroordeel jegens Gouda met betrekking tot nieuwe Nederlanders. En ik werd niet teleurgesteld.
Op de terugweg werden we ingehaald door 2 gasten met een Noord Afrikaanse teint. Wij waren vrolijk en zoals jullie weten houden dit soort types niet van vrolijkheid. Nadat deze medelander ons bestookt had met krachttermen als "ik neuk je moeder in een boerka" (hoe verzint hij het

) en "ik steek jou" was ik zo dom om niet met de tempoversnelling van de twee vrienden met wie ik was mee te gaan en zodoende kon deze berbers uitziende jongen zijn eerder gezegde woorden "ik steek jou" kracht bijzetten door een mes op mijn keel te zetten en een paar keer flink uit te halen. Uiteindelijk los getrokken en weggerend met een lichte snijwond in mijn nek als aandenken. Gevolg: politie gebeld die met 4 auto's en 2 motoren ter plekke kwamen en de buurt zijn gaan uitkammen.
Ik denk dat ik mijn volgende bezoek aan Gouda uitstel tot volgende eeuw.
Klacht: Mes op mijn keel gehad
Klacht: Politie agenten die vragen stellen als: met welke hand had hij het mes vast en wat voor schoenen had hij aan

Weet ik veel man ik had wel wat anders te doen
Zo, dit topic zal ze leren