quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:46 schreef maok het volgende:
Nieuwe namen:
Lao Che, Muchy, Indigo Tree, Fox, Julia Marcell, We Call It A Sound and Pablopavo
Ik ga al naar Werchter, maar dit zijn wel supervette namen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:28 schreef MCH het volgende:
Wow, het blijft maar doorgaan!
Fatboy Slim
The Death Weather
Verwacht er niet veel van hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef maok het volgende:
Fatboy Slim lijkt me ook tof, die heb ik nog nooit live gezien.
Tja, het blijft natuurlijk een dj... Bands zijn meestal wel spectaculairder om te zien. Gewoon lekker dansen en hopelijk een beetje goede lichtshow er bij ofzo.quote:
Ja maar op zich hoe hij het brengt is prachtig. De show is leuk gedaan. Alleen is het gewoon een plaatjesdraaierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef maok het volgende:
[..]
Tja, het blijft natuurlijk een dj... Bands zijn meestal wel spectaculairder om te zien. Gewoon lekker dansen en hopelijk een beetje goede lichtshow er bij ofzo.
Ik hou wel van straattheater met vuur (als ze dat tenminste bedoelen met 'fire shows'.quote:Alter Space – here we join the dots between visual arts, avant garde, art, concerts, expositions and cinema. This year: 16 gigs, 6 parades, 8 fire shows.
bands: Jacaszek, Karolina Glazer, Wiracki + Suka Off / BFV, kIRk, Najakotiva, 52um, Kciuk & The Fingers, Pasimito, Muariolanza, Oranżada, NP, Niwea, Pleq, Borys Kossakowski, Brasil and the Gallowbrothers Band, Merkabah;
fire show: KiVi Projekt, Sweet Team, Flagrantis, YOMA
theatres: Teatr A3, Justlanded
Er blijven nog steeds wat plekjes vrij in de tent en op de world.quote:New Polish acts
We proudly present the next bunch of Polish artists for the festival. On the Main Stage - L.U.C, the World Stage - Marika, the Tent Stage - Novika and L.Stadt (both with their new material)
From the big amount of sent demos we chose the following bands for the Young Talents Stage: Popkultura, The Lollipops, Paula i Karol, Dead Snow Monster, Let The Boy Decide, London Type Smog, Letters From Silence, Ms. No One, 3moonboys, Irena, Kiev Office, The Natural Born Chillers, Klimt, Kyst, Gra Pozorów and Soniamiki.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef maok het volgende:
Ik kom net ergens achter waar ik heel erg van baal. Mijn paspoort ligt voor een visumaanvraag voor een ander land dan waarschijnlijk nog op het consulaat. En met ryanair is een rijbewijs niet geldig dus nu zal ik een identiteitsbewijs moeten aanvragen, alleen hier voor. Ik dacht dat het een goedkoop festival zou worden![]()
Ik zit nu echt te twijfelen of ik alles anuleer, mijn kaartje verkoop (die ik gelukkig nog niet op naam had gezet) en mijn vliegticket laat vervallen. Of dat ik toch een identiteitskaart ga aanvragen.
Ik vlieg met ryanair en dan is een rijbewijs niet geldig. (als ie al geldig is in Polen)quote:
Wat ontzettend sneu voor je. Met zoveel passie dit topic gestart & onderhouden en dan door 't paspoort gedoe en cashflow er toch vanaf moeten zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:36 schreef maok het volgende:
Ik heb besloten om maar niet naar Open'er te gaan omdat ik er een hard hoofd in heb dat mijn paspoort nog op tijd terug komt en ik verder eigenlijk ook niet zo veel geld heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |