Nee, op de Emmerlijn staan er van die strepen op het perron getekend die als het goed is aangeven waar de deuren van de trein ongeveer komen te staan. Meestal klopt er niets van, maar het wordt dan helemaal ongeloofwaardig als je de treinen om gaat draaien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij staan ook alle Fyra-stammen en de Zwolle-Emmen V'tjes dezelfde kant op (hoewel dat bij die laatste lang niet altijd meer het geval is sinds die dingen in Maastricht onderhouden worden en het hele land doorzwerven...)
Dat wordt geregistreerd ja. Maar het valt pas op als er actief iemand naar gaat kijken, en dat is per definitie als het al te laat is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef James1988 het volgende:
Daarnaast is de backend slim genoeg om te detecteren dat er geknoeid is. Als je zelf je saldo verhoogt en incheckt, gaat er bij de volgende controlerun bij Trans Link Systems een alarm af. Na een controle wordt je kaart geblacklist. Ook wordt er voor zover mij bekend nog gekeken of de afstanden wel logisch zijn... om 12.11 uitchecken op Amstel en om 12.31 inchecken in Groningen kan natuurlijk nooit.
Had wel mooi vuurwerk geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:45 schreef greavy het volgende:
Ze hebben zelf nog geluk, dat de tanks niet zijn ontploft. Daar zat brandbare ethanol en lpg in..
Kan ook een mooi effect hebben..
Hoop dat mensen nu eens inzien waarom in nederland een trein al heel snel even stilstaat...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:28 schreef greavy het volgende:
Opnieuw botsing met treinen in België
Dit keer (voor zover bekend) geen doden etc
Tegen iemand aan staan is op een vol station helemaal niet zo moeilijk natuurlijk, bovendien is het niet een kwestie van tegen staan maar tegen stoten, aan een halve seconde heb je al genoeg. Dat opzetstuk valt niet op als je het bijvoorbeeld in een tas doet. Je hebt gelijk dat er controle is maar het is natuurlijk belachelijk dat ze zo'n duur nieuw systeem met een bewezen onveilige encryptie gaan 'beveiligen'.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef James1988 het volgende:
Je kunt die kaart inderdaad kopiëren (uitleg hier), maar veel heb je er niet aan. Je moet op een korte afstand zijn van iemand met zo'n kaart, dus ofwel tegen iemand aan gaan staan in de hoop dat je z'n OV-chipkaart vindt, ofwel een voorzetstuk op een poortje of andere lezer plakken. Maar het lijkt me dat zo'n opzetstuk de werking verstoort, en dat mensen dan snel genoeg doorhebben dat er iets niet klopt.
daarom heb ik ook les in spelling, en ik ben te brak om fatsoenlijk te typenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Het stikt van de fouten in het stukje
Beidequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
daarom heb ik ook les in spelling, en ik ben te brak om fatsoenlijk te typen![]()
of had je het over de bullshit die er inhoudelijk staat?
Vroeger, toen de zon nog scheen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Das war einmal
Wacht even? Dus hij wil dat er meer plaats komt in de coupés en tegelijkertijd moeten de stoelen groter wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef Yreal het volgende:
Lekker stukje propaganda schrijven bij spelling les.
![]()
De verontruste treinreiziger
Sommigen vinden de trein het beste vervoersmiddel. Ach, er wordt zo veel beweert. Allereerst zijn er de vermaledijde vertragingen die soms zolang duren dat je genoodzaakt bent onverrichter zaken huiswaarts te keren.
Als de trein al op tijd arriveert, wordt je geconfronteerd met ongewenste melodieën die uit gsm’etjes opklinken. Dan is het geen sinecure consensues nog even je tentamen te leren. Elke gedachtegang word wreed verstoort.
Genieten van het wijdste uitzicht behoort geenszins tot de mogelijkheden; veler krijgt de reiziger het heen en weer. En is de heenreis tenslotte beeindigd, dan wacht onvermijdelijk de tocht terug.
Na het verluidt, lijdt het geen twijfel dat de getarte reizigers hun lot zonder morren aanvaren zonder morren aanvaarden. Maar van binnen zijn zij woedend na voltooiing van de reis. Zij blijken niet meer bereidt met de NS te reizen. Maar de student, die tijdens zijn lijdensweg voldurend gealterneerd heeft geen keus.
Het gebeurd frequent dat de directie van de NS de prijs voor een kaartje verhoogd, terwijl door calamiteiten als stroom en wisselstoring nog geen 80 procent van de studenten op tijd op de gewenste bestemming beland. Met als gevolg dat veel hessers bij hun MER docent.
Bovendien is het veelal proppen in de trein. Zuid Amerikaanse toestanden. Menig een beoordeelt de coupe als te klein. Er dienen vergrote zitplaatsen te komen voor iedereen, van caissière tot bank employe.
Hoelang zal het nog duren totdat het tij zal keren en de NS zich tot een professionele en geronomeerde vervoersmaatschappij zal hebben ontwikkeld? De hartenwens van elke reiziger is, op een dag welgemeend te verklaren : De NS is berengoed.
![]()
__ !!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
HET GAAT OM DE VORM EN NIET OM DE INHOUD.
En toch zijn die gekleurde paaltjes in België nog steeds leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |