nou ze hebt ook wel lekkere tieten heur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nee das Vida Guerra, het enige wat lekker is aan haar is dr reet
Ik hou van echte tieten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nou ze hebt ook wel lekkere tieten heur.
Zo, dan ben je 1 van de 6 miljard mensen, jij bent echt excentriekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zeik niet, ik vind Adriana wel geil.
Kanker grappigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wat heeft die Vida Guerra een ongelooflijke rotkop
[ afbeelding ]
Beter voorbeeld van een plork bestaat er niet
Je bent echt een zeikerd, goddamnitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zo, dan ben je 1 van de 6 miljard mensen, jij bent echt excentriek
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je bent echt een zeikerd, goddamnit
Ja Vida is echt een lelijk wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
De vrouwtjes die bij ons langs de kant staan kunnen hier niet aan tippen, op mijn vriendin na dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat ik mijn voetbalcarriere weer eens moet oppakken.
Pics natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
De vrouwtjes die bij ons langs de kant staan kunnen hier niet aan tippen, op mijn vriendin na dan.
Het is maar hoe je met mensen om wilt gaan he.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Rancune het volgende:
Ik vind het wel een baas eigenlijk. Hij had haar waarschijnlijk vaak genoeg volgeneukt, dat gaat ook vervelen. Hij kan het gewoon hebben, z'n vrouw wil hem zo graag dat ze hem terugneemt. Die man heeft carte blanche.
Evangelinequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Erwtje het volgende:
It begins and ends with:
[ afbeelding ]
Verder goed topic![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |