zo, jij hebt een leuke avatarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:24 schreef Twizu het volgende:
Er was toch een apart forum opgezet toen het al eerder ter discussie kwam?
Die stomme lasers zijn toch ook verboden in NL, dan hoeven we het daar ook niet over te hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar een Blauw/paarse laser voor 45USD is geen geld
Wel he, dat is mijn meisje.quote:
Klopt, laserpennen mogen tot 5kw.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef BertusG het volgende:
[..]
Die stomme lasers zijn toch ook verboden in NL, dan hoeven we het daar ook niet over te hebben.
quote:
Bedoel je niet 5mW?quote:
Maar hoe je weten naar wie je moet PM'en als niemand het mag posten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Klonk het volgende:
en nu genoeg met die bedellinkjes, pm elkaar maar, msn, mail niet meer hier
geen flauw idee, maar dit topic gaat daar niet voor gebruikt worden, stuur de harde kern van de nepkleding maar een pm ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar hoe je weten naar wie je moet PM'en als niemand het mag posten?
De varkentjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:42 schreef DjimmyR het volgende:
En er blijft weinig over;
Geen kleding.
Geen laserpennen, is ook niet toegestaan in Nederland.
Geen bb-guns.
Geen messen.
Wat verkopen ze nog meer wat wel mag.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar dit topic gaat daar niet voor gebruikt worden, stuur de harde kern van de nepkleding maar een pm ofzo
ff yomanda bellen ofzo, t wordt wel gezellig hier!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:43 schreef Twizu het volgende:
[..]
Maar hoe je weten naar wie je moet PM'en als niemand het mag posten?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Wie heeft deze al besteld? Hoeveel lumen is het licht en wat zijn de ervaringen?
Na lang twijfelen heb ik er gisteren een besteld!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Wie heeft deze al besteld? Hoeveel lumen is het licht en wat zijn de ervaringen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
`quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:15 schreef BrandX het volgende:
Beste allemaal,
Helaas is het niet anders, maar we zijn genoodzaakt om het praten over het kopen van nepartikelen niet meer toe te staan, evenals het door Jack op commerciële wijze gebruiken van deze topicreeks.
We begrijpen heel goed dat jullie dit niet leuk vinden, en daarom vinden we het ook normaal om hiervoor een uitgebreide uitleg te geven. De redenen voor deze afbakening binnen de reeks zijn de volgende:
- Mbt tot Jack: FOK! heeft regels omtrent commerciële uitingen door derden. Oftewel: reclame, sponsoring enz. Hiervoor gelden tarieven en vastgestelde uitingsmogelijkheden zoals banners. Jack maakt op oneigenlijke commerciële wijze gebruik van FOK! zonder hiervoor te betalen en dat is dus niet toegestaan. We hebben toentertijd toegestaan dat Jack meepostte en info gaf over het wel of niet aanwezig zijn van artikelen, maar inmiddels worden hele prijsdealtjes gemaakt. Voorheen was dat een incident wat we ‘negeerden’ nu is het doodnormaal geworden en dat is simpelweg niet de bedoeling.
Jack heeft inmiddels een PM ontvangen met het verzoek zijn wijze van communiceren met de users achterwege te laten. Hij mag uiteraard gewoon blijven posten op FOK! en zelfs zeggen of artikelen aanwezig zijn, maar meer ook niet. Daarvoor kan je gebruik maken van mail of MSN.
- Mbt de nepartikelen (zoals Schoenen, kleding, tassen, horloges, illegaal gekopieerde cd's en dvd’s, parfum), lees hiervoor de quote met tekst afkomstig van douane.nl:
[..]
Dit is dus key:
Let op!
Deze uitzondering geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Het màg simpelweg niet. Bij de laatste discussie hierover, hebben we met zijn allen hele duidelijke regels afgesproken die overduidelijk in het grijze gebied tegen het illegale aanlagen, maar daarmee wilden we jullie tegemoet komen en helpen. Helaas moeten wij weer constateren dat jullie, ondanks herhaald verzoek hiertoe het niet te doen, de regels simpelweg negeren. Omdat FOK! geen problemen wil hebben is besloten het hele illegale gedeelte niet meer toe te staan, hoe jammer misschien dan ook.
En daarmee bedoelen we dus op heel FOK! Dus elders op FOK! met deze reeks verder gaan is ook niet toegestaan
Voor de duidelijkheid: ook het praten over de illegale artikelen (kleding enz.) willen we niet meer. Hier zit doorgaans een vaste kliek, en zodra je drie keer (zogenaamd) naar het buitenland bent gegaan voor een enkele broek houdt het al op, want een vierde keer mag je het niet meer meenemen. En we weten allemaal dat de boel sowieso al besodemieterd werd in dit voorbeeld
Wat mag dan nog wel?![]()
Alles waar het in dit topic om begonnen is. Het bespreken van gadgets en spul op de chinese websites. Zolang ze maar legaal zijn en geen nepartikelen betreffen zoals door de douane zo aangemerkt.
Heel jammer, spijtig en helaas, maar het is niet anders. Vanaf deze post is het bespreken van nepkleding dus helaas verleden tijd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Twizu het volgende:
[..]
Na lang twijfelen heb ik er gisteren een besteld!
Ben benieuwd naar de kwaliteit, ik houd jullie op de hoogte! Mag dit trouwens wel hier, zit er geen copyright op oid?
Iedereen hield zich hier toch gewoon aan.quote:Het màg simpelweg niet. Bij de laatste discussie hierover, hebben we met zijn allen hele duidelijke regels afgesproken die overduidelijk in het grijze gebied tegen het illegale aanlagen, maar daarmee wilden we jullie tegemoet komen en helpen. Helaas moeten wij weer constateren dat jullie, ondanks herhaald verzoek hiertoe het niet te doen, de regels simpelweg negeren. Omdat FOK! geen problemen wil hebben is besloten het hele illegale gedeelte niet meer toe te staan, hoe jammer misschien dan ook.
Nee. men ging hier uitgebreid uitleggen hoe bijv. n1ke gespeld moest worden "(verander 1 door i)" en men werd steeds makkelijker in het toch posten van de eigenlijke merknamen. Het wat allemaal tè duidelijk waar het om ging. We lieten het grijs toe, maar het werd steeds toch weer het zwarte/illegale ingetrokken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:02 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Iedereen hield zich hier toch gewoon aan.
maar waarom mag dit dan wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee. men ging hier uitgebreid uitleggen hoe bijv. n1ke gespeld moest worden "(verander 1 door i)" en men werd steeds makkelijker in het toch posten van de eigenlijke merknamen. Het wat allemaal tè duidelijk waar het om ging. We lieten het grijs toe, maar het werd steeds toch weer het zwarte/illegale ingetrokken.
daarnaast: het is simpelweg verboden. Of wij dat nou leuk vinden of niet, het is verboden. En dat alles in combi met de commerciele handel die gedreven werd via dit topic met Jack zijn gewoon allerlei bruggen te ver.
Ik kan het wel hosten maar heb geen tijd om mod te gaan spelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
phpBB 3.0 is gratis en schijnt erg goed te zijn, maar ik weet er verder ook niet het fijne van.
Ik weet niet of van die aanbieder een beetje betrouwbaar zijn qua uptime? Je krijgt dan een gratis forum in ruil voor ads.
Er wordt nergens gezegd dat het een nep-apple is, zelfs niet gesuggereerd, ook niet in de naam. Alleen maar dat je er een iphone mee kan opladen. Daarbij zijn er meer huismerken die dat soort dingen voor de iphone/ipod maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
maar waarom mag dit dan wel?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24813
is ook niet origineel...
Thanksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Twizu het volgende:
We kunnen wel allemaal BrandX en Klonk gaan bashen, maar die kunnen er ook helaas niks aan doen.
Dat zal ik even vragen aan de FA's of dat mag.quote:Maar mogen wel een alternatief bedenken en dit bespreken via Fok?
Hier zullen vast wel een paar pubers zijn die het leuk vinden MOD te spelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik kan het wel hosten maar heb geen tijd om mod te gaan spelen.
OT; Jammer dat het niet mag, dacht dat het linken naar producten niet illegaal was? (Is dat wel zo dan ga ik het trouwens ook niet hosten). Dat verhaal van Jack, kan ik helemaal inkomen, zeker omdat hij hier gratis reclame maakt.
Ok, duidelijk..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegd dat het een nep-apple is, zelfs niet gesuggereerd, ook niet in de naam. Alleen maar dat je er een iphone mee kan opladen. Daarbij zijn er meer huismerken die dat soort dingen voor de iphone/ipod maken.
nogmaals, je kan boos gaan lopen zijn op ons en gaan lopen zoeken enz. maar het is niet door ons bedacht dat het verboden is. Dus je vraag moet je dan ook eigenlijk niet aan ons vragen, maar aan de douane.
Ja daarom vroeg ik me af of het echt niet mag, anders gooi ik de database ook van me hosting.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hier zullen vast wel een paar pubers zijn die het leuk vinden MOD te spelen![]()
Dat vind ik idd ook erg vaag, nog nooit van gehoord...
Van Jack hebben ze wel gelijk idd
Er wordt gelinkt met de bedoeling te kopen. En dus levert FOK! dan op die wijze een platform voor iets wat illegaal is. Misschien moet je de douane dat vragen of dat mag? Van FOK! uit is het belang als FOK! zijnde te groot om het risico te lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
OT; Jammer dat het niet mag, dacht dat het linken naar producten niet illegaal was? (Is dat wel zo dan ga ik het trouwens ook niet hosten). Dat verhaal van Jack, kan ik helemaal inkomen, zeker omdat hij hier gratis reclame maakt.
Linken naar producten lijkt me niet illegaal. Het aanschaffen- en handelen is wel illegaal. Maar het blijft wel een grijs gebied natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Je mag het er best over hebben lijkt me, als je het daadwerkelijk importeren maar achterwege laat. En dat vergaten mensen vaak. Daarnaast was het haast een handelplekje geworden van Jack, die hier allemaal price-requests beantwoordde...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik me af of het echt niet mag, anders gooi ik de database ook van me hosting.
Kan natuurlijk wel snappen dat je als Fok!, toch een grote naam in Nederland, niet verbonden wilt worden met dit soort grijze (hopelijk niet zwarte) dingen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort maar een uniqlo shirtje bestellen
quote:De Japanse fast fashion keten Uniqlo heeft een webshop gelanceerd speciaal gericht op de miljoenenmarkt China. Uniqlo werkt hiervoor samen met internetgigant Taobao.com.
mij ook niet, kijk naar FTD.. die laten ook alleen maar zien wat er staat, maar niet HOE je t kunt krijgen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Linken naar producten lijkt me niet illegaal. Het aanschaffen- en handelen is wel illegaal. Maar het blijft wel een grijs gebied natuurlijk.
Dat is dan de policy van FTD. FOK heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef mug89 het volgende:
[..]
mij ook niet, kijk naar FTD.. die laten ook alleen maar zien wat er staat, maar niet HOE je t kunt krijgen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja,
Mag je de site toevallig verwerken in een plaatje van een gadget?
kan best zijn, maar dat laat onverlet de redenen waarom we deze maatregel genoodzaakt zijn te nemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat "n1ke en vervang 1 met i" werd door 1 nieuwe gozer gedaan, voor de rest niemand.
Maarja, wat maakt het uit, als het nodig is komt er wel een ander forum en sterft dit topic uit, want als het alleen maar om leuke gadgets gaat heb je misschien 5 posts per dag in het topic, en natuurlijk de 30 tvp's.
er zijn hele topicreeksen geweest toch met r4 kaartjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
vergelijk het ons grijze gebied met de volgende dingetjes:
de beroemde kaartjes voor de Nintendo DS, zijn in Nederland (voor zover ik weet) niet illegaal, toch is het op FOK! een no go, of downloaden van films, ook legaal in Nederland, toch is het een onderwerp wat we liever niet hebben, of het ombouwen van consoles, niet illegaal maar niet toegestaan op FOK!
en wat is die reeks nu denk je ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef gers het volgende:
[..]
er zijn hele topicreeksen geweest toch met r4 kaartjes
je mag pm´s sturen naar wie en zoveel je wilt, zolang dit topic maar niet gebruikt gaat worden om te melden dat je graag een pm wilt of dat je er eentje hebt verstuurdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Skiet het volgende:
En nu moedigen jullie PM gedrag aan terwijl dit eerst (als ik het niet mis heb) uit den boze was.
Even het bij dit topic houdend: jij slaat helaas de plank mis. Het gaat om het gegeven dat FOK! een platform biedt voor zaken die illegaal zijn. Daar wil FOK! dus geen risico in lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Skiet het volgende:
De betutteling van FOK! ten top in dit topic. Omdat iets van de overheid niet mag is het toch niet niet verboden om over dat soort dingen te praten? Zelfs onderwerpen welke niet verboden zijn (zoals hierboven aangegeven) mogen niet op FOK! besproken worden.
Als we hier praten over producten (schoenen, truien etc.) wil dat toch niet zeggen dat we ze ook daadwerkelijk importeren? En al kopen we producten uit China dan is dat toch totaal niet de verantwoordelijkheid van FOK!?
Kortom, ik vind het echt eerlijk waar ontzettend betuttelend en totaal de plank misslaan. Onderwerpen die overal besproken worden, op school, op het werk en op straat mogen hier niet besproken worden. Er is hier sprake van het snoeren van monden over onderwerpen waar iedereen het over heeft.
weet ik veel ik kom niet in gamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik veel ik kom niet in gam
dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik veel ik kom niet in gam
Hahah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gers speelt geen wow.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even het bij dit topic houdend: jij slaat helaas de plank mis. Het gaat om het gegeven dat FOK! een platform biedt voor zaken die illegaal zijn. Daar wil FOK! dus geen risico in lopen.
dat jij dat betutteling vindt, prima. Maar klagen daarover zal je dan bij de douane moeten doen.
Overigens is het zo, dat als de douane dit topic in de smiezen krijgt (in de hoedanigheid zoals het gebruikt werd dus), zij danny gebieden medewerking te verlenen om de persoon achter de accounts te achterhalen. iets waar jullie niet blij mee zouden zijn. En daarbij dat danny de kans loopt (en daarmee dus het risico) dat hij een flinke boete krijgt omdat hij het platform middels zijn website heeft geboden. En dat risico wil hij niet.
Lijkt me niet meer dan terecht overigens
Je mag ook geen cocaine in je bezit hebben. Dus als iemand jouw tuin gebruikt om even de cocaine neer te leggen zeg jij ook dat diegene weg meot met die illegale zooi, omdat jij als eigenaar wel je tuin laat gebruiken voor illegale meuk en dus met een probleem komt te zitten als de politie voor je deur staat.
Beetje overdreven vergelijking, maar het komt wel op hetzelfde neer.
wat ik denk in deze is irrelevant. Zolang pubertjes via advocaten met rechtzaken kunnen en mogen dreigen als wij door users geplaatste foto's niet weghalen, verbaasd mij niets meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij denkt dat (overgrote deel hier zijn pubers) de douane echt interesse heeft in wat jongens die 6CK boxers met de post laten sturen? Of een G-star trui kopen in China? Je biedt geen platform voor een criminele organisatie, daar lijkt het nu wel op zoals jullie het benaderen. Zodra we de woorden: bestellen, ontvangen, verzonden, levertijd en zo nog wat van dergelijke woorden vermijden zouden ze geen poot hebben om op te staan. Daarnaast zijn de kosten van een dergelijk onderzoek natuurlijk veel te hoog om het echt de moeite te maken voor de douane.
"daarnaast: het is simpelweg verboden. Of wij dat nou leuk vinden of niet, het is verboden"
Alle andere voorbeelden zijn niet verboden zoals het downloaden van een film of het bespreken welke R4 kaart het beste werkt voor je DS. Waarom dan die wel verbieden? Daarnaast is het aankopen van een product verboden, niet het praten op een forum over je aankoop.
Echt onzinnig dus. Maar goed, jullie bepalen het en wij hebben daar niks tegen in te brengen. Zo simpel is het. Lang leve het vrije internet.
Begrijpend lezen is ook een vak apart natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
Ik ben blij dat je zelf al aangeeft dat je vergelijking echt nergens op slaat![]()
de voorbeelden die ik aanhaal zijn niet verboden volgens de wet, maar op als onderwerp FOK! welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij denkt dat (overgrote deel hier zijn pubers) de douane echt interesse heeft in wat jongens die 6CK boxers met de post laten sturen? Of een G-star trui kopen in China? Je biedt geen platform voor een criminele organisatie, daar lijkt het nu wel op zoals jullie het benaderen. Zodra we de woorden: bestellen, ontvangen, verzonden, levertijd en zo nog wat van dergelijke woorden vermijden zouden ze geen poot hebben om op te staan. Daarnaast zijn de kosten van een dergelijk onderzoek natuurlijk veel te hoog om het echt de moeite te maken voor de douane.
"daarnaast: het is simpelweg verboden. Of wij dat nou leuk vinden of niet, het is verboden"
Alle andere voorbeelden zijn niet verboden zoals het downloaden van een film of het bespreken welke R4 kaart het beste werkt voor je DS. Waarom dan die wel verbieden? Daarnaast is het aankopen van een product verboden, niet het praten op een forum over je aankoop.
Echt onzinnig dus. Maar goed, jullie bepalen het en wij hebben daar niks tegen in te brengen. Zo simpel is het. Lang leve het vrije internet.
Ik ben blij dat je zelf al aangeeft dat je vergelijking echt nergens op slaat![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ik denk in deze is irrelevant. Zolang pubertjes via advocaten met rechtzaken kunnen en mogen dreigen als wij door users geplaatste foto's niet weghalen, verbaasd mij niets meer.
Nee dat is het niet. Zie de policy van FOK! waar je zelf mee bent akkoord gegaan, er maar op na.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
En daar heb je het weer over iets heel anders. De Wet Bescherming Persoonsgegevens is daar heel duidelijk over. Ik heb niet gelezen dat het doorgeven van informatie over nagemaakte merkkleding verboden is. Dus ook dit voorbeeld is totaal irrelevant.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist.
lijkt me onnodig. Discussie is wel klaar zo.quote:
Gezeur? Ik denk dat dit vrij relevant is voor de toekomst van dit topic. Dat we er dus over praten lijkt me heel normaal. Al moet dat niet te lang doorgaan haha.quote:
en bovendien brandx slaat je zo in elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
lijkt me onnodig. Discussie is wel klaar zo.
Skiet, nogmaals, we snappen dat het stom, vervelend, bout, weet ik het wat is, maar zo is het.
Meer hebben we er niet aan toe te voegen. Ruzie zoeken met mij heeft helaas dus ook geen nut of toegevoegde waarde. Voor ons beiden niet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef gers het volgende:
[..]
en bovendien brandx slaat je zo in elkaar
en das nog triester als een meisje je in elkaar slaat
no way, de nieuwe regels zijn duidelijk, genoeg mogelijkhedenquote:
De toekomst van dit topic staat al vast. Er zal niets aan veranderen. Of de wet moet veranderen, dan wel natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gezeur? Ik denk dat dit vrij relevant is voor de toekomst van dit topic. Dat we er dus over praten lijkt me heel normaal. Al moet dat niet te lang doorgaan haha.
je meent t... het ging natuurlijk ook om het principe...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat is dan de policy van FTD. FOK heeft daar niks mee te maken.
Dat lijkt me niet echt veel uit te maken aangezien we ook niet over het downloaden van films mogen pratenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
De toekomst van dit topic staat al vast. Er zal niets aan veranderen. Of de wet moet veranderen, dan wel natuurlijk
het is al duidelijk. Dus bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek het hierbij te laten. Er valt simpelweg niets meer te bespreken. De regels zijn helder. En nee, als jij of een ander over illegale spullen blijft praten gaat het topic niet op slot, maar zullen bans vallen. En dat is gewoon heel jammer als dat moet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:00 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt veel uit te maken aangezien we ook niet over het downloaden van films mogen praten
Als wij als users blijven praten over de nep artikelen zal het topic gesloten worden, vandaar goed dat we er over praten om iedereen te overtuigen dit niet meer te doen.
zoals beloofd nagevraagd, en de FA's geven aan, om een eenduidig beleid te houden, dat het niet mag hier. Sorry.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Twizu het volgende:
We kunnen wel allemaal BrandX en Klonk gaan bashen, maar die kunnen er ook helaas niks aan doen.
Maar mogen wel een alternatief bedenken en dit bespreken via Fok?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoals beloofd nagevraagd, en de FA's geven aan, om een eenduidig beleid te houden, dat het niet mag hier. Sorry.
meestal bagger zo ver ik weetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens een ontopicje doen, iemand ervaringen met cheap ass media players van DX of FP ?
Er zijn er zoveel, zit natuurlijk veel verschil in zowel prijs alsook kwaliteit. Als je even een selectie maakt van spelers waar je interesse naar uitgaat kunnen mensen een relevante reactie geven. Daarnaast kies ik zelf meestal een product uit waar een positieve rating bij staat of zoek ik op google reacties over het product.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens een ontopicje doen, iemand ervaringen met cheap ass media players van DX of FP ?
nope.Het is linken en bespreken van andere websites en aanverwanten. Dat valt onder spamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef Skiet het volgende:
[..]
Mag de database zoals enkele pagina's terug nog wel besproken worden?
als ik morgen ontwaak uit mijn coma ga ik eens lekker zoekenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, zit natuurlijk veel verschil in zowel prijs alsook kwaliteit. Als je even een selectie maakt van spelers waar je interesse naar uitgaat kunnen mensen een relevante reactie geven. Daarnaast kies ik zelf meestal een product uit waar een positieve rating bij staat of zoek ik op google reacties over het product.
nah, we zijn maar met z´n tweetjes hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
Meer blauw op straat. Hier zullen we het hebben. Maar dan op FOK!.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
Meer blauw op straat. Hier zullen we het hebben. Maar dan op FOK!.
Ja, ziet er handig uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:17 schreef gers het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)a8dac69acc23ea41.htm lijkt me opzich wel handig
volgens mij zijn ze soms nog best prijzig hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Klonk het volgende:
jullie weten dat dat ook heel goedkoop te krijgen is bij laten we zeggen een action of een bruna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |