Held!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
Goh dat mijn ELF SC nog in ONZ kwam, wie had dat verwacht
Kom je ook meeschaatsen?quote:
Dus de sc is nog niet doodquote:
QFT.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus de sc is nog niet dood![]()
Yvonne ik hou nu officieel van je
Omdat geen 40 dagen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme, waarom nou nog een week?
en dat is zeker nog een verrassing?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Een week, er komt nog iets leuks aanVandaar.
Een vorstperiodequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Of een leuke PR actiequote:
Je mag je zwembroek aanhoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dat is zeker nog een verrassing?
Oe wat spannendquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Waar? Ik heb 0 notes. Ben ik dan te braaf?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag het aan. Heb je (veel) notes?
Nee dan ben je gewoon goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar? Ik heb 0 notes. Ben ik dan te braaf?
En dat mis ik zeker?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:17 schreef yvonne het volgende:
Ik weet alleen niet waarvan. En ik vind mezelf te jong. En ik zit amper een jaar op FOK! Ik ben kansloos, ik wacht nog wel even.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon goed, ik heb er ook zo veel
Wat maken die notes nou uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waarvan. En ik vind mezelf te jong. En ik zit amper een jaar op FOK! Ik ben kansloos, ik wacht nog wel even.
Kusje erop?quote:
Ik geloof in je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu al op de tweede dag.
Wilde plannen dit weekend?quote:
Ga gezellig kaarten met je moeder ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, daarom juist.
Geen afleiding.
Nee, huiswerk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga gezellig kaarten met je moeder ofzo
Maar dan wel beneden aan de keukentafel zodat je in de buurt van je moeder bentquote:
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan wel beneden aan de keukentafel zodat je in de buurt van je moeder bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:Als je te lang niet je zaad loost ontploft het zaakje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
hihi, ik heb geen huiswerk meer.quote:
Niet. Eiwitten worden door je lichaam afgebroken. Jwz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je te lang niet je zaad loost ontploft het zaakje he
Ik wel. Ik moet een spreekbeurt houden. En dat is slecht voor m'n bloeddruk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi, ik heb geen huiswerk meer.
Hoe gingen je toetsen vandaag?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent op je 5e niet naar school gegaan?quote:
Natte dromen ftw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je te lang niet je zaad loost ontploft het zaakje he
Bij een dagelijkse zaadlozing weet je lichaam niet meer hoe dat moetquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet. Eiwitten worden door je lichaam afgebroken. Jwz.
Spreekbeurtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wel. Ik moet een spreekbeurt houden. En dat is slecht voor m'n bloeddruk.
Kut. Meer zeg ik er niet over.quote:
Dan gebeurt het wel in m'n slaap.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij een dagelijkse zaadlozing weet je lichaam niet meer hoe dat moet
Jawel maar ik was zo goed dat ik al mn werk op school tijdens de les al af hadquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent op je 5e niet naar school gegaan?
Hoezo dat dan? Ik vond dat altijd wel leuk hoorquote:
Ik kan niet presenteren, en om dan geforceerd over een onderwerp vertellen is kut.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik vond dat altijd wel leuk hoor
Ik snap wat je bedoeld, ben er zelf ook niet goed inquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan niet presenteren, en om dan geforceerd over een onderwerp vertellen is kut.
Heb je wel zelf het onderwerp mogen kiezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan niet presenteren, en om dan geforceerd over een onderwerp vertellen is kut.
En dit is in het Engels. Niet dat dat zo moeilijk is, maar dat maakt het maken van de spreekbeurt gay.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, ben er zelf ook niet goed in
Ja. Maar ik ga geen spreekbeurt houden over iets wat mij interesseert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel zelf het onderwerp mogen kiezen?
Met zo'n mooi Brits accentquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dit is in het Engels. Niet dat dat zo moeilijk is, maar dat maakt het maken van de spreekbeurt gay.
Wat is er dan mis met gitaren?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga geen spreekbeurt houden over iets wat mij interesseert.
Ik heb geholpenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel zelf het onderwerp mogen kiezen?
Ierland toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een onderwerp heb je nu dan?
Ierland. Want daar ben ik naar op vakantie geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een onderwerp heb je nu dan?
En, al Fringe gekeken?quote:
Lijkt mij een perfecte dag om in bed te blijven liggen dusquote:
VERDOMME NEE! Ik moet morgen werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |