blijkbaar is het een teken van echtheid ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Die grote sticker op het zonneschermpje, met een L erop? of een R? dat is namelijk Hun sig
ik heb nog aangeboden een petje van Ny Mets te geven , maar dat wilde hij niet . NY is toch NY of niet soms ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef TeleluvR het volgende:
Je username is straks wel lekker toepasselijk!
heb je ook gevraagd waarom dat moest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:47 schreef Phoneutria het volgende:
Die gouden stikkers zijn zó gay, paar vrienden van me die into breakdancen zijn hebben ook altijd petjes mét die stikkers.
Vroeg ik waarom die stikker er nog op zat, toen zei die dat dat moest.
Ik was 't al zat toen die zei dat het moest, pauperssssssss.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb je ook gevraagd waarom dat moest?
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
blijkbaar is het een teken van echtheid ofzo
zoiets dus:
[ afbeelding ]
dat is op zich wel logisch. Alleen zag deze jongen er meer uit als deelnemer aan het wk frikandellen etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef woozi het volgende:
[..]
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.
Je kan hem dan makkelijk tussen duim en wijsvinger vastpakken, zonder dat je petje vies wordt!
dat is fakking logisch nou weet ik waarom ik me sticker er niet af moet halenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef woozi het volgende:
[..]
Honkballers gebruiken het stickertje om de pet van het hoofd te halen, als ze vieze vingers hebben.
Je kan hem dan makkelijk tussen duim en wijsvinger vastpakken, zonder dat je petje vies wordt!
Omdat de rappers op TV dat ook hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ja maar waarom laat men die sticker er nou opzitten? Ik vind het zoooo lame!
Ik ging laatst in me shop vragen aan zo'n gast "waarom laat je die sticker er eigenlijk opzitten?"
Hij deed zn petje af, keek er naar en sprak de nu al legendarische woorden: "Oh, zit ie er nog op?"![]()
![]()
Zelfs het fucking hologram stickertje zat nog aan de onderkant, alsof ie dat niet doorhad
Wat je past moet je kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef postmortum het volgende:
Ik wilde namelijk het petje niet meer terugnemen , omdat hij het al gepast had. Leek mij niet echt hygiënisch
Je vriend helpenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef postmortum het volgende:
Beste mensen ,
ik had vandaag een dagje verlof en een vriend vroeg of ik uit wilde helpen in zijn winkel. Ik dus met goede moed ermee beginnen. Komt er een jongen binnen die een NY-petje wil. Geen probleem , het was toch de laatste die er lag en besloot om hem ¤ 5,- korting te geven. Hij was er blij mee, maar bij het afrekenen ging het mis.
Ik haal dus zo de prijssticker eraf en een gouden sticker , begint die gast te flippen waarom ik de sticker er af haalDus ik hem erop terugplakken met pritt , begint die te schelden dat die mij nog wel zou krijgen. Zijn familie zou dadelijk wel langskomen
![]()
Ik wilde namelijk het petje niet meer terugnemen , omdat hij het al gepast had. Leek mij niet echt hygiënisch
Gelukkig werk ik maar tot 13.00 uur hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |