HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1!!!!1!! BAAAAAAAAAS!!quote:
die heb je vast wel ergens in de wereld. Ik vind haar ook erg mooi, maar je hebt vast wel mooiere vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Fortitude het volgende:
Ik probeer iemand te vinden die knapper is dan Adriana lima maar het lukt niet. Ze kijkt zo lekker ondeugend altijd, de rest is allemaal zo gewoontjes.
jammer hé?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dus klikken omdat ik "neger" in de onderwerptitel en aychelle bij de laatste post zag staan, gaat het over voetballers.
Casillasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef aychelle het volgende:
ik mag die Ashley cole niet, zo knap is ie niet![]()
ik snap het ook niet, volgensmij is dat de beste uitziende engelse dame deze
voetballers![]()
profvoetballers![]()
maar dit![]()
[ afbeelding ]
Als je dat zou willen doen, graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:31 schreef aychelle het volgende:
[..]
jammer hé?![]()
maar als je wilt maak ik wel even een negertopic aan
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!quote:
Okequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!
Als jij nou eens reageert op mijn vraagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
binnen nu en dit weekend staat er een leuk negertopic op je te wachten. Wel veel reageren hé!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
razist! wacht maar dat ik bij je langskomen, en je opwacht in je veilige (kuch) slaapkamer, en je hol uitwoon met een dildo van een kubeke meter. Je zal bloeden en scheuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot op terug naar je schoorsteen mens
wat voor vraag???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als jij nou eens reageert op mijn vraag
Dit soort reacties wil ik dus zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
razist! wacht maar dat ik bij je langskomen, en je opwacht in je veilige (kuch) slaapkamer, en je hol uitwoon met een dildo van een kubeke meter. Je zal bloeden en scheuren.
Kijk maar uit. Ik wacht je op als je met je schooltasje de hoek om komt, dan ga ik je ontvoeren en inelkaar slaan. Eenmaal bewusteloos vervoer ik je in m'n witte kidnapbusje, waar 10 negers in zitten die je anaal gaan vernederen. As last but not as least ga ik persoonlijk je penis eraf bijten, en je baard af knippen. Dan smijten we je uit het busje om je 10 keer aan te rijden, en daarna als een insect te vetrappen, te vermozelen en te verpulpuren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit soort reacties wil ik dus zien
ik snap de vraag niet? ...quote:
Iemand heeft de lolburka aan hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik wacht je op als je met je schooltasje de hoek om komt, dan ga ik je ontvoeren en inelkaar slaan. Eenmaal bewusteloos vervoer ik je in m'n witte kidnapbusje, waar 10 negers in zitten die je anaal gaan vernederen. As last but not as least ga ik persoonlijk je penis eraf bijten, en je baard af knippen. Dan smijten we je uit het busje om je 10 keer aan te rijden, en daarna als een insect te vetrappen, te vermozelen en te verpulpuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |