welkom bij de clubquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil haar vrouw bij haar borsten beetpakken en mijn penis er inschuiven als ze nog niet geheel nat is zodat ik hem er ook goed hard in voel gaan
Maar het kaliber cheryl cole is veel te hoog voor een kerel als Ashley.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zou het best een keer op Ashley Cole kunnen hoor
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
suprize buttsecks interruptedquote:
Hey alleen ontblote vrouwen in dit topic graag mevrouw Smutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n lekker wijf als in de OPquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n lekker wijf als in de OP
Dat is hij waarschijnlijk ook, als hij zo'n vrouw heeft en nog vreemdgaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat die Ashley een nicht was, met z'n wijvennaam
Niet eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef Edwinuss het volgende:
Blijkbaar heeft ie een vrouw gevonden die er beter uitzag?
Gelukkig ben jij niet zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar volgens mij is die Cheryl een ontzettend onzeker zeikwijf wat altijd vraagt "waar denk je aan?" en "ziet mn kont er dik uit in deze broek?"
Dan zegt hij; nee schatje, ik zou je doen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar volgens mij is die Cheryl een ontzettend onzeker zeikwijf wat altijd vraagt "waar denk je aan?" en "ziet mn kont er dik uit in deze broek?"
Iemand moet de mooiste zijn..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Maar het kaliber cheryl cole is veel te hoog voor een kerel als Ashley.
ROFL komt net haar nummer op radio 538quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
Die op de achtergrond is ook niet verkeerd trouwens
Ja maar cheryl is wat out of his leaguequote:
Nee, maar daarvoor ben ik weer niet zo knap als Cheryl hequote:
Hoax.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, maar daarvoor ben ik weer niet zo knap als Cheryl he
It all comes with a price
Noem eens eens een vrouw die dat wel isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, maar daarvoor ben ik weer niet zo knap als Cheryl he
It all comes with a price
Nee. Ik maak mezelf geen illusies dus doe jij dat ook maar nietquote:
Hoe kan iemand nou vreemd gaan met zijn vrouw?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Die vuile neger van Chelsea ging vreemd met zijn vrouw.
Nou ik kan er zo 20 opnoemen, ik vind haar zo aanstellerig kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Noem eens eens een vrouw die dat wel is
Hij nam haar in haar slaap?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou vreemd gaan met zijn vrouw?
Beetje slijmen kan er tegenwoordig ook niet meer in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee. Ik maak mezelf geen illusies dus doe jij dat ook maar niet
Anyway, ik kan wel beter zingen
Noem er 3quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou ik kan er zo 20 opnoemen, ik vind haar zo aanstellerig kijken.
Maar daar heb ik nu geen zin in
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou vreemd gaan met zijn vrouw?
Eens met Leo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wat... Het is zijn vrouw.quote:
Was ie zwaar dronken ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Dingess het volgende:
Ashley zou 'het' met haar hebben gedaan:
[ afbeelding ]
dat dacht ik.quote:
Prr.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva Mendes
Beyonce
Rihanna
Je kant altijd op mij rekenen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Thnx Titi, I was waiting for some girlsupport![]()
Probeer Gisele bundchenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva MendesZeker eens
BeyonceEens!
Rihannadie is echt niet zo superhot
Rihanna is never nooit knapper dan Cherylquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva Mendes
Beyonce
Rihanna
ohh dus die chick is ook beroemd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ROFL komt net haar nummer op radio 538![]()
![]()
Godverdomme, nou breekt me de klomt erg hard. Fucking hell zeg. Hij kon cheryl gewoon seksueel niet behagenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Dingess het volgende:
Ashley zou 'het' met haar hebben gedaan:
[ afbeelding ]
Die zijn alle 3 echt niet knapper hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva Mendes
Beyonce
Rihanna
Zeker zou je je kwakje een keer op haar voorhoofd willen laten vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rihanna is never nooit knapper dan Cheryl![]()
Met haar grote voorhoofd
De meeste hebben allemaal van die typisch Engelse hoofden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
Sowieso heel Girls Aloud.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 linkse en die met die zwarte haar vallen sowieso al afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die zijn alle 3 echt niet knapper hoor
"minder kankerlekker"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Maarja ik vind Cheryl ook een ontzettend domme muts, als je bij zo'n vent blijft nadat ie je op alle mogelijke manieren heeft genaaid... Dat maakt haar elke dag dat ze bij hem is lelijker
er komt iets uit haar oorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh en Sarah is knapper
[ afbeelding ]
Wtf je bent niet wijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh en Sarah is knapper
[ afbeelding ]
Ik vind deze anders we erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Die met het zwarte haar ook man.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die 2 linkse en die met die zwarte haar vallen sowieso al af
Hoewel, die 2e van links valt nog wel mee eigenlijk
misschien is ze wel saai, dom of inhoudloos modefreakjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef J.Herrer het volgende:
Kansloos ja, heb je zo'n vrouw en dan ga je nog vreemd
"Misschien" hoezo moet er bij lekkere wijven altijd een minpunt worden gezocht? Misschien ging ashley wel vreemd omdat het een verrekte mongol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
misschien is ze wel saai, dom of inhoudloos modefreakje
Die wild gaan doen op je prikstokquote:
Wie zijn datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je maar wat photoshop doet.
Ja, ziet er niet uit zo joh. Bah bah wat een vies wijf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lol die rechtse zit er helemaal niet in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?
Een normale bikini kan zeker niet meer onder de celebritiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar vergelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?
quote:
Dat is iemand andersquote:
Ach, ze mag me wel een pijpbeurt geven denk ik. Even een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is iemand anders
Dat wijf die Terry heeft geneukt
Ach voor de eerste keer maakt het toch niet zo uit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ach, ze mag me wel een pijpbeurt geven denk ik. Even een nachtje over slapen
? Vage zin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach voor de eerste keer maakt het toch niet zo uit?
Kut dumpertquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/aafc78e1_hege.gif
Moet ik het echt uitleggen of snap je het stiekem toch wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
? Vage zin.
- edit; wat insinueer je nou eigenlijk![]()
Lelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vanessa peroncell? Bah dat vind ik een lelijk wijf
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Moet ik het echt uitleggen of snap je het stiekem toch wel?
Nee, niet lelijk. Meer modaal voor een modelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lelijk.![]()
Als je dat al lelijk vind dan krijg jij volgens mij een hartaanval wanneer je echt een lelijke vrouw ziet.
quote:
Een dertien in een dozijn blondje die haar tong uitsteektquote:
Nee die omhooggevallen modelletjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een dertien in een dozijn blondje die haar tong uitsteektgeil hoor
Dit is echt een fucking genius gifjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee die omhooggevallen modelletjes
Ik zie liever Hege hoor
Tevens een stomme neger:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie liever Hege hoor
Tevens een stomme neger:
[ afbeelding ]
nu wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Splutje het volgende:
Ik Bar Rafaeli al langekomen?
[ afbeelding ]
Hege Bokko.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zie liever Hege hoor
Tevens een stomme neger:
[ afbeelding ]
Nu zijn we het eens, dàt is echt een fucking lekker wijfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hege Bokko.Adriana lima
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nu zijn we het eens, dàt is echt een fucking lekker wijf
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef tliciouz het volgende:
Adriana
[ afbeelding ]
Megan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Waar is de rest van de rechterkant van deze foto!
[ afbeelding ]
OHJA?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Zijn mooier dan dat mokkel van jou.
Die eerste foto is ook alleen maar omdat haar tieten onderhand tot in haar nek zit gepushtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
OHJA? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 2e is Cheryl overduidelijk nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
OHJA? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik kankerhard gehoaxed door googlequote:
nou ze hebt ook wel lekkere tieten heur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee das Vida Guerra, het enige wat lekker is aan haar is dr reet
Ik hou van echte tieten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nou ze hebt ook wel lekkere tieten heur.
Zo, dan ben je 1 van de 6 miljard mensen, jij bent echt excentriekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zeik niet, ik vind Adriana wel geil.
Kanker grappigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wat heeft die Vida Guerra een ongelooflijke rotkop
[ afbeelding ]
Beter voorbeeld van een plork bestaat er niet
Je bent echt een zeikerd, goddamnitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zo, dan ben je 1 van de 6 miljard mensen, jij bent echt excentriek
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je bent echt een zeikerd, goddamnit
Ja Vida is echt een lelijk wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
De vrouwtjes die bij ons langs de kant staan kunnen hier niet aan tippen, op mijn vriendin na dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat ik mijn voetbalcarriere weer eens moet oppakken.
Pics natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De vrouwtjes die bij ons langs de kant staan kunnen hier niet aan tippen, op mijn vriendin na dan.
Het is maar hoe je met mensen om wilt gaan he.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Rancune het volgende:
Ik vind het wel een baas eigenlijk. Hij had haar waarschijnlijk vaak genoeg volgeneukt, dat gaat ook vervelen. Hij kan het gewoon hebben, z'n vrouw wil hem zo graag dat ze hem terugneemt. Die man heeft carte blanche.
Evangelinequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Erwtje het volgende:
It begins and ends with:
[ afbeelding ]
Verder goed topic![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1!!!!1!! BAAAAAAAAAS!!quote:
die heb je vast wel ergens in de wereld. Ik vind haar ook erg mooi, maar je hebt vast wel mooiere vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Fortitude het volgende:
Ik probeer iemand te vinden die knapper is dan Adriana lima maar het lukt niet. Ze kijkt zo lekker ondeugend altijd, de rest is allemaal zo gewoontjes.
jammer hé?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dus klikken omdat ik "neger" in de onderwerptitel en aychelle bij de laatste post zag staan, gaat het over voetballers.
Casillasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
ik mag die Ashley cole niet, zo knap is ie niet![]()
ik snap het ook niet, volgensmij is dat de beste uitziende engelse dame deze
voetballers![]()
profvoetballers![]()
maar dit![]()
[ afbeelding ]
Als je dat zou willen doen, graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
jammer hé?![]()
maar als je wilt maak ik wel even een negertopic aan
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!quote:
Okequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!
Als jij nou eens reageert op mijn vraagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
razist! wacht maar dat ik bij je langskomen, en je opwacht in je veilige (kuch) slaapkamer, en je hol uitwoon met een dildo van een kubeke meter. Je zal bloeden en scheuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot op terug naar je schoorsteen mens
wat voor vraag???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als jij nou eens reageert op mijn vraag
Dit soort reacties wil ik dus zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
razist! wacht maar dat ik bij je langskomen, en je opwacht in je veilige (kuch) slaapkamer, en je hol uitwoon met een dildo van een kubeke meter. Je zal bloeden en scheuren.
Kijk maar uit. Ik wacht je op als je met je schooltasje de hoek om komt, dan ga ik je ontvoeren en inelkaar slaan. Eenmaal bewusteloos vervoer ik je in m'n witte kidnapbusje, waar 10 negers in zitten die je anaal gaan vernederen. As last but not as least ga ik persoonlijk je penis eraf bijten, en je baard af knippen. Dan smijten we je uit het busje om je 10 keer aan te rijden, en daarna als een insect te vetrappen, te vermozelen en te verpulpuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit soort reacties wil ik dus zien
ik snap de vraag niet? ...quote:
Iemand heeft de lolburka aan hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik wacht je op als je met je schooltasje de hoek om komt, dan ga ik je ontvoeren en inelkaar slaan. Eenmaal bewusteloos vervoer ik je in m'n witte kidnapbusje, waar 10 negers in zitten die je anaal gaan vernederen. As last but not as least ga ik persoonlijk je penis eraf bijten, en je baard af knippen. Dan smijten we je uit het busje om je 10 keer aan te rijden, en daarna als een insect te vetrappen, te vermozelen en te verpulpuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |