Dat zijn zequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch zijn die gekleurde paaltjes in België nog steeds leuk
In principe niet. Hangt af van de bui van de controleur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Unreal88 het volgende:
Even een vraagje hoor, denk je dat ik om 18.56 een weekendretour mag gebruiken? Heeft de NS daar een marge van ~10 minuten in (redelijkheid)
Wat kinderachtigquote:
Ja dat dacht ik al, zat te twijfelen of ik met de trein van 18.06 tot meppel of zwolle een kaartje moest kopen. Zwolle dus... (19.05)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef Boschkabouter het volgende:
Je zou een enkele reis van het beginstation naar de volgende stop kunnen nemen. Dan is het wel legaal.
Het is een beetje flauw inderdaad, maar waar moet je anders de lijn trekken... Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en voor Zwolle gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, zat te twijfelen of ik met de trein van 18.06 tot meppel of zwolle een kaartje moest kopen. Zwolle dus... (19.05)
Bij een VIRM gaat het om beide. Want VIRMquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
HET GAAT OM DE VORM EN NIET OM DE INHOUD.
Nee ik moet gewoon 2 enkeltjes kopen, dat is nu het goedkoopste. Way to go NS met stupid regels.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een beetje flauw inderdaad, maar waar moet je anders de lijn trekken... Als ik jou was zou ik het zekere voor het onzekere nemen en voor Zwolle gaan.
Dat is niet kinderachtig, zo zijn gewoon de regels. Je mag ook geen 130 km/h rijden, je mag geen 5 gram cocaïne bij je hebben, je mag geen kapotte lamp op je fiets hebben en je mag geen Snicker uit de albert heijn jatten. Allemaal erg kinderachtig natuurlijk, maar helaas. Door het gedogen van dit soort geklier zijn we hier al lang afgegleden naar een land waarin drugssmokkelaars een uur na arrestatie met een aai over de bol weer hun gang kunnen gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wat kinderachtig
Want ik wil van Groningen naar Castricum.
Moet ik dan een kaartje naar zwolle kopen vanuit groningen?
Let op, een middelvinger opsteken naar Jan Mastwijk mag OOK niet. Ook erg kinderachtigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
Dan heb je ook nog eens een echte Intercity.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig, zo zijn gewoon de regels. Je mag ook geen 130 km/h rijden, je mag geen 5 gram cocaïne bij je hebben, je mag geen kapotte lamp op je fiets hebben en je mag geen Snicker uit de albert heijn jatten. Allemaal erg kinderachtig natuurlijk, maar helaas. Door het gedogen van dit soort geklier zijn we hier al lang afgegleden naar een land waarin drugssmokkelaars een uur na arrestatie met een aai over de bol weer hun gang kunnen gaan.
Als je gewoon de trein van een half uur later neemt is er niks aan de hand.
Maar eens even kijken waar hier een kruidvat is dan. Ik gebruik die dingen toch alleen maar om het land uit te komen. Utrecht - Roosendaal/Hengelo/Enschede/Venlo/Eygelshoven M/Maastricht lukt allemaal gewoon met NS-treinen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef ReisT het volgende:
Dinsdag is het weer tijd om in de rij te staan bij het Kruidvat, tenminste voor wie tussen 13 maart en 11 juli goekope treinritjes wil maken. Er is dit keer alleen wel één belangrijk verschil: alleen nog geldig in NS-treinen...de andere vervoerders doen niet meer mee...
Als de grootste spoorwegmaatschappij van het land nog misschien wel twintig hele stations bedientquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Ach nog een paar jaar dan bestaan zulke acties haast niet meer verwacht ik.
Mja, ik zou het niet erg vinden als het tegenover hem wel zal mogen. Hoogeveenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let op, een middelvinger opsteken naar Jan Mastwijk mag OOK niet. Ook erg kinderachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |