Held!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Goh dat mijn ELF SC nog in ONZ kwam, wie had dat verwacht
Kom je ook meeschaatsen?quote:
Dus de sc is nog niet doodquote:
QFT.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus de sc is nog niet dood![]()
Yvonne ik hou nu officieel van je
Omdat geen 40 dagen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme, waarom nou nog een week?
en dat is zeker nog een verrassing?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Een week, er komt nog iets leuks aanVandaar.
Een vorstperiodequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Of een leuke PR actiequote:
Je mag je zwembroek aanhoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is zeker nog een verrassing?
Oe wat spannendquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Waar? Ik heb 0 notes. Ben ik dan te braaf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag het aan. Heb je (veel) notes?
Nee dan ben je gewoon goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar? Ik heb 0 notes. Ben ik dan te braaf?
En dat mis ik zeker?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Ik weet alleen niet waarvan. En ik vind mezelf te jong. En ik zit amper een jaar op FOK! Ik ben kansloos, ik wacht nog wel even.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon goed, ik heb er ook zo veel
Wat maken die notes nou uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waarvan. En ik vind mezelf te jong. En ik zit amper een jaar op FOK! Ik ben kansloos, ik wacht nog wel even.
Kusje erop?quote:
Ik geloof in je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu al op de tweede dag.
Wilde plannen dit weekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |