quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Skonk het volgende:
Hoax
Welke shop is dat dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ging laatst in me shop vragen aan zo'n gast "waarom laat je die sticker er eigenlijk opzitten?"
Hij deed zn petje af, keek er naar en sprak de nu al legendarische woorden: "Oh, zit ie er nog op?"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef koffiekoekje het volgende:
TS zo op die sticker stampen: "whehehe, ik heb hem toch verkocht!"
Dat ga ik niet aan de grote klok hangen hier want ik kom er best vaakquote:
Zullen we een keer smoken samenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat ga ik niet aan de grote klok hangen hier want ik kom er best vaak
Als je het echt wilt weten, PM
Doe je je petje met sticker dan op?quote:
Ja, ik heb dezequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Doe je je petje met sticker dan op?
Then I'm game
Je bent hem toch niet he? Jezus wat een armoedige flowquote:
Ik ben hem niet. Ik heb geen rapskillz, zet alleen die beats.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je bent hem toch niet he? Jezus wat een armoedige flow
Hij heb wel chicksquote:
Pics via PM danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Ik heb geen rapskillz, zet alleen die beats.
OV Chipkaartquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Kwam er vandaag achter dat mn ov nog geldig is
Ja? Ik vind het wel cool plan eik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ewa matties dan kom ik ook joine in die shoppa![]()
Volgende week
?
Ik heb gewoon nog die ouwe die kaart zeg maar want ben gestopt met mn studiequote:
Als mn ov nog geldig is kom ik soweiso, maakt et me ook vrij weinig uit welke dagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het wel cool plan eik.
Vrijdag? Steef komt vast ook wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |