Ik weet niet of je de klachten echt gelezen heb? want de TT's zijn nogal misleidendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar jij laat zelf nooit weten dat je hetero bent?
Sexy lezeres shoots van panorama
Alle vrouwen zijn aantrekkelijk
[..]
Als een homofiel soortgelijke topics had aangemaakt en soortgelijke reacties had gegeven had jij dat waarschijnlijk gezien als een homo die overal wil laten zien dat hij homofiel is.
Hetero's doen het net zo goed als homo's ( zie de vele sexuele getinte UI die vele hebben)
Alleen als een homo het doet valt het je meer op waarschijnlijk.
Dan komen we hier weer, wat is dan jouw definite van 'normaal'? Wat is normaal in jouw ogen? Want als je die definitie voor jezelf gewoon aanpast is het nogal makkelijk om een discussie uit de weg te gaan en zijn we weer terug bij af.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Door de veronderstelling dat alles wat in de natuur gebeurt volkomen "normaal" is aan te wijzen en uit te kleden. Bijvoorbeeld door te vragen waarom dat normaal is en we alles moeten baseren op de natuur.
Er worden in de natuur ook koeien met 4 poten geboren, dus omdat het in de natuur gebeurt (met enige regelmaat) is het maar normaal.
4 poten voor een koe lijkt me juist heel normaal eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Er worden in de natuur ook koeien met 4 poten geboren, dus omdat het in de natuur gebeurt (met enige regelmaat) is het maar normaal.
Nogmaals, waarom is dat jammer? Of bedoel je dat het voor jóu jammer is? Omdat je dan te veel geconfronteerd wordt met iets dat je niet bent!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dan krijg je een grotere scheiding, wellicht meer voorzieningen speciaal voor homosexuelen en worden de reclames ook aangepast op een groter wordende doelgroep. Dat soort dingen.
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven, maar ik ben wel blij dat het uiteindelijk een brede en "geestverruimende" discussie werdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef Avey het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoelde met mijn theepot om Saturnus. Jij bent degene die een stelling neerlegt. Waarom zou de rest van de wereld het omgekeerde moeten beargumenteren?
Hetzelfde als met de eeuwige discussie over een god.
Het is niet hetzelfde, maar het heeft heel veel raakvlakken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:37 schreef prupke het volgende:
Pedofilie heeft niets met homosexualiteit te maken !!!!
Nee, dat vind ik jammer. Als volk streven we toch naar een universiele samenleving?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is dat jammer? Of bedoel je dat het voor jóu jammer is? Omdat je dan te veel geconfronteerd wordt met iets dat je niet bent!
Een beetje zoals homo's best vaak geconfronteerd worden met heterodingen waar ze niks mee hebben.
Het is totaal niet hetzelfde. Bovendien gaat het hier niet over pedofilie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde, maar het heeft heel veel raakvlakken.
Alleen door politiek correct gedrag en de massahysterie / massamedia worden die twee ver uit elkaar getrokken en worden homo's zo'n beetje doodgeknuffeld en pedo's zodanig gecriminaliseerd dat een normaal bestaan volstrekt onmogelijk is, ook al onthoud je jezelf volledig van seks.![]()
Idem, maar ik heb zelf niet de indruk dat het echt een groot deel van de homo's in Nederland betreft die hieraan meedoen. Ik had het trouwens echt kut gevonden als ik zelf homo geweest zou zijn; wil je eigenlijk gewoon normaal je leventje leiden net zoals je anders gedaan zou hebben. Val je ineens in dezelfde categorie als deze lieden:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik vind dat dergelijke parades wel wat minder excentriek mogen ja, dat is niet geheel bevorderlijk voor de " Gayman next door" bij wijze van spreken
Nauwelijks een discussie te noemen, maar gelukkig heeft het effect gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet ik je gelijk geven, maar ik ben wel blij dat het uiteindelijk een brede en "geestverruimende" discussie werd
Iedereen heeft een andere standaard, homo's vinden logischerwijs makkelijker dingen normaal. Dat is naar mijn mening volkomen logisch. Je eigen standaard aanpassen is moeilijk want dat is nou typisch gebaseerd op je eigen waarden en normen. Die pas je niet zomaar aanquote:Dan komen we hier weer, wat is dan jouw definite van 'normaal'? Wat is normaal in jouw ogen? Want als je die definitie voor jezelf gewoon aanpast is het nogal makkelijk om een discussie uit de weg te gaan en zijn we weer terug bij af.
Oh, ik vind een diverse samenleving waar voor elk wat wils is veel idealer. Dus dat mensen inderdaad verschillend mogen en kunnen zijn. Niets zo saai als eenheidsworst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik jammer. Als volk streven we toch naar een universiele samenleving?
In dat geval zou ik verzorgingstehuizen onderweg naar je werk mijden..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:55 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere standaard, homo's vinden logischerwijs makkelijker dingen normaal. Dat is naar mijn mening volkomen logisch. Je eigen standaard aanpassen is moeilijk want dat is nou typisch gebaseerd op je eigen waarden en normen. Die pas je niet zomaar aan
Ik help oudere mensen over de straat, ik kan daar niet ineens mee stoppen want dat vind ik niet juist. Begrijp je me?
Nou het was niet bepaald een gemoedelijke tekstwisseling, maar dat ik dit soort zaken wat moet relativeren is duidelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Nauwelijks een discussie te noemen, maar gelukkig heeft het effect gehad
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan je opvoeding en omgeving?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:55 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere standaard, homo's vinden logischerwijs makkelijker dingen normaal. Dat is naar mijn mening volkomen logisch. Je eigen standaard aanpassen is moeilijk want dat is nou typisch gebaseerd op je eigen waarden en normen. Die pas je niet zomaar aan
Inderdaad. Pedo's moeten leven zonder seks en desondanks worden ze compleet verstoten uit de samenleving, ook al leef zonder seks, heb je een 9-17 baan, betaal je je gek aan belasting om mensen te helpen en een overheid van geld te voorzien, die jou haat en houd je je keurig aan alle wetten van het land.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:37 schreef prupke het volgende:
Pedofilie heeft niets met homosexualiteit te maken !!!!
haha, eenheidsworst is weer zo'n superlatief. Ik bedoelde meer dat we moeten willen om "nader tot elkaar" te komen zodat dit soort discussies in de toekomst niet meer nodig zijn?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik vind een diverse samenleving waar voor elk wat wils is veel idealer. Dus dat mensen inderdaad verschillend mogen en kunnen zijn. Niets zo saai als eenheidsworst.
Bij elke bevolkingsgroep zijn er extremen. Het probleem is alleen dat er bij homo's (en andere minderheden) de extreme uitzonderingen als regel voor het geheel worden gezien. En de media doet daar ook vrolijk aan mee (want het is veel sensationeler om een boot met schaars geklede mannen te laten zien, dan om een van de boten (de meerderheid trouwens) met mensen die in een shirt en een korte broek staan te feesten te laten zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Idem, maar ik heb zelf niet de indruk dat het echt een groot deel van de homo's in Nederland betreft die hieraan meedoen. Ik had het trouwens echt kut gevonden als ik zelf homo geweest zou zijn; wil je eigenlijk gewoon normaal je leventje leiden net zoals je anders gedaan zou hebben. Val je ineens in dezelfde categorie als deze lieden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil is dat heel veel mensen niet zonder sex kunnen, maar homo's doen een ander er niks mee aan, die gaan een gelijkwaardige relatie aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:52 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het is niet hetzelfde, maar het heeft heel veel raakvlakken.
Alleen door politiek correct gedrag en de massahysterie / massamedia worden die twee ver uit elkaar getrokken en worden homo's zo'n beetje doodgeknuffeld en pedo's zodanig gecriminaliseerd dat een normaal bestaan volstrekt onmogelijk is, ook al onthoud je jezelf volledig van seks.![]()
Dus omdat er mensen zijn die het slechter hebben mogen homo's niet meer klagen? Sorry dat gaat er niet in, in dat geval zou jij ook niet mogen klagen aangezien het grootste gedeelte van de wereld het slechter heeft dan jij. Met andere woorden, geen argument.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:58 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Homo's gaan al huilen als ze één keer gediscrimineerd worden ergens.
Sorry, maar een homo zou eens één dagje in de schoenen van een pedo moeten staan en dan besef je dat je God/Allah/Spaghettimonster/Krishna/Bhudda (kruis hier uw Fantasiewezen naar keuze aan) heel dankbaar mag zijn, dat je geen pedofiele gevoelens hebt, maar in Nederland woont waar je vrijwel nooit gediscrimineerd wordt en gewoon mag trouwen, seks mag hebben, een gewone baan kan hebben en redelijk veilig over straat kan gaan.
Dankquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zal jullie de rest van het jaar minstens zo normaal, zonder staren/omkijken passeren. Hoe dit verder verband houdt met in niets dan leren tuigjes omgeven door roze veren en al dan niet met seksattributen in de hand op een boot rond paraderen heb ik nooit begrepen.
If anything stuit je juist hiermee mensen tegen de borst; dit is een beeld van homo's dat bij veel mensen blijft hangen, die aardige jongen verderop uit de straat die toevallig een relatie heeft met een andere man maar verder gewoon normaal blijft doen een stuk minder. Lekkere beeldvorming.
Dat is wel het model voor ontwikkeling en ervaring op doen. Het zou naief zijn van mij om te zeggen dat ik dit allemaal totaal zelf heb opgenomen, bovendien had mijn moeder altijd zo'n overdreven over-the-top homo als vriend, ik zag em liever gaan dan komen. Misschien heeft dat een rol gespeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het gewoon aan je opvoeding en omgeving?
Ik wil niet heel vervelend zijn, en je hebt ergens ook wel een beeeeeetje een punt (al is die rancune tegenover homo's en minder tegenover hetero's een beetje vreemd in mijn ogen), maar het is zo'n beladen onderwerp dat je er misschien beter een ander topic over kan openen ofzo, waar die discussie de ruimte kan krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:58 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Inderdaad. Pedo's moeten leven zonder seks en desondanks worden ze compleet verstoten uit de samenleving, ook al leef zonder seks, heb je een 9-17 baan, betaal je je gek aan belasting om mensen te helpen en een overheid van geld te voorzien, die jou haat en houd je je keurig aan alle wetten van het land.
Homo's gaan al huilen als ze één keer gediscrimineerd worden ergens.
Sorry, maar een homo zou eens één dagje in de schoenen van een pedo moeten staan en dan besef je dat je God/Allah/Spaghettimonster/Krishna/Bhudda (kruis hier uw Fantasiewezen naar keuze aan) heel dankbaar mag zijn, dat je geen pedofiele gevoelens hebt, maar in Nederland woont waar je vrijwel nooit gediscrimineerd wordt en gewoon mag trouwen, seks mag hebben, een gewone baan kan hebben en redelijk veilig over straat kan gaan.
Loveparade...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Idem, maar ik heb zelf niet de indruk dat het echt een groot deel van de homo's in Nederland betreft die hieraan meedoen. Ik had het trouwens echt kut gevonden als ik zelf homo geweest zou zijn; wil je eigenlijk gewoon normaal je leventje leiden net zoals je anders gedaan zou hebben. Val je ineens in dezelfde categorie als deze lieden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |