blijkbaar is het een teken van echtheid ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Die grote sticker op het zonneschermpje, met een L erop? of een R? dat is namelijk Hun sig
ik heb nog aangeboden een petje van Ny Mets te geven , maar dat wilde hij niet . NY is toch NY of niet soms ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef TeleluvR het volgende:
Je username is straks wel lekker toepasselijk!
heb je ook gevraagd waarom dat moest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Phoneutria het volgende:
Die gouden stikkers zijn zó gay, paar vrienden van me die into breakdancen zijn hebben ook altijd petjes mét die stikkers.
Vroeg ik waarom die stikker er nog op zat, toen zei die dat dat moest.
Ik was 't al zat toen die zei dat het moest, pauperssssssss.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je ook gevraagd waarom dat moest?
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
blijkbaar is het een teken van echtheid ofzo
zoiets dus:
[ afbeelding ]
dat is op zich wel logisch. Alleen zag deze jongen er meer uit als deelnemer aan het wk frikandellen etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef woozi het volgende:
[..]
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.
Je kan hem dan makkelijk tussen duim en wijsvinger vastpakken, zonder dat je petje vies wordt!
dat is fakking logisch nou weet ik waarom ik me sticker er niet af moet halenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef woozi het volgende:
[..]
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.
Je kan hem dan makkelijk tussen duim en wijsvinger vastpakken, zonder dat je petje vies wordt!
Omdat de rappers op TV dat ook hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja maar waarom laat men die sticker er nou opzitten? Ik vind het zoooo lame!
Ik ging laatst in me shop vragen aan zo'n gast "waarom laat je die sticker er eigenlijk opzitten?"
Hij deed zn petje af, keek er naar en sprak de nu al legendarische woorden: "Oh, zit ie er nog op?"![]()
![]()
Zelfs het fucking hologram stickertje zat nog aan de onderkant, alsof ie dat niet doorhad
Wat je past moet je kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef postmortum het volgende:
Ik wilde namelijk het petje niet meer terugnemen , omdat hij het al gepast had. Leek mij niet echt hygiënisch
Je vriend helpenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef postmortum het volgende:
Beste mensen ,
ik had vandaag een dagje verlof en een vriend vroeg of ik uit wilde helpen in zijn winkel. Ik dus met goede moed ermee beginnen. Komt er een jongen binnen die een NY-petje wil. Geen probleem , het was toch de laatste die er lag en besloot om hem ¤ 5,- korting te geven. Hij was er blij mee, maar bij het afrekenen ging het mis.
Ik haal dus zo de prijssticker eraf en een gouden sticker , begint die gast te flippen waarom ik de sticker er af haalDus ik hem erop terugplakken met pritt , begint die te schelden dat die mij nog wel zou krijgen. Zijn familie zou dadelijk wel langskomen
![]()
Ik wilde namelijk het petje niet meer terugnemen , omdat hij het al gepast had. Leek mij niet echt hygiënisch
Gelukkig werk ik maar tot 13.00 uur hier
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Skonk het volgende:
Hoax
Welke shop is dat dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ging laatst in me shop vragen aan zo'n gast "waarom laat je die sticker er eigenlijk opzitten?"
Hij deed zn petje af, keek er naar en sprak de nu al legendarische woorden: "Oh, zit ie er nog op?"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
TS zo op die sticker stampen: "whehehe, ik heb hem toch verkocht!"
Dat ga ik niet aan de grote klok hangen hier want ik kom er best vaakquote:
Zullen we een keer smoken samenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat ga ik niet aan de grote klok hangen hier want ik kom er best vaak
Als je het echt wilt weten, PM
Doe je je petje met sticker dan op?quote:
Ja, ik heb dezequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Doe je je petje met sticker dan op?
Then I'm game
Je bent hem toch niet he? Jezus wat een armoedige flowquote:
Ik ben hem niet. Ik heb geen rapskillz, zet alleen die beats.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je bent hem toch niet he? Jezus wat een armoedige flow
Hij heb wel chicksquote:
Pics via PM danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Ik heb geen rapskillz, zet alleen die beats.
OV Chipkaartquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mn ov nog geldig is
Ja? Ik vind het wel cool plan eik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ewa matties dan kom ik ook joine in die shoppa![]()
Volgende week
?
Ik heb gewoon nog die ouwe die kaart zeg maar want ben gestopt met mn studiequote:
Als mn ov nog geldig is kom ik soweiso, maakt et me ook vrij weinig uit welke dagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het wel cool plan eik.
Vrijdag? Steef komt vast ook wel
Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als mn ov nog geldig is kom ik soweiso, maakt et me ook vrij weinig uit welke dag
Mijn OV is niet geldig in het weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaan
Vorige week nog geweest in de Kanker, goeite tentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaan
Wel op vrijdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mijn OV is niet geldig in het weekend
Maar had je nog meer plannen naast smoken dan
Tis in Oost, als je in West woont is dat echt verquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Vorige week nog geweest in de Kanker, goeite tent![]()
Waar woon je dan als je "helemaal" naar de kanker gaat? Is het zo ver rijden voor je?
Michielos moet ook komen danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wel op vrijdag
Das na 17:00 ook weekend. Nou als B-S en stevenmac26 erbij zijn dan gaat het wel los denk ik
En Lamon.quote:
Ik ? En niet met me mattie emimich fucke hequote:
Et is een bitchquote:
Zal ik dr klappen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is een bitch
Beter swaffelen we haar ogen eruit
Wat doe je man! Ik deel hier de klappen uit.. wajooo heee! TFOE!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ? En niet met me mattie emimich fucke he!
Bitchfightquote:
Doc John! Baaaasssss.quote:
Is dat zoquote:
59Fifty New Eraquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
blijkbaar is het een teken van echtheid ofzo
zoiets dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten met een petje moeten dood.
Groetjes.
ik was op dat moment bedrijfsleiderquote:Op zaterdag 6 maart 2010 05:22 schreef gnilrednoz het volgende:
hoop dat je een troll bent, anders ben je namelijk wel een erge mongool zeg.
pritt? kom op! ik zou mn geld terug willen, en als jij t niet had gegeven had ik de bedrijfsleider willen sprekenamateur
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten met stickers op een petje moeten dood.
Groetjes.
NINTENDO SEAL OF APPROVAL, MANG!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:53 schreef padlarf het volgende:
Er zijn dus blijkbaar Chinezen ofzo die die petjes zo goed na kunnen maken dat er een sticker nodig is om de echte te kunnen onderscheiden, en het komt niet in het gemiddelde door hiphop afgestompte brein op dat die stickers dan ook na te maken zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |