"Misschien" hoezo moet er bij lekkere wijven altijd een minpunt worden gezocht? Misschien ging ashley wel vreemd omdat het een verrekte mongol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
misschien is ze wel saai, dom of inhoudloos modefreakje
Die wild gaan doen op je prikstokquote:
Wie zijn datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zie je maar wat photoshop doet.
Ja, ziet er niet uit zo joh. Bah bah wat een vies wijf.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lol die rechtse zit er helemaal niet in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?
Een normale bikini kan zeker niet meer onder de celebritiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar vergelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Je weet dat links Cheryl is, en niet rechts?
quote:
Dat is iemand andersquote:
Ach, ze mag me wel een pijpbeurt geven denk ik. Even een nachtje over slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is iemand anders
Dat wijf die Terry heeft geneukt
Ach voor de eerste keer maakt het toch niet zo uit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ach, ze mag me wel een pijpbeurt geven denk ik. Even een nachtje over slapen
? Vage zin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ach voor de eerste keer maakt het toch niet zo uit?
Kut dumpertquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/aafc78e1_hege.gif
Moet ik het echt uitleggen of snap je het stiekem toch wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
? Vage zin.
- edit; wat insinueer je nou eigenlijk![]()
Lelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vanessa peroncell? Bah dat vind ik een lelijk wijf
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Moet ik het echt uitleggen of snap je het stiekem toch wel?
Nee, niet lelijk. Meer modaal voor een modelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lelijk.![]()
Als je dat al lelijk vind dan krijg jij volgens mij een hartaanval wanneer je echt een lelijke vrouw ziet.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |