Bronquote:Maten en gewichten
Lengte 432 cm
Breedte 178 cm
Hoogte 162 cm
Wielbasis 263 cm
Gewicht 1407 kg
Aanhanger 740 kg
Aanhanger geremd 1200 kg
Tankinhoud 65 l
Bagageruimte 410 / 1513 l
Motor en prestaties
Motorinhoud 1461 cc i
Cilinders / kleppen 4/2
Vermogen 106 pk @ 4000 tpm
Koppel 240 Nm @ 2000 tpm
Aandrijving voorwielen
Acceleratie 0 - 100 km/u 12.2 sec.
Topsnelheid 174 km/u
Verbruik gemiddeld 1 op 18.5
Verbruik stad 1 op 16.1
Verbruik buitenweg 1 op 20.0
Testverbruik 1 op 15.0
CO2 uitstoot 145 gr. / km
Energielabel C
Uitrusting
Standaarduitrusting
* ABS
* tractiecontrole
* elektronisch stabiliteits programma
* bestuurders airbag
* passagiers airbag
* airconditioning
* ruitenwisser achterop
* elektrisch bedienbare zijruiten voor
* elektrisch bedienbare zijruiten achter
* stuurbekrachtiging
Bandenmaat voor 215/65R16
Bandenmaat achter 215/65R16
Kosten
Nettoprijs ¤ 17.571,-
BPM (27.4 %) ¤ 4.814,-
CO2 heffing ¤ 1.700,-
Brandstofheffing ¤ 1.076,-
Roetfilter ¤ 0,-
BTW (19 %) ¤ 3.338,-
Consumentenprijs ¤ 28.500,-
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Dan wilt 'ie inderdaad wel eens gaan 'zweven'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, bij mijn 206 vind ik hem geweldig.. Lekker licht bij het inparkeren en op de snelweg ook precies goed. Je moet alleen even opletten bij hobbeltjes op de snelweg...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Check die prijs van die Qashqai, 11000 aan belastingen
Opzich is het geen verkeerde auto om te zien die Qashqaiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar hij leek op Sasquatch
Ik vond het een mooi vervolg op jouw cycloop
Ik dacht, een Jap, dat is altijd goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich is het geen verkeerde auto om te zien die Qashqai. Mits goede kleur dan.
Als je maar zoekt op t nummer met CC of KG krijg je wel iets jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht, een Jap, dat is altijd goed_!
Ik wilde eigenlijk een Mazda (daar heb ik stiekem een zwak voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je maar zoekt op t nummer met CC of KG krijg je wel iets ja
Kom ik aan met mijn zwak voor Volvo en Land Roverquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een Mazda (daar heb ik stiekem een zwak voor), maar toen zag ik de sasquatch
![]()
Ja, dat kan echt niet hoor Sjoegerd, wie heeft daar nou een zwak voor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn zwak voor Volvo en Land Rover
Mijn broer verafschuwt mijn autokeuze iigquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet hoor Sjoegerd, wie heeft daar nou een zwak voor!![]()
Inderdaad.. Zelfs wel eens op een boerenweggetje gehad dat hij helemaal vloog... Iets te hard over een bruggetje heen.. Oepsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wilt 'ie inderdaad wel eens gaan 'zweven'.
En wat is het dan net wel?quote:
Ik vond het een hele mooie auto. Veelzijdig en een nette prijs. Ik knapte alleen ontzettend af op het dashboard. Heel jammer.quote:
Geen idee, het is het allemaal net niet. Het is net geen SUV, het is net geen station.quote:
Auto's ontworpen door Walter DaSilvaquote:
Beter dan gewoon een Vitara kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, het is het allemaal net niet. Het is net geen SUV, het is net geen station.
Oh ja, het is een hatchback.
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het een hele mooie auto. Veelzijdig en een nette prijs. Ik knapte alleen ontzettend af op het dashboard. Heel jammer.
Ik vind een Vitara anders best wel leuk. Rijdt ook al lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beter dan gewoon een Vitara kopen. Kun je nog wat mee
Ik vond een X-trail mooi en fijn rijden. Een Murano ben ik niet gecharmeerd van. Uiteindelijk heb ik (niet voor mezelf trouwens..) voor een Outlander gekozen. Dat was op alle punten nèt wat meer auto.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.
En als je hem dan naast de Pathfinder ziet lijkt het net een kleine station.
Alledrie rijden ze overigens wel lekker.
Pathfinder vind ik echt een toffe bakquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.
En als je hem dan naast de Pathfinder ziet lijkt het net een kleine station.
Alledrie rijden ze overigens wel lekker.
Ik heb weinig geredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind een Vitara anders best wel leuk. Rijdt ook al lekker.
Eigenlijk nu ik er zo over nadenk heb ik in best wel veel auto's gereden. Alleen in mijn reële 'droomauto' nog niet
.
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond een X-trail mooi en fijn rijden. Een Murano ben ik niet gecharmeerd van. Uiteindelijk heb ik (niet voor mezelf trouwens..) voor een Outlander gekozen. Dat was op alle punten nèt wat meer auto.
Maar toch staat de Patrol bij Nissan boven allesquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.
Wat dat betreft is de Pathfinder inderdaad ook meer auto.
Alleen wel lastig instappen. (voor mij dan, met mijn 1.65m)
X-Trail is juist mooi omdat het net wat meer terreinauto is dan SUVquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.
Wat dat betreft is de Pathfinder inderdaad ook meer auto.
Alleen wel lastig instappen. (voor mij dan, met mijn 1.65m)
Mijn vader heeft over de 100 auto's gehadquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb weinig gereden.. Naast de lesauto's alleen de Astra van mijn ouders, de Ibiza van mijn broer en een Kangoo van de ouders van een vriend
Bij ons thuis zijn er sinds 1990 3 auto's doorheen gegaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader heeft over de 100 auto's gehad. En hij is automonteur, dus ik heb vaak proefritjes moeten rijden in auto's van klanten. En dan heb ik nog een vriend en schoonvader die elk jaar een andere leaseauto mogen uitkiezen (en vaak ook weer een andere auto meekrijgen bij reparatie/beurten, dus die moet ik dan ook altijd even proberen) en die hadden er ook altijd een auto naast nog. En dan heb ik inderdaad ook nog 2 broers die al wat auto's achter de rug hebben. En ikzelf heb nu ook alweer 7 auto's gehad (ik ga mijn vader niet achterna hoor).
De auto's die wij hebben gehad sinds ik ben geboren vlat wel mee:quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Pfoeh, ik kan niet eens tellen hoeveel auto's er gekomen en gegaan zijn sinds mijn geboorte... Elk jaar komt er wel 1 of meerdere keren wat anders. Het blijft toch een hobby...
of dat je een autoliefhebber bent..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn ouders heb niet echt veel auto's gehad. Vroeger wel vaak, omdat het dan oude leasewagens waren, dus die waren zo af... Maar de laatste 15 jaar hebben ze maar 2 of 3 auto's gehad. Ik hoop zelf ook dat ik niet veel auto's hoef te hebben, dat betekend toch indirect dat ik of miskopen heb of pech heb
Ik ook één familieauto (Leuke Volvoquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
of dat je een autoliefhebber bent..
Als ik later genoeg geld zou verdienen, zou ik 1 station hebben als familie auto, en daarnaast nog 1 of 2 hobby ato's. mooie oude 911 en een klassieke Alfa(zo'nGuillia is geil) bijvoorbeeld als trackday auto.. Uiteraard rolkooi e.d. erin...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat ben ik niet echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
of dat je een autoliefhebber bent..
Als ik later genoeg geld zou verdienen, zou ik 1 station hebben als familie auto, en daarnaast nog 1 of 2 hobby ato's. mooie oude 911 en een klassieke Alfa(zo'nGuillia is geil) bijvoorbeeld als trackday auto.. Uiteraard rolkooi e.d. erin...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook één familieauto (Leuke Volvo)
En dan nog een Land Rover Defender erbij
mjah, zoiets wil ik graag voor trackdays, een oude 911 (mooie 930 Turbo Cabrio bijvoorbeeld) als fun/tourrit auto en als daily driver misschien een leuke Audi of Mercedes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet echtIk vind auto's best leuk enzo, maar niet om er 20.000 van te hebben in m'n leven
Ik ben meer van de praktische insteek
Maar die auto die jij post, wauw!
Ach tegen die tijd vanalles uitproberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er is
En dan te bedenken dat ik 4 maanden terug voordat ik die auto had nog helemaal Defendergek was
Ik kan hem niet helemaal ongelijk gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn broer verafschuwt mijn autokeuze iig
Tja als je in een Ibiza met dubbelloops Remus uitlaat rijd en een chromen grill wilt, dan heb je niks met Volvo stations en Land Roversquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven![]()
Meer heej; elke gek zijn gebrek toch ??
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er is
En dan te bedenken dat ik 4 maanden terug voordat ik die auto had nog helemaal Defendergek was
kut man ik loop achterquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeset 'oude' PTA SCers zijn al bij me thuis geweest. Mijn housewarming was een verkpte PTA SC meeting 3 jaar terug
quote:
Je hebt een JK en je wilt er wat mee:quote:
= een screenshot uit dat filmpje wat je posttequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:25 schreef Barcaconia het volgende:
Dat soort plaatjes laten mij direct craigslist opstarten om een liftkit of suspension kit te zoekenIk moet dat niet te veel bekijken...
Klopt, maar dat is niet goed voor mijn portemonneequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
= een screenshot uit dat filmpje wat je postte
Alfa's werken al ruim 20 jaar met ruit antennes, die dingen werken prima, totdat je in de richting van de mast rijdtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
he iemand een goed idee voor een FM antenne die ik heel mooi kan wegwerken (onzichtbaar liefst) en die goed werkt?
ik wil niet weer zo'n lelijke piem0l die buiten de auto steekt.
Die krengen die je bij je ruit kan plaatsen, is dat wat ?
Hobby's kosten geldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet goed voor mijn portemonneeIk maak mezelf er ook vaak schuldig aan.
Die ruitantennes werken best goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
he iemand een goed idee voor een FM antenne die ik heel mooi kan wegwerken (onzichtbaar liefst) en die goed werkt?
ik wil niet weer zo'n lelijke piem0l die buiten de auto steekt.
Die krengen die je bij je ruit kan plaatsen, is dat wat ?
Ja, maar dat geeft niets , was wel even genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke! We zijn het slingerweggetje vergeten zonet!
De goede offroadplekken zijn schaars iigquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
het weer was/is er ook niet naar![]()
volgende keer dan maar ja
Oh, mn broer wist trouwens een mooie plek om te offroaden bij zwolle, gaan we ook een uitproberenBij de schaapskooi van Hattem of zo?
Binnekort me eens in modderpoel.nl verdiepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De goede offroadplekken zijn schaars iig
Modderpoel.nl heeft wel goede spots er op staan jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Binnekort me eens in modderpoel.nl verdiepen.Maar mijn probleem is dat mn offroader ook mn daily drive is, de boel kapotrammen is dus geen optie
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
het weer was/is er ook niet naar![]()
volgende keer dan maar ja
Oh, mn broer wist trouwens een mooie plek om te offroaden bij zwolle, gaan we ook een uitproberenBij de schaapskooi van Hattem of zo?
hij heeft me een soort van routebeschrijving gegeven, we vindenhet welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
Maar als ie zegt waar dat is, dan komt het wel goed
Balen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
Hier was in de buurt een hele mooie, doordeweeks oefenterrein van het leger en op zondag kon je offroaden. Maar het mag daar niet meer
Kweet het niet, het is een hei met brede zandpaden waarvan het zand vrij mul kan zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen!Weet je ook waarom het niet meer mag?
Schaapjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kweet het niet, het is een hei met brede zandpaden waarvan het zand vrij mul kan zijn... Geloof dat er nu telkens schapen lopen
Denk dat het eerder andersom was, leger maakte de paden onbruikbaar voor de offroadersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schaapjes![]()
En misschien dat auto's steeds vastliepen ofzo, of de paden dusdanig onbruikbaar maakten voor het leger dat het niet meer handig was... Ah well, wel jammer!
Nouja de Ermelosche Hei is gewoon openbaar terrein, weet niet of dat eerst ook zo was. Er zit wel een mooie singletrack langs de kazernequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Op legerbasis eindhoven mag je ook niet meer offroaden. Vroeger wel. Maar is ook wel begrijpelijk aangezien ze oefeningen doen met tanks en vuurwapens. Dat zal bij alle basissen wel zo zijn tegenwoordig.
Zorgen dat een van je andere auto's weer rijdtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Binnekort me eens in modderpoel.nl verdiepen.Maar mijn probleem is dat mn offroader ook mn daily drive is, de boel kapotrammen is dus geen optie
ik wil niks met versterkers en zo. alleen maar kut en overbodig. ik hoor toch vooral mijn uitlaat haha.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa's werken al ruim 20 jaar met ruit antennes, die dingen werken prima, totdat je in de richting van de mast rijdtdan is de ontvangst een stuk minder goed. Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, wel zou ik er een antenne versterker tussen plaatsen.
Een ANTENNE SIGNAAL versterker liefje, geen audio versterker, die pept alleen de signaalsterkte een beetje opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik wil niks met versterkers en zo. alleen maar kut en overbodig. ik hoor toch vooral mijn uitlaat haha.
kameraad van me heeft een condensator aan de achterruitverwariming gemaakt en daar de antenne aan vast gemaakt. werkt redelijk goed, maar niet als het targadakje er af is
ik moet iets hebben dat gewoon goed ontvanst heeft zonder poespas en ik wil geen lelijke streep over de ruit ofzo.
hoe zit dat als je zo'n ontvanger van een plakantenne bij je achterruit monteert? werkt dat nog gewoon goed?
Koop een verlengkabeltje op deal extreme ofzo..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog briljante ideeen om een te diepe 12V aansluiting minder diep te maken?M'n Tomtom laadt anders niet tijdens het rijden (wat op zich geen probleem is, maar op vakanties zou het fijn zijn
). Ik zat zelf te denken wat kleine, dunne, geleidende magneetjes onderin te doen, maar misschien hebben jullie betere ideeen?
Oeh, en m'n pappie kon wel de bedrading voor de radio vindenDus die kijkt er binnenkort naar
Neh, die Chinese meuk is leuk maar niet als het op electronica aankomtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Koop een verlengkabeltje op deal extreme ofzo..
ja schat maar ik wil ook geen verstekers voor antennes. niks.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een ANTENNE SIGNAAL versterker liefje, geen audio versterker, die pept alleen de signaalsterkte een beetje op![]()
Ik zou niet weten waarom het op de achterruit niet zou werken, alleen zou de aansluitkabel wel eens te kort kunnen zijn![]()
bij de action zo'n ding halen die direct dan ook direct vertakt naar een 2e. kost je een paar cent, het is verwijderbaar als je het ff niet gebruikt of zien wilt en er zit kema keur op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, die Chinese meuk is leuk maar niet als het op electronica aankomtHeb je ooit die opengemaakte dingen op Tweakers gezien? Die bouwen geen beveiliging oid in, dus dan regel ik liever iets wat hier te verkrijgen is en aan Europese veiligheidsnormen voldoet, dat is het me wel waard
Ik kan die van de Action nog proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bij de action zo'n ding halen die direct dan ook direct vertakt naar een 2e. kost je een paar cent, het is verwijderbaar als je het ff niet gebruikt of zien wilt en er zit kema keur op.
Gewoon een 13-in-een-dozijn antenneplugje meestal, en de kabel is idd coaxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja schat maar ik wil ook geen verstekers voor antennes. niks.
gewoon een ding halen met een draadje er aan en een stekker die ik in de reet van de radio kan schuiven
kabeltje verlengen doe ik niet zo moeilijk van. het zal gewoon koperdraad of coax zijn ofzo neem ik aan?
als ik morgen vroeg wakker ben kijk ik ff bij de start, das 2 dorpen verder!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef PeuRac het volgende:
Alex, ik ben morgen bij jou in de buurt: Dr is een rit van de Alfaclub, die start tussen 10 en 11u bij Garage Rinsma in Berlikum en eindicht bij de Kruisweg in Marum.
Ik vond je voorganger een stuk beter idd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef 2cv het volgende:
Note to self: TVP plaatsen in PTA SC.
Welke idioot heeft mij moderator gemaakt ?
doe maar nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik bel je wel wakker als ik in de auto stap, rond een uurtje of 8
Ik kom trouwens waarschijnlijk niet met d 156, maar met een zwarte 75, er komen soms wel speciale auto's. De laatste keer nog een 2600 Coupe (welke best zeldzaam is).
Waarom is die weg dan ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond je voorganger een stuk beter idd!
Die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen forum, en vond het na 50 maanden modden tijd voor vers bloed.quote:
En jij geen autoradio's monterenquote:
Het is nuttiger auto te kunnen rijden dan radio's te kunnen monteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij geen autoradio's monteren![]()
Je punt is?
Ik zal t je besparen, ik kan helaas niet bij jou langs komen, mn navi moet weer op tijd naar huis. Anders had ik je wel ff opgezocht.quote:
Maar he, jij rijd Citroen, dus of ze nou door jou kapot gaan of door zichzelf, dat is ook nog maar de vraag he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is nuttiger auto te kunnen rijden dan radio's te kunnen monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, of een Lada zonder radio hebt!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Tenzij je inbouwer van autoradio's van beroep bent.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar he, jij rijd Citroen, dus of ze nou door jou kapot gaan of door zichzelf, dat is ook nog maar de vraag he?Ik heb geen humor nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zelfs dan er iemand bij haalt die autoradio's opblaast in plaats van monteert is het wel heel erg ja. Dan heb je EN geen autoradio EN je kan niet autorijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of een Lada zonder radio hebt!Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik merk hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb geen humor nee.
[..]
Als je zelfs dan er iemand bij haalt die autoradio's opblaast in plaats van monteert is het wel heel erg ja. Dan heb je EN geen autoradio EN je kan niet autorijden.
Ik snap datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
Ik mag toch niet aan Lada's sleutelen van Alex.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:48 schreef 2cv het volgende:
Maar nu begin ik me wel iets af te vragen ... Ik heb in die BX van mij een andere autoradio gezet inclusief nieuwe speakers en scheidingsfilters. Maar alles doet het bijna zoals het hoort en er is zowieso niets ontploft. Wat heb ik verkeerd gedaan ?
heeft tf een eigen forum ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen forum, en vond het na 50 maanden modden tijd voor vers bloed.
Haha, toch gekocht?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gisteren wasspul voor m'n auto gekocht, roze potjes en het ruikt naar kersjes!
Dat is pas genot!![]()
Ik ga wel zo ffquote:Op zondag 7 maart 2010 11:44 schreef Maharbal het volgende:
De zon schijnt nu wel erg lekker en daagt uit om een stukje te gaan rijden.
Maar...must....not...do it....!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Maharbal het volgende:
Overigens gisteravond: ik stap uit m'n auto met een paar vrienden...naast me komt net een oude civic staan. Ik was nog niet uitgestapt of hij zei "racen tegen geld?". Haha, vriendelijk bedankt.
"Er zit een 1.6 in, echt waar", mijn god wat een halve gare. Valt absoluut niet op.
Naderhand zei hij nog "oké, racen voor de gein? Zit gewoon een 1.6Vtec DOHC in". Ik zei weer nee, toen trapte hij de koppeling in en redlinede ff. Ik kan je wel vertellen, dat klonk niet als een standaard 1.6 haha.
Wat een sjonnies![]()
Ja, voor 7 pond (ongeveer 8 euro) ben ik de troste eigenaresse van 500 ml Turtlewax shampoo, 500 ml Turtlewax was en een spons!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haha, toch gekocht?Nu ruikt Sputnik naar kersen?
![]()
Ik ben juist zo blij met mijn modderlaagMaak zo ff foto's
Alleen jammer dat de ijslaag op de motorkap (door een grote bevroren waterplas rijden is leuk! ook al dachten die fietsers daar vast anders over
) al is gesmolten
Waarom niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:44 schreef Maharbal het volgende:
De zon schijnt nu wel erg lekker en daagt uit om een stukje te gaan rijden.
Maar...must....not...do it....!
Tokkies, they are everywhere!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:45 schreef Maharbal het volgende:
Overigens nog een stukje dat ik in het BMW fantopic had gezet. Ik vond het wel leuk en typisch;
[..]
Alleen vandaag?quote:
Ik moet nog ff wat (fiscaal) boekhoudenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Tokkies, they are everywhere!![]()
Oh bah!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik moet nog ff wat (fiscaal) boekhouden.
Het is niet veel, maar ik heb er geen zin inquote:Op zondag 7 maart 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bah!That sucks! Is het veel? Anders doe je eerst dat en dan een stukje rijden
Het is geen verplichting om hier te posten hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:20 schreef 2cv het volgende:
Note to self: TVP plaatsen in PTA SC.
Welke idioot heeft mij moderator gemaakt ?
De Niva is ook viesquote:Op zondag 7 maart 2010 12:26 schreef Anne het volgende:
Gisteren mijn auto laten wassen. En na 5 minuten was ie alweer vies.
Volgende keer toch maar aan mijn ouders vragen of ik hem daar mag wassen.
Nee, maar hier zitten wel de grootste aso'squote:Op zondag 7 maart 2010 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om hier te posten hoor.
Krijg de schijt joh !! platte bosmongool !!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, maar hier zitten wel de grootste aso's
Zeg, opelrijdende kraanvogel, zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg de schijt joh !! platte bosmongool !!
Krijg je die nog open dan nadat ik die heb volgekotst?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen als je daarna de restjes uit mijn ogen zeikt
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg, opelrijdende kraanvogel, zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten?
Consider it donequote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
Alleen als je daarna de restjes uit mijn ogen zeikt
die Opel heeft trouwens al een jaar geen openbare weg meer gezien![]()
je rijd hem nu op een trailer naar je petjesmeetings?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
die Opel heeft trouwens al een jaar geen openbare weg meer gezien![]()
Sinds je die tvp plaatste wel ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, maar hier zitten wel de grootste aso's
Nee, hij heeft gewoon oprit arrestquote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je rijd hem nu op een trailer naar je petjesmeetings?
2cv gedraagd zich inderdaad wel als een troelaquote:
Nee, die bedoelde ikquote:Op zondag 7 maart 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2cv gedraagd zich inderdaad wel als een troela
Of bedoelde je iemand anders?
Hè, jammer, anders had ik nog een bureaustoel in de aanbiedingquote:Op zondag 7 maart 2010 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist is mijn bureaustoel in twee stukken geknald, en lag ik achteroverGelukkig sliep er geen poes achter me dit keer
Stoel is weer gerepareerd!
We reden nog wel vlak langs je huisquote:Op zondag 7 maart 2010 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, ik was om 10 voor elf uit bed, en het is 10 minuten rijden naar Berlikum, dus helaas
En op mn baggeraanval van gisteravond ga ik maar niet in
Heb je wat fotootjes?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:18 schreef Anne het volgende:
Whehe, mijn vader wilde er nog een maken! We hadden er al een stoel voor klaar staan.
Maar die onderstellen zijn hard to find (Die ik nu heb was echt een gelukstreffer, was ook maar 5 euro. De stoel zag er ook echt niet uit, maar ik had toch alleen het onderstel nodig).
Het onderstel alleen al is een behoorlijk aantal kilo's zwaar, want een autostoel kun je helemaal plat leggen, maar dan moet het onderstel het ook wel aankunnen. En deze stoel kan Hugo aan, dus.
We hebben hem zelfs nog verzwaard door een hoop zand erin te gooien, in de buis.
Helaas niet door de straat, heb nog wel opgelet, had de camera gereed (veel andere clubs komen wel door de straat)quote:Op zondag 7 maart 2010 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We reden nog wel vlak langs je huisik snap t wel, zat nog ff te twijfelen je rond 10u te bellen/sms'n. Toch niet gedaan omdat we al wat laat waren en anderen op ons aan t wachten waren.
Wel een leuke rit gehad, lekker weer erbij. Helaas maar 10e geworden van de 69, dat betekend dat we de komende ritten flink ons best moeten doen om nog hoog te eindigen in t algemeen klassement.
Niet door de straat nee, anders had ik wel getoeterd bij je huis. Als er weer eens een rit in de buurt is laat ik het je wel weten. De volgende is van Roosendaal naar Breda, beetje bij je uit de buurt dus.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helaas niet door de straat, heb nog wel opgelet, had de camera gereed (veel andere clubs komen wel door de straat)
Ik zal morgen wel even een foto maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je wat fotootjes?Ben wel benieuwd naar hoe die eruit ziet
Ik heb een Volvo 360 stoel als luie stoel thuis. Met stoelverwarmingquote:
Zien!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een Volvo 360 stoel als luie stoel thuis. Met stoelverwarming
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De knop rechts is voor verstelbare rugleuning (die kan helemaal achterover zonder problemen met balansLinkerknop is voor de lendensteunverstelling
!
Hihihi, wel tof hoor!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Stond op mijn studentenkamer, nu thuis op zolder. Ik woon immers niet meer thuis.
En het frame is later nog zwart gelakt en er zijn nog wat kapjes omheen gekomen en dergelijke. Het zag er best netjes uit!
Leesstoelquote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
En ik weet niet of je ooit in een Volvo 360 gezeten hebt, maar het zijn de meest relaxte stoelen die je kan vinden!
Maar maar dan is het geen leesstoelquote:Op zondag 7 maart 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Marijke, gaan we een proefritje in een Volvo 360 of 340 doen dan?
quote:
Dat gaat lastig wordenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar dan is het geen leesstoelDus doe jij het proefritje, dan lees ik wel boeken
Sowieso wil ik het aantal Lada's waarin ik gereden heb hoger houden dan het aantal "normale" auto's
![]()
Dan gaan we naar dingerink een keer om een proefrit te makenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar dan is het geen leesstoelDus doe jij het proefritje, dan lees ik wel boeken
Sowieso wil ik het aantal Lada's waarin ik gereden heb hoger houden dan het aantal "normale" auto's
![]()
Ik heb het vanaf auto 1 bijgehouden, is ondertussen wel een lollig lijstjequote:
Nope. Wanneer gaan we?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:14 schreef Paladijn het volgende:
o_O Heb jij nooit in een van mijn MX5jes gereden?
De Accord is strikt gezien een 2006 trouwens, pas in '07 op kenteken gezet.
Ik kom zo uit mijn hoofd op 66 unieke modellen, maar dat is zonder vrachtwagens erbij. Er zijn er vast nog wel een aantal die ik vergeet.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Barcaconia het volgende:
Die lijst overtref ik wel, maar ik heb het nooit bijgehouden. Misschien toch maar eens gaan doen.
Is dit zo'n penis-comparison lijst?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kom zo uit mijn hoofd op 66 unieke modellen, maar dat is zonder vrachtwagens erbij. Er zijn er vast nog wel een aantal die ik vergeet.
Het is dat ze bij Easyway niet hebben gereageerd op mijn sollicitatie. Anders had ik ook wel een typisch leasebakrijtje neer kunnen zettenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is dit zo'n penis-comparison lijst?
Vul voor mij maar elke denkbare normale (en soms niet zo normale) leaseauto in die je kunt bedenken, en dan nog een hoop oudere dingen.
Ringtrip vanuit omgeving Leeuwarden?!
is over 3 jaar he?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Lekker lang lijstje
Ik kom nog niet eens halverwege
Ja kloptquote:Op zondag 7 maart 2010 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Die 156 rit was zeker hierheen, toen je tegen de richting in mijn straat in reed en net daarvoor bijna een fietser platreed
Volgende ringtrip mag je gerust een tijdje sturen in de MX of de SaabIk kan de Accord niet meer prive gebruiken, dus zit 'helaas' aan die 2 vast :x
ja ik zit ook al vol weemoed te kijken.. wilde nog enes met de 111 over de ring, maar dat word m niet meer ben ik bangquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef Paladijn het volgende:
En voor je 'wanneer gaan we' roept @ ringtrip, Breidscheid ziet er momenteel zo uit:
[ afbeelding ]
Dus duurt nog wel een maandje voor er weer gereden wordt
Dan zou ik het in theorie kunnen halen. Ik ben net een jaar bezigquote:
Jazeker.quote:
eerste jaar was mn lijstjeook heel kort. vooral toen ik bij de ambulancebeor werkte werd delijst ineens wat langerquote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan zou ik het in theorie kunnen halen. Ik ben net een jaar bezig
ga maar lekker Peumpen, kunnen we weer eens ouderwetslachenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag mijn chauffeurs lijstje zeker niet neerzetten hier? Plus alles wat ik bij de diverse autodealers, waar ik heb gewerkt, reed.
Ohja, nu maar slapen trouwens, morgen weer werken enzo...
Nahja ik had gehoopt dat ik van Easyway wat zou horen over dat hikersbaantje. Maar die hebben niks laten weten, ook niet eens het fatsoen genomen om een mailtje te sturen dat ze me niet nodig hadden.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerste jaar was mn lijstjeook heel kort. vooral toen ik bij de ambulancebeor werkte werd delijst ineens wat langeren als je autos vaak kapot zijn moet je regelmatig noodgedowngen in andere autos rijden...
Ken je de uitspraak 'be carefull waht you wish for, you might get it?"
oudejaarsnacht van 2007 op 2008 wensteik dat ik in het jaar er na heel veel autos zou gaan rijden. Die wens is uitgekomen. 8 januari 2008 reed ik mijn auto total loss, en moest ik ineens allemaal autos van anderen gaan lenen, en proefritten maken, terwijl ik daar helemaal niet op zat te wachten
Ja brussaard heb ik gesolliciteerd, maar daar zoeken ze geen hikers. En qua rijervaring heb ik ook niet genoeg voor directiechauffeur. Dat lijkt me ook niks trouwens.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:25 schreef PeuRac het volgende:
probeer www.brussaard.nl of www.chauffeur.nl eens, de website is niet zo geweldig, maar wel leuk bedrijf of voor (of mee) te werken.
Klopt, zelfs mij lieten ze er werken, vier jaar lang zelfsquote:
Ohja, daar zijn ze mee gestopt, was ik ff vergetenquote:Op maandag 8 maart 2010 09:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja brussaard heb ik gesolliciteerd, maar daar zoeken ze geen hikers. En qua rijervaring heb ik ook niet genoeg voor directiechauffeur. Dat lijkt me ook niks trouwens.
Voor mij niet, 2 reguliere auto's (lesauto BMW, zo'n klein boodschappenwagentjequote:
Keequote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we naar dingerink een keer om een proefrit te makenDe Prioria en Kalina zijn nieuwe typen Lada die ik zelf ook nog neit in heb gereden
Maar een 340 is wel Lada-waardig hoorDat is stiekem namelijk een Dafje!
![]()
En ik wil jou ook nog steeds eens een handje geven Barca
Lekker!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:10 schreef Dangel het volgende:
En ze doen aan trekker trekIig leuk en nuttig eens kennis te maken daar
Zonet vakantie geregeld. ga dit jaar 2 keerstraks 2 weken duitsland, later dit jaar wil ik 2 weken letland/litouwens/estland doen
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:12 schreef Anne het volgende:
Wij zitten aan dit te denken:
http://www.pharosreizen.n(...)_Lago_di_Garda/Hotel
Met de auto! (ontopic hè
)
Ja op z'n minst, dat soort landen ga ik niet met z'n 2en bezoekenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:23 schreef Dangel het volgende:
Nou Marijke, ik zoek nog iemand om mee, en Sputnik kan het aan.. maar we moeten dus nog een paar man regelen die mee willen?
Misschien ben ik begin Juli nog eens in FRL. Als er iets speciaals te doen is zal ik kijken of ik er bij kan zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik wil jou ook nog steeds eens een handje geven Barca
Ik ga de papiercontainer er blij mee makenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn die posters was ik helemaal vergetenDie zou ik 3 jaar geleden 'wel eens een keer' ophalen toch?
![]()
Maak er maar iemand anders blij mee dan![]()
Wel gave stoel zo!
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:12 schreef Anne het volgende:
Beloofde foto's (let niet op de rommel, ik moet nog steeds de kamer leeghalen bij mijn ouders, maar ik ben lui):
[ afbeelding ]
En liggend:
[ afbeelding ]
Mijn kamer kon ook een teringzooi zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Welke rommel?!
Dan moest je mijn studeerkamer eens zien!
Maar toffe stoel! Vooral de relax stand is echt uber cool
Dat gaat er vanzelf weer afquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn kamer kon ook een teringzooi zijn.
Maar sinds ik op mijn eigen woon, ben ik allergisch voor rommel.
Tegenwoordig ruim ik alles netjes open heb ik zelfs schoonmaakbuien.
Simpel. Rijd je auto met de voorkant dicht bij een muur. Plak 2 stroken tape precies waar het licht op de muur schijnt (of net iets er onder). Rijd vervolgens achteruit en kijk of het licht niet boven de tape uitkomt. Het licht moet er dus onder blijven.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, ik heb vanavond mijn eerste gevalletje pech gehad met de Lada!
Jullie enig idee hoe ik kan zien of de lampen goed afgesteld zijn?
Okee, dus als ik naar achteren rijd dan moet het licht eronder blijven. En dat tape plak ik dus op de ondergrens van het licht? Misschien denk ik nu heel gek hoor (dat denk ik haast welquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Simpel. Rijd je auto met de voorkant dicht bij een muur. Plak 2 stroken tape precies waar het licht op de muur schijnt (of net iets er onder). Rijd vervolgens achteruit en kijk of het licht niet boven de tape uitkomt. Het licht moet er dus onder blijven.
En wel op een vlakke ondergrond dusquote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Simpel. Rijd je auto met de voorkant dicht bij een muur. Plak 2 stroken tape precies waar het licht op de muur schijnt (of net iets er onder). Rijd vervolgens achteruit en kijk of het licht niet boven de tape uitkomt. Het licht moet er dus onder blijven.
Nee, juist niet. Je ziet de 2 lichtpunten heel duidelijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dus als ik naar achteren rijd dan moet het licht eronder blijven. En dat tape plak ik dus op de ondergrens van het licht? Misschien denk ik nu heel gek hoor (dat denk ik haast wel), maar als ik heel dicht op een muur sta, dan wordt toch dat hele muurtje tot aan de grond verlicht?
Of juist niet?
Je tape plak je aan de bovengrens van het licht. Dan schijnt de lamp dus tegen de muur tot aan de grond. Als je dan achteruit gaat rijden mag het licht niet hoger gaan schijnen (boven de eerder gestelde bovengrens). Doet het dat wel moet je ze naar beneden afstellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dus als ik naar achteren rijd dan moet het licht eronder blijven. En dat tape plak ik dus op de ondergrens van het licht? Misschien denk ik nu heel gek hoor (dat denk ik haast wel), maar als ik heel dicht op een muur sta, dan wordt toch dat hele muurtje tot aan de grond verlicht?
Of juist niet?
Tsja, ik woon al bijna 11 jaar uit huis (over 5 dagenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik hou het toch alweer 4 maanden vol. En het scheelt dat we het met zijn tweetjes moeten doen.
Afgelopen zondag ook zo'n bui, resultaat: Ramen gewassen, alle kamers opgeruimd, boven en beneden gestofzuigd, beneden gedweild, de wc's helemaal gepoetst en 2 wasjes gedraaid.
En we waren pas (lees: toen hadden we pas zin) rond een uur of 2 begonnen.
En om 4 uur zaten we weer knus op de bank.
Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je tape plak je aan de bovengrens van het licht. Dan schijnt de lamp dus tegen de muur tot aan de grond. Als je dan achteruit gaat rijden mag het licht niet hoger gaan schijnen (boven de eerder gestelde bovengrens). Doet het dat wel moet je ze naar beneden afstellen.
En inderdaad, op vlakke ondergrond testen
quote:
Hihihi, iets lekekrs edoch voedzaamquote:Op maandag 8 maart 2010 22:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit met een groot dilemma. Ik heb vandaag niet gewerkt en nu zit ik thuis, zonder boodschappen in huis. Ik wil dus even iets laten bezorgen maar wat kan ik in godsnaam bestellen
Het leven kan soms zo moeilijk zijn.
Dat ziet er eigenlijk nog best lekker uitquote:
quote:
Dat is het ookquote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk nog best lekker uit![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ziet er eigenlijk nog best lekker uit![]()
quote:
Eens kijken of ze dat hebben bij de Domino'squote:Op maandag 8 maart 2010 22:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En het is handig, want ik kan nooit kiezen tussen pasta en pizza bij de italiaan.
Ben bang van nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eens kijken of ze dat hebben bij de Domino's
Ananas op de pizza isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:41 schreef Barcaconia het volgende:
Maar wel een pizzabodem met pastatopping![]()
En ik heb er ananas en peperoni bijgegooid
Ik weet het. Ik zag het staan en ik kon het niet latenquote:
Mijn droom, wat doe jequote:Op maandag 8 maart 2010 23:45 schreef Barcaconia het volgende:
Taco Bell is nasty. Dat wil je echt niet proberen.
Sinds wanneer lopen wij qua tijd gelijk met de VS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en mooi kut trouwens, de spanning van de auto is niet goedHij lag tussen de 16.5 en 17V en dat is te hoog. Afhankelijk van wat precies het probleem is lopen de kosten uiteen van een paar tientjes
tot 150-200 euro
Dan spreken we hem daar over 3 weken ff op aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zomaar kunnen natuurlijk dat dat de vorige accu heeft verneukt bijvoorbeeld?
![]()
Dat is dus de vraag... Of de spanningsregelaar (paar tientjes) of de dynamo (150-200 euro). Hoe dan ook dik vet kut! Ik baal hier flink van... Heb de vorige eigenaar gesmst (heel neutraal, gewoon vertelt wat er aan de hand was en gevraagd of ie dat al wist), ben benieuwd naar zijn reactie. Ik ben echt pissig...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:45 schreef Barcaconia het volgende:
Spanningsregelaar defect dus? Of niet?
Ja uiteraard, overspanning maakt je accu kapot he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan spreken we hem daar over 3 weken ff op aanZou zomaar kunnen natuurlijk dat dat de vorige accu heeft verneukt bijvoorbeeld?
Dynamo denk ik niet, dat had bij de Niva immers een heel ander effect dat die kapot was? Hoe ben je er achter gekomen dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag... Of de spanningsregelaar (paar tientjes) of de dynamo (150-200 euro). Hoe dan ook dik vet kut! Ik baal hier flink van... Heb de vorige eigenaar gesmst (heel neutraal, gewoon vertelt wat er aan de hand was en gevraagd of ie dat al wist), ben benieuwd naar zijn reactie. Ik ben echt pissig...
Slimquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja uiteraard, overspanning maakt je accu kapot he.
En ik ga geen 3 weken wachten! Ben je helemaal betoeterd. Ik heb em gesmst en wacht nu wel even af.
Nou ja, de spanningsregeler kan onderdeel zijn van de dynamo. Dus afhankelijk van of het ingebouwd is of niet moet slechts een klein stukje of heel veel vervangen wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dynamo denk ik niet, dat had bij de Niva immers een heel ander effect dat die kapot was? Hoe ben je er achter gekomen dan?
[..]
SlimEn komt wel weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |