quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:51 schreef Duizendpootje het volgende:
Klinkt als en fijn festival!
Misschien inderdaad een optie voor 2011
Tof!quote:Op maandag 19 april 2010 17:15 schreef Boadicea het volgende:
tvp'tje..
eens zien wat er met mijn werk te regelen valt..
Naar dit festival ben ik nog niet eerder geweest. Het is eigenlijk ook een excuus voor een citytrip naar Gdansk - Sopot - Gdynia, waar ik al een tijdje naartoe wilde. Maar wel een heel goed excuusquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef maok het volgende:
Ben je al eerder geweest of ook de eerste keer?
Ah, je hebt ook besloten om te gaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer dat Ellie Goulding de 1e staat, dan ben ik er ook nog niet. Hopelijk staat ze ook op Lowlands.
Jij neemt ook de vlucht op de 2e van 8.35 vanuit EHV ?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jammer dat Ellie Goulding de 1e staat, dan ben ik er ook nog niet. Hopelijk staat ze ook op Lowlands.
Moet heel even kijken wat ik doe en of het allemaal doorgaat, maar Eindhoven is voor mij wat makkelijker te bereiken dan Bremen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij neemt ook de vlucht op de 2e van 8.35 vanuit EHV ?
Vluchten met Wizzair zijn op het moment overigens weer halve prijs. Dus voor 30 euro incl. tax heb je een retourtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |