Bronquote:Maten en gewichten
Lengte 432 cm
Breedte 178 cm
Hoogte 162 cm
Wielbasis 263 cm
Gewicht 1407 kg
Aanhanger 740 kg
Aanhanger geremd 1200 kg
Tankinhoud 65 l
Bagageruimte 410 / 1513 l
Motor en prestaties
Motorinhoud 1461 cc i
Cilinders / kleppen 4/2
Vermogen 106 pk @ 4000 tpm
Koppel 240 Nm @ 2000 tpm
Aandrijving voorwielen
Acceleratie 0 - 100 km/u 12.2 sec.
Topsnelheid 174 km/u
Verbruik gemiddeld 1 op 18.5
Verbruik stad 1 op 16.1
Verbruik buitenweg 1 op 20.0
Testverbruik 1 op 15.0
CO2 uitstoot 145 gr. / km
Energielabel C
Uitrusting
Standaarduitrusting
* ABS
* tractiecontrole
* elektronisch stabiliteits programma
* bestuurders airbag
* passagiers airbag
* airconditioning
* ruitenwisser achterop
* elektrisch bedienbare zijruiten voor
* elektrisch bedienbare zijruiten achter
* stuurbekrachtiging
Bandenmaat voor 215/65R16
Bandenmaat achter 215/65R16
Kosten
Nettoprijs ¤ 17.571,-
BPM (27.4 %) ¤ 4.814,-
CO2 heffing ¤ 1.700,-
Brandstofheffing ¤ 1.076,-
Roetfilter ¤ 0,-
BTW (19 %) ¤ 3.338,-
Consumentenprijs ¤ 28.500,-
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Dan wilt 'ie inderdaad wel eens gaan 'zweven'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, bij mijn 206 vind ik hem geweldig.. Lekker licht bij het inparkeren en op de snelweg ook precies goed. Je moet alleen even opletten bij hobbeltjes op de snelweg...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Check die prijs van die Qashqai, 11000 aan belastingen
Opzich is het geen verkeerde auto om te zien die Qashqaiquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar hij leek op Sasquatch
Ik vond het een mooi vervolg op jouw cycloop
Ik dacht, een Jap, dat is altijd goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich is het geen verkeerde auto om te zien die Qashqai. Mits goede kleur dan.
Als je maar zoekt op t nummer met CC of KG krijg je wel iets jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht, een Jap, dat is altijd goed_!
Ik wilde eigenlijk een Mazda (daar heb ik stiekem een zwak voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je maar zoekt op t nummer met CC of KG krijg je wel iets ja
Kom ik aan met mijn zwak voor Volvo en Land Roverquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een Mazda (daar heb ik stiekem een zwak voor), maar toen zag ik de sasquatch
![]()
Ja, dat kan echt niet hoor Sjoegerd, wie heeft daar nou een zwak voor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn zwak voor Volvo en Land Rover
Mijn broer verafschuwt mijn autokeuze iigquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt niet hoor Sjoegerd, wie heeft daar nou een zwak voor!![]()
Inderdaad.. Zelfs wel eens op een boerenweggetje gehad dat hij helemaal vloog... Iets te hard over een bruggetje heen.. Oepsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wilt 'ie inderdaad wel eens gaan 'zweven'.
En wat is het dan net wel?quote:
Ik vond het een hele mooie auto. Veelzijdig en een nette prijs. Ik knapte alleen ontzettend af op het dashboard. Heel jammer.quote:
Geen idee, het is het allemaal net niet. Het is net geen SUV, het is net geen station.quote:
Auto's ontworpen door Walter DaSilvaquote:
Beter dan gewoon een Vitara kopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee, het is het allemaal net niet. Het is net geen SUV, het is net geen station.
Oh ja, het is een hatchback.
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond het een hele mooie auto. Veelzijdig en een nette prijs. Ik knapte alleen ontzettend af op het dashboard. Heel jammer.
Ik vind een Vitara anders best wel leuk. Rijdt ook al lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beter dan gewoon een Vitara kopen. Kun je nog wat mee
Ik vond een X-trail mooi en fijn rijden. Een Murano ben ik niet gecharmeerd van. Uiteindelijk heb ik (niet voor mezelf trouwens..) voor een Outlander gekozen. Dat was op alle punten nèt wat meer auto.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.
En als je hem dan naast de Pathfinder ziet lijkt het net een kleine station.
Alledrie rijden ze overigens wel lekker.
Pathfinder vind ik echt een toffe bakquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar wel klein. Als je hem naast de Murano ziet lijkt het inderdaad op een mini-SUV.
En als je hem dan naast de Pathfinder ziet lijkt het net een kleine station.
Alledrie rijden ze overigens wel lekker.
Ik heb weinig geredenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind een Vitara anders best wel leuk. Rijdt ook al lekker.
Eigenlijk nu ik er zo over nadenk heb ik in best wel veel auto's gereden. Alleen in mijn reële 'droomauto' nog niet
.
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond een X-trail mooi en fijn rijden. Een Murano ben ik niet gecharmeerd van. Uiteindelijk heb ik (niet voor mezelf trouwens..) voor een Outlander gekozen. Dat was op alle punten nèt wat meer auto.
Maar toch staat de Patrol bij Nissan boven allesquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.
Wat dat betreft is de Pathfinder inderdaad ook meer auto.
Alleen wel lastig instappen. (voor mij dan, met mijn 1.65m)
X-Trail is juist mooi omdat het net wat meer terreinauto is dan SUVquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar een X-trail is ook weer een tikkeltje kleiner dan de Murano (ik vind de Murano wel mooier, die is wat ronder, de X-trail is zo vierkant als wat). Toevallig heeft mijn schoonvader een X-trail gehad, daarna de Murano en nu ook nog een Pathfinder erbij.
Wat dat betreft is de Pathfinder inderdaad ook meer auto.
Alleen wel lastig instappen. (voor mij dan, met mijn 1.65m)
Mijn vader heeft over de 100 auto's gehadquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb weinig gereden.. Naast de lesauto's alleen de Astra van mijn ouders, de Ibiza van mijn broer en een Kangoo van de ouders van een vriend
Bij ons thuis zijn er sinds 1990 3 auto's doorheen gegaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader heeft over de 100 auto's gehad. En hij is automonteur, dus ik heb vaak proefritjes moeten rijden in auto's van klanten. En dan heb ik nog een vriend en schoonvader die elk jaar een andere leaseauto mogen uitkiezen (en vaak ook weer een andere auto meekrijgen bij reparatie/beurten, dus die moet ik dan ook altijd even proberen) en die hadden er ook altijd een auto naast nog. En dan heb ik inderdaad ook nog 2 broers die al wat auto's achter de rug hebben. En ikzelf heb nu ook alweer 7 auto's gehad (ik ga mijn vader niet achterna hoor).
De auto's die wij hebben gehad sinds ik ben geboren vlat wel mee:quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Pfoeh, ik kan niet eens tellen hoeveel auto's er gekomen en gegaan zijn sinds mijn geboorte... Elk jaar komt er wel 1 of meerdere keren wat anders. Het blijft toch een hobby...
of dat je een autoliefhebber bent..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn ouders heb niet echt veel auto's gehad. Vroeger wel vaak, omdat het dan oude leasewagens waren, dus die waren zo af... Maar de laatste 15 jaar hebben ze maar 2 of 3 auto's gehad. Ik hoop zelf ook dat ik niet veel auto's hoef te hebben, dat betekend toch indirect dat ik of miskopen heb of pech heb
Ik ook één familieauto (Leuke Volvoquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
of dat je een autoliefhebber bent..
Als ik later genoeg geld zou verdienen, zou ik 1 station hebben als familie auto, en daarnaast nog 1 of 2 hobby ato's. mooie oude 911 en een klassieke Alfa(zo'nGuillia is geil) bijvoorbeeld als trackday auto.. Uiteraard rolkooi e.d. erin...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat ben ik niet echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
of dat je een autoliefhebber bent..
Als ik later genoeg geld zou verdienen, zou ik 1 station hebben als familie auto, en daarnaast nog 1 of 2 hobby ato's. mooie oude 911 en een klassieke Alfa(zo'nGuillia is geil) bijvoorbeeld als trackday auto.. Uiteraard rolkooi e.d. erin...
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ook één familieauto (Leuke Volvo)
En dan nog een Land Rover Defender erbij
mjah, zoiets wil ik graag voor trackdays, een oude 911 (mooie 930 Turbo Cabrio bijvoorbeeld) als fun/tourrit auto en als daily driver misschien een leuke Audi of Mercedes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik niet echtIk vind auto's best leuk enzo, maar niet om er 20.000 van te hebben in m'n leven
Ik ben meer van de praktische insteek
Maar die auto die jij post, wauw!
Ach tegen die tijd vanalles uitproberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er is
En dan te bedenken dat ik 4 maanden terug voordat ik die auto had nog helemaal Defendergek was
Ik kan hem niet helemaal ongelijk gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn broer verafschuwt mijn autokeuze iig
Tja als je in een Ibiza met dubbelloops Remus uitlaat rijd en een chromen grill wilt, dan heb je niks met Volvo stations en Land Roversquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven![]()
Meer heej; elke gek zijn gebrek toch ??
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou voor een Wrangler gaan. Ik ben helemaal om, meest ondergewaardeerde terreinauto die er is
En dan te bedenken dat ik 4 maanden terug voordat ik die auto had nog helemaal Defendergek was
kut man ik loop achterquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeset 'oude' PTA SCers zijn al bij me thuis geweest. Mijn housewarming was een verkpte PTA SC meeting 3 jaar terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |