Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als mn ov nog geldig is kom ik soweiso, maakt et me ook vrij weinig uit welke dag
Mijn OV is niet geldig in het weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaan
Vorige week nog geweest in de Kanker, goeite tentquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Naja wij zijn loonslaven dus weekend is wel het meest relaxed, want ik weet zeker dat we dan helemaal naar de kanker gaan
Wel op vrijdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef Skonk het volgende:
[..]
Mijn OV is niet geldig in het weekend
Maar had je nog meer plannen naast smoken dan
Tis in Oost, als je in West woont is dat echt verquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Vorige week nog geweest in de Kanker, goeite tent![]()
Waar woon je dan als je "helemaal" naar de kanker gaat? Is het zo ver rijden voor je?
Michielos moet ook komen danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wel op vrijdag
Das na 17:00 ook weekend. Nou als B-S en stevenmac26 erbij zijn dan gaat het wel los denk ik
En Lamon.quote:
Ik ? En niet met me mattie emimich fucke hequote:
Et is een bitchquote:
Zal ik dr klappen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et is een bitch
Beter swaffelen we haar ogen eruit
Wat doe je man! Ik deel hier de klappen uit.. wajooo heee! TFOE!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ? En niet met me mattie emimich fucke he!
Bitchfightquote:
Doc John! Baaaasssss.quote:
Is dat zoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |