SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja,
Mag je de site toevallig verwerken in een plaatje van een gadget?
kan best zijn, maar dat laat onverlet de redenen waarom we deze maatregel genoodzaakt zijn te nemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat "n1ke en vervang 1 met i" werd door 1 nieuwe gozer gedaan, voor de rest niemand.
Maarja, wat maakt het uit, als het nodig is komt er wel een ander forum en sterft dit topic uit, want als het alleen maar om leuke gadgets gaat heb je misschien 5 posts per dag in het topic, en natuurlijk de 30 tvp's.
er zijn hele topicreeksen geweest toch met r4 kaartjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
vergelijk het ons grijze gebied met de volgende dingetjes:
de beroemde kaartjes voor de Nintendo DS, zijn in Nederland (voor zover ik weet) niet illegaal, toch is het op FOK! een no go, of downloaden van films, ook legaal in Nederland, toch is het een onderwerp wat we liever niet hebben, of het ombouwen van consoles, niet illegaal maar niet toegestaan op FOK!
en wat is die reeks nu denk je ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef gers het volgende:
[..]
er zijn hele topicreeksen geweest toch met r4 kaartjes
je mag pm´s sturen naar wie en zoveel je wilt, zolang dit topic maar niet gebruikt gaat worden om te melden dat je graag een pm wilt of dat je er eentje hebt verstuurdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Skiet het volgende:
En nu moedigen jullie PM gedrag aan terwijl dit eerst (als ik het niet mis heb) uit den boze was.
Even het bij dit topic houdend: jij slaat helaas de plank mis. Het gaat om het gegeven dat FOK! een platform biedt voor zaken die illegaal zijn. Daar wil FOK! dus geen risico in lopen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Skiet het volgende:
De betutteling van FOK! ten top in dit topic. Omdat iets van de overheid niet mag is het toch niet niet verboden om over dat soort dingen te praten? Zelfs onderwerpen welke niet verboden zijn (zoals hierboven aangegeven) mogen niet op FOK! besproken worden.
Als we hier praten over producten (schoenen, truien etc.) wil dat toch niet zeggen dat we ze ook daadwerkelijk importeren? En al kopen we producten uit China dan is dat toch totaal niet de verantwoordelijkheid van FOK!?
Kortom, ik vind het echt eerlijk waar ontzettend betuttelend en totaal de plank misslaan. Onderwerpen die overal besproken worden, op school, op het werk en op straat mogen hier niet besproken worden. Er is hier sprake van het snoeren van monden over onderwerpen waar iedereen het over heeft.
weet ik veel ik kom niet in gamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik veel ik kom niet in gam
dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
weet ik veel ik kom niet in gam
Hahah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gers speelt geen wow.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Even het bij dit topic houdend: jij slaat helaas de plank mis. Het gaat om het gegeven dat FOK! een platform biedt voor zaken die illegaal zijn. Daar wil FOK! dus geen risico in lopen.
dat jij dat betutteling vindt, prima. Maar klagen daarover zal je dan bij de douane moeten doen.
Overigens is het zo, dat als de douane dit topic in de smiezen krijgt (in de hoedanigheid zoals het gebruikt werd dus), zij danny gebieden medewerking te verlenen om de persoon achter de accounts te achterhalen. iets waar jullie niet blij mee zouden zijn. En daarbij dat danny de kans loopt (en daarmee dus het risico) dat hij een flinke boete krijgt omdat hij het platform middels zijn website heeft geboden. En dat risico wil hij niet.
Lijkt me niet meer dan terecht overigens
Je mag ook geen cocaine in je bezit hebben. Dus als iemand jouw tuin gebruikt om even de cocaine neer te leggen zeg jij ook dat diegene weg meot met die illegale zooi, omdat jij als eigenaar wel je tuin laat gebruiken voor illegale meuk en dus met een probleem komt te zitten als de politie voor je deur staat.
Beetje overdreven vergelijking, maar het komt wel op hetzelfde neer.
wat ik denk in deze is irrelevant. Zolang pubertjes via advocaten met rechtzaken kunnen en mogen dreigen als wij door users geplaatste foto's niet weghalen, verbaasd mij niets meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij denkt dat (overgrote deel hier zijn pubers) de douane echt interesse heeft in wat jongens die 6CK boxers met de post laten sturen? Of een G-star trui kopen in China? Je biedt geen platform voor een criminele organisatie, daar lijkt het nu wel op zoals jullie het benaderen. Zodra we de woorden: bestellen, ontvangen, verzonden, levertijd en zo nog wat van dergelijke woorden vermijden zouden ze geen poot hebben om op te staan. Daarnaast zijn de kosten van een dergelijk onderzoek natuurlijk veel te hoog om het echt de moeite te maken voor de douane.
"daarnaast: het is simpelweg verboden. Of wij dat nou leuk vinden of niet, het is verboden"
Alle andere voorbeelden zijn niet verboden zoals het downloaden van een film of het bespreken welke R4 kaart het beste werkt voor je DS. Waarom dan die wel verbieden? Daarnaast is het aankopen van een product verboden, niet het praten op een forum over je aankoop.
Echt onzinnig dus. Maar goed, jullie bepalen het en wij hebben daar niks tegen in te brengen. Zo simpel is het. Lang leve het vrije internet.
Begrijpend lezen is ook een vak apart natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
Ik ben blij dat je zelf al aangeeft dat je vergelijking echt nergens op slaat![]()
de voorbeelden die ik aanhaal zijn niet verboden volgens de wet, maar op als onderwerp FOK! welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:42 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij denkt dat (overgrote deel hier zijn pubers) de douane echt interesse heeft in wat jongens die 6CK boxers met de post laten sturen? Of een G-star trui kopen in China? Je biedt geen platform voor een criminele organisatie, daar lijkt het nu wel op zoals jullie het benaderen. Zodra we de woorden: bestellen, ontvangen, verzonden, levertijd en zo nog wat van dergelijke woorden vermijden zouden ze geen poot hebben om op te staan. Daarnaast zijn de kosten van een dergelijk onderzoek natuurlijk veel te hoog om het echt de moeite te maken voor de douane.
"daarnaast: het is simpelweg verboden. Of wij dat nou leuk vinden of niet, het is verboden"
Alle andere voorbeelden zijn niet verboden zoals het downloaden van een film of het bespreken welke R4 kaart het beste werkt voor je DS. Waarom dan die wel verbieden? Daarnaast is het aankopen van een product verboden, niet het praten op een forum over je aankoop.
Echt onzinnig dus. Maar goed, jullie bepalen het en wij hebben daar niks tegen in te brengen. Zo simpel is het. Lang leve het vrije internet.
Ik ben blij dat je zelf al aangeeft dat je vergelijking echt nergens op slaat![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ik denk in deze is irrelevant. Zolang pubertjes via advocaten met rechtzaken kunnen en mogen dreigen als wij door users geplaatste foto's niet weghalen, verbaasd mij niets meer.
Nee dat is het niet. Zie de policy van FOK! waar je zelf mee bent akkoord gegaan, er maar op na.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
En daar heb je het weer over iets heel anders. De Wet Bescherming Persoonsgegevens is daar heel duidelijk over. Ik heb niet gelezen dat het doorgeven van informatie over nagemaakte merkkleding verboden is. Dus ook dit voorbeeld is totaal irrelevant.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Privacy statement
FOK! zal geen mailadressen, telefoonnummers of andere niet door jezelf publiekelijk gemaakte informatie doorgeven aan derden, tenzij dit door een rechter wordt geëist.
lijkt me onnodig. Discussie is wel klaar zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |