Daar sluit ik mij bij aanquote:
Op dit forum hebben ze het over 6 zloty, dat is ongeveer ¤1.40, Ik ga er vanuit dat het halve liters zijn.quote:
Nicequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef maok het volgende:
[..]
Op dit forum hebben ze het over 6 zloty, dat is ongeveer ¤1.40, Ik ga er vanuit dat het halve liters zijn.
Beter dan dat je over de tenten struikelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:46 schreef maok het volgende:
Bij open´er is er alleen wel veel ´leeg´ terrein.
Jammer dat ik die datums niet kan, anders hadden we een groepje kunnen maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:58 schreef maok het volgende:
Ik ben een keer eerder in Polen geweest maar verder dan ´Nie mówie po Polsku´ en een paar losse woordjes kom ik ook niet. Maar ik ben ook benieuwd. Ik ga waarschijnlijk alleen (ik heb nog geen vrienden kunnen overtuigen om mee te gaan), maar ik hoop wel een beetje met mensen kunnen praten daar.
De vorige keer in Polen heb ik een keer met een dikke enkel door een insectenbeet in het ziekenhuis gezeten en daar was echt niemand die Engels of Duits sprak, erg onhandig. Maar ik verwacht dat jongeren wel wat beter Engels (en eventueel Duits) spreken maar het zou leuk zijn als ik daar ook nog wat andere buitenlanders tegen ga komen.
Ach, ik zie wel, ik ben ook wel eens alleen naar Sziget geweest, daar kwam ik toen een groepje Duitsers tegen waar ik naast kampeerde, regelmatig bij hun tenten gezeten of samen met ze over het terrein gelopen. Dat is trouwens wel een voordeel van de festivalcamping tov een hotel oid, je maakt makkelijker contact. Als je alleen bent kom je trouwens veel makkelijker met anderen in gesprek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Jammer dat ik die datums niet kan, anders hadden we een groepje kunnen maken.
Maar zonder mij kan dat ook nog..wellicht zijn er meer fokkers die er heen gaan en het leuk vinden om af en toe met NLers te praten?
Het festival is wel gaaf...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Duizendpootje het volgende:
Klinkt als en fijn festival!
Misschien inderdaad een optie voor 2011
Tof!quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Boadicea het volgende:
tvp'tje..
eens zien wat er met mijn werk te regelen valt..
Naar dit festival ben ik nog niet eerder geweest. Het is eigenlijk ook een excuus voor een citytrip naar Gdansk - Sopot - Gdynia, waar ik al een tijdje naartoe wilde. Maar wel een heel goed excuusquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef maok het volgende:
Ben je al eerder geweest of ook de eerste keer?
Ah, je hebt ook besloten om te gaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer dat Ellie Goulding de 1e staat, dan ben ik er ook nog niet. Hopelijk staat ze ook op Lowlands.
Jij neemt ook de vlucht op de 2e van 8.35 vanuit EHV ?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer dat Ellie Goulding de 1e staat, dan ben ik er ook nog niet. Hopelijk staat ze ook op Lowlands.
Moet heel even kijken wat ik doe en of het allemaal doorgaat, maar Eindhoven is voor mij wat makkelijker te bereiken dan Bremen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij neemt ook de vlucht op de 2e van 8.35 vanuit EHV ?
Vluchten met Wizzair zijn op het moment overigens weer halve prijs. Dus voor 30 euro incl. tax heb je een retourtje
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef maok het volgende:
Nieuwe namen:
Lao Che, Muchy, Indigo Tree, Fox, Julia Marcell, We Call It A Sound and Pablopavo
Ik ga al naar Werchter, maar dit zijn wel supervette namen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MCH het volgende:
Wow, het blijft maar doorgaan!
Fatboy Slim
The Death Weather
Verwacht er niet veel van hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef maok het volgende:
Fatboy Slim lijkt me ook tof, die heb ik nog nooit live gezien.
Tja, het blijft natuurlijk een dj... Bands zijn meestal wel spectaculairder om te zien. Gewoon lekker dansen en hopelijk een beetje goede lichtshow er bij ofzo.quote:
Ja maar op zich hoe hij het brengt is prachtig. De show is leuk gedaan. Alleen is het gewoon een plaatjesdraaierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef maok het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een dj... Bands zijn meestal wel spectaculairder om te zien. Gewoon lekker dansen en hopelijk een beetje goede lichtshow er bij ofzo.
Ik hou wel van straattheater met vuur (als ze dat tenminste bedoelen met 'fire shows'.quote:Alter Space – here we join the dots between visual arts, avant garde, art, concerts, expositions and cinema. This year: 16 gigs, 6 parades, 8 fire shows.
bands: Jacaszek, Karolina Glazer, Wiracki + Suka Off / BFV, kIRk, Najakotiva, 52um, Kciuk & The Fingers, Pasimito, Muariolanza, Oranżada, NP, Niwea, Pleq, Borys Kossakowski, Brasil and the Gallowbrothers Band, Merkabah;
fire show: KiVi Projekt, Sweet Team, Flagrantis, YOMA
theatres: Teatr A3, Justlanded
Er blijven nog steeds wat plekjes vrij in de tent en op de world.quote:New Polish acts
We proudly present the next bunch of Polish artists for the festival. On the Main Stage - L.U.C, the World Stage - Marika, the Tent Stage - Novika and L.Stadt (both with their new material)
From the big amount of sent demos we chose the following bands for the Young Talents Stage: Popkultura, The Lollipops, Paula i Karol, Dead Snow Monster, Let The Boy Decide, London Type Smog, Letters From Silence, Ms. No One, 3moonboys, Irena, Kiev Office, The Natural Born Chillers, Klimt, Kyst, Gra Pozorów and Soniamiki.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef maok het volgende:
Ik kom net ergens achter waar ik heel erg van baal. Mijn paspoort ligt voor een visumaanvraag voor een ander land dan waarschijnlijk nog op het consulaat. En met ryanair is een rijbewijs niet geldig dus nu zal ik een identiteitsbewijs moeten aanvragen, alleen hier voor. Ik dacht dat het een goedkoop festival zou worden![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ik alles anuleer, mijn kaartje verkoop (die ik gelukkig nog niet op naam had gezet) en mijn vliegticket laat vervallen. Of dat ik toch een identiteitskaart ga aanvragen.
Ik vlieg met ryanair en dan is een rijbewijs niet geldig. (als ie al geldig is in Polen)quote:
Wat ontzettend sneu voor je. Met zoveel passie dit topic gestart & onderhouden en dan door 't paspoort gedoe en cashflow er toch vanaf moeten zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:36 schreef maok het volgende:
Ik heb besloten om maar niet naar Open'er te gaan omdat ik er een hard hoofd in heb dat mijn paspoort nog op tijd terug komt en ik verder eigenlijk ook niet zo veel geld heb.
4 dagen toch maar? Plus een dag (of 2) na afloop om bij te komen... moet toch wel te doen zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:51 schreef Miendientje het volgende:
Ik zit er over te denken om dit jaar wel te gaan maar ik heb helaas wat minder tijd dan vorig jaar.
quote:Coldplay
Caribou
Hurts
D4D
Fat Freddy's Drop
Paristetris
quote:Abraham Inc.
Caribou
Coldplay
Cut Copy
D4D
Fat Freddy's Drop
Foals
Hurts
M.I.A.
Paristetris
Primus
Youssou N'Dour
quote:!
Pulp
Led by Jarvis Cocker Pulp is one of the most important bands in Britain music history. During thirty-year career they sold more than ten million records, their songs such as "Common People" became anthems for many generations. Their performances as a headliner of Glastonbury have gone down as the most memorable moments of the festival.
The Streets
The Streets, or Mike Skinner to his mum, burst onto the UK music scene in 2002. Described as the voice of his generation, the ground-breaking mix of beats and rhymes of Original Pirate Material, led to a Mercury Music Prize Nomination, and both critical and commercial acclaim. That was just the beginning of the rollercoaster that would run through the modern-day opus of A Grand Don't Come For Free, which spawned the UK No.1 Dry Your Eyes, as well as a host of Top 10 singles and went multi-platinum around the world.
The Wombats
The Wombats are a three-piece indie band from Liverpool, England. They are composed of two native Liverpudlians; front man Matthew Murphy, provider of voice, guitar and keyboards, drummer and b-vocalist Dan Haggis and bass and additional vocalist Tord Øverland-Knudsen, a Norwegian who has made his home in the city. The three met at the Liverpool Institute for Performing Arts. The school gave them the chance to play gigs to over 20,000 people in China. This was one of the band’s first trips to play outside the UK.
Paolo Nutini
Paolo Nutini is a Scottish singer, who successfully debuted in 2006 with album "These Streets". The album peaked at number three on the UK Album Chart and was certified four times platinum and remained on the list for a 196 weeks! His next album entitled "Sunny Side Up" hit the top of the list in the first sales week, repeating the success of the four times platinum. The album contains hits like "Last Request", "Candy", "New Shoes" and "Pencil Full of Lead”.
Live streaming of Skunk Anansie Open'er concert will be available on our webiste www.opener.pl for one week starting from Friday 11 a.m. See one of the best shows of Open'er 2010!
Nog altijd niemand die er naar toe gaat? Hotels zitten bijna allemaal vol heb ik gemerkt, maar er zijn nog wel kaartjes te krijgen.quote:Abraham Inc.
Big Boi
Caribou
Chromeo
Coldplay
Cut Copy
D4D
Deadmau5
Fat Freddy's Drop
Foals
Gooral
Hurts
Kate Nash
M.I.A.
Paolo Nutini
Paristetris
Primus
Pulp
Simian Mobile Disco (live)
The National
The Wombats
These New Puritans
Two Door Cinema Club
Youssou N'Dour
Ja, dit jaar wel gekozen voor een hotel in Gdynia. Dat scheelt een treinreis en het idee was, dat ik dan ook nog een beetje strandvakantie zou hebben. Helaas werkte het weer daar niet helemaal aan mee.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:50 schreef Miendientje het volgende:
Je zat dus in een hotel? Vorig jaar schreef je dat dat heen en weer gereis niet zo handig was maar toch maar wel weer gedaan dus?
Er is een silent disco, een dj-hangar en modeshows, films en dat soort dingen. En anders kun je altijd nog naar Gdanks of Gdynia na afloop.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:01 schreef ohnikua het volgende:
Valt er ook nog iets te beleven na de optredens? Wordt er een beetje gefeest, of is het vooral concerten bekijken? Line-up en prijs zijn wel erg aantrekkelijk.
Geen alcohol bij de podia inderdaad (net als in de VS en bij steeds meer andere festivals), wel alles wat je verder wilt drinken, als je het maar niet van thuis hebt meegebracht. Uiteraard kun je als echt niet een uur zonder bier kan, wel de concerten volgen vanuit de drankdorpen.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef MaJo het volgende:
Ik was erg geïnteresseerd in Opener totdat je ergens schreef dat je geen drank mee mag nemen naar de optredens.
quote:Bat For Lashes
Björk
Bloc Party
Bon Iver
Dry the River
Franz Ferdinand
Friendly Fires
Gogol Bordello
Jamie Woon
Janelle Monáe
Julia Marcell
Justice
M83
Major Lazer
Mumford & Sons
New Order
Nosowska
Orbital
penderecki // greenwood
Public Enemy
SBTRKT Live
The Kills
The Maccabees
The Mars Volta
The xx
Toro Y Moi
Wiz Khalifa
Ik blijf het vreemd vindenquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen alcohol bij de podia inderdaad (net als in de VS en bij steeds meer andere festivals), wel alles wat je verder wilt drinken, als je het maar niet van thuis hebt meegebracht. Uiteraard kun je als echt niet een uur zonder bier kan, wel de concerten volgen vanuit de drankdorpen.
Iddquote:Op zondag 8 april 2012 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vindenDe line up is overigens wel heel tof!
Voor de Poolse markt is dit een goede line-up, maar als je de Engelse festivals gewend bent, stelt het inderdaad niet veel voor. Maar goed, de prijs is ook niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:17 schreef MCH het volgende:
Ik vind de line-up tegenvallen, zeker in vergelijking met de twee voorgaande edities.
Ojeee! Dan wordt het helaas geen Polen deze zomer :pquote:Op woensdag 2 december 2015 23:30 schreef MCH het volgende:
Helaas is dat een of andere gare Poolse wet die drinken bij podia verbiedt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |