Je kant altijd op mij rekenen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Thnx Titi, I was waiting for some girlsupport![]()
Probeer Gisele bundchenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva MendesZeker eens
BeyonceEens!
Rihannadie is echt niet zo superhot
Rihanna is never nooit knapper dan Cherylquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva Mendes
Beyonce
Rihanna
ohh dus die chick is ook beroemd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ROFL komt net haar nummer op radio 538![]()
![]()
Godverdomme, nou breekt me de klomt erg hard. Fucking hell zeg. Hij kon cheryl gewoon seksueel niet behagenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Dingess het volgende:
Ashley zou 'het' met haar hebben gedaan:
[ afbeelding ]
Die zijn alle 3 echt niet knapper hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok.
Eva Mendes
Beyonce
Rihanna
Zeker zou je je kwakje een keer op haar voorhoofd willen laten vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Rihanna is never nooit knapper dan Cheryl![]()
Met haar grote voorhoofd
De meeste hebben allemaal van die typisch Engelse hoofden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
Sowieso heel Girls Aloud.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 linkse en die met die zwarte haar vallen sowieso al afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die zijn alle 3 echt niet knapper hoor
"minder kankerlekker"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Maarja ik vind Cheryl ook een ontzettend domme muts, als je bij zo'n vent blijft nadat ie je op alle mogelijke manieren heeft genaaid... Dat maakt haar elke dag dat ze bij hem is lelijker
er komt iets uit haar oorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh en Sarah is knapper
[ afbeelding ]
Wtf je bent niet wijsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oh en Sarah is knapper
[ afbeelding ]
Ik vind deze anders we erg moeilijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Die met het zwarte haar ook man.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die 2 linkse en die met die zwarte haar vallen sowieso al af
Hoewel, die 2e van links valt nog wel mee eigenlijk
misschien is ze wel saai, dom of inhoudloos modefreakjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef J.Herrer het volgende:
Kansloos ja, heb je zo'n vrouw en dan ga je nog vreemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |