Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Doet maar wat..
Ik Activatorquote:
winquote:
CLUB UIT DEVENTER?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blaise N'Kufo vertrekt na dit seizoen bij FC Twente. Dit is vandaag bekend gemaakt. De aanvaller zet zijn carrière voort in de Major League Soccer (MLS) en gaat voor de Seattle Sounders spelen.
N'Kufo bracht onlangs een bezoek aan de Seattle Sounders en was zichtbaar onder de indruk. "Ik heb een goed gevoel bij de club en de mensen die er dagelijks bij betrokken zijn," liet de Zwitser in een reactie weten.
Sigi Schmid, trainer van de ploeg uit de MLS, is erg blij met de komst van de aanvaller. "Blaise is een garantie voor doelpunten, dat heeft hij tijdens de kwalificatie voor het WK bij Zwitserland nog maar eens bewezen."
N'Kufo kwam in 2003 naar FC Twente en maakte tot op heden 129 doelpunten voor de Tukkers. Daarmee is hij clubtopscorer aller tijden van de club uit Deventer.
N'Kufo vertrekt naar MLSquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
Wat is je bron, tering wat een verstand.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Char binnenkort in Almelo's theater en maak kans op een lezing ofsjow
Zo denk ik er ook over...quote:
Dat kunnen ze niet zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over...
Als ze dat allemaal kunnen zien, waarom zeggen ze dan nooit wie de dader van iets is?
Ah! Dat gebruikte ze ook in de TV serie Leverage.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet zien.
Die link die ik poste, lees dat eens door.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cold_reading
Hee Fems!, hoe was jouw dag?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Robinhoo het volgende:
DAAROM HEB IK NU DEZE BRIEF GESCHREVEN AAN JOU.
Hee, eerst dacht ik dat die wel top was. Maar daarna werd die minder! Hoe is jou dag geweest?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hee Fems!, hoe was jouw dag?
[..]
![]()
[..]
Nieuw hier?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over...
Als ze dat allemaal kunnen zien, waarom zeggen ze dan nooit wie de dader van iets is?
Ja! Komt ie dan..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nieuw hier?
Misschien ff voorstellen
DRIE SMAKEN CHOCOLADE?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja! Komt ie dan..
Ik ben Stefan kom uit Glanerbrug, wat de meesten hier eindelijk wel een keer kennen.
Ik studeer op het moment Bedrijfskundige Informatica op 't Saxion, en ben in mijn vrije uren werkzaam als Systeembeheerder bij een grote zorginstelling in de regio.
Hobbies: Gitaar, Serie's kijken en ijs eten!
Feel free to ask more!
Dus, is kijken wat voor een gezelligheid dit topic gaat brengen
Hoezo werd ie minder? van mij was goed, nu alleen zo lam als 'n takquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Hee, eerst dacht ik dat die wel top was. Maar daarna werd die minder! Hoe is jou dag geweest?
Welkom!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja! Komt ie dan..
Ik ben Stefan kom uit Glanerbrug, wat de meesten hier eindelijk wel een keer kennen.
Ik studeer op het moment Bedrijfskundige Informatica op 't Saxion, en ben in mijn vrije uren werkzaam als Systeembeheerder bij een grote zorginstelling in de regio.
Hobbies: Gitaar, Serie's kijken en ijs eten!
Feel free to ask more!
Dus, is kijken wat voor een gezelligheid dit topic gaat brengen
quote:
Ben en Jerry's is trouwens ook altijd goed. Alleen als arme student..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Die is ook zeeeer goed!Vind zelf Brownie van Ben en Jerry's 't lekkerst.. en ijs van Bakker Heinink!
Hmm, ik werd chagrijnig van meerdere dingen:) Had een college van een vent die onwijs seksistisch is en verschrikkelijke rotgrappen maakt en toen moest ik even wat doorlezen voor een toets. En toen een toets maken. Brrr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo werd ie minder? van mij was goed, nu alleen zo lam als 'n tak
Ik woon iig aan de goede kant van het dorpquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
Hee een dorpsgenoot! Je bent toch niet stiekem m'n buurjongen heNah, die studeert nog niet
Ja, gelukkig was het vorige week in de aanbieding bij de Appie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben en Jerry's is trouwens ook altijd goed. Alleen als arme student..
Links of rechts van de Gronausestraat? Vanuit Enschede gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ik woon iig aan de goede kant van het dorp
Dat heb ik gemist volgens mij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja, gelukkig was het vorige week in de aanbieding bij de Appie.
Aan de rechterkant! en jij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Links of rechts van de Gronausestraat? Vanuit Enschede gezien.
Ging de toets goed?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik werd chagrijnig van meerdere dingen:) Had een college van een vent die onwijs seksistisch is en verschrikkelijke rotgrappen maakt en toen moest ik even wat doorlezen voor een toets. En toen een toets maken. Brrr.
Lig je ook lam op de bank?
DOEII!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh maar nu ga ik bier drinken, tot snel schatjes
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh maar nu ga ik bier drinken, tot snel schatjes
Gezelligquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goedIk ook. Geboren en getogen Glanerbrugse
Ja, haar paard gaat door de vermalerquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
Slachthuis????????????/
Kloon van San, beide glane, beide 22quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Gezellig! Ik woon er ook vanaf mijn geboorte... en dat is nu zo'n 22 jaar.
FRIKANDELLLEHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, haar paard gaat door de vermaler
quote:
Vertaling naar NL pleasequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb laatst een smatje van 14 gebald, ze zei dat ze 16 was.
Waar dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Redbaron het volgende:
heuj volgend seizoen miss zelf weer voetballen, kreeg net uitnodiging voor vriendenteam
Ik heb laatst een meisje van 14 geneukt, ze zei dat ze 51 was.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb laatst een meisje van 14 geneukt, ze zei dat ze 51 was.
Gisteravond niet aan werk bij de McDrive? Zag volgens mij in het McDonalds topic dat je bij de McDrive werkt?quote:
8-2 van gewonnenquote:
Hoi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Gisteravond niet aan werk bij de McDrive? Zag volgens mij in het McDonalds topic dat je bij de McDrive werkt?
Had ff zo'n Dutch Deluxe geprobeerd.
HET IS MAAR EEN SPELLETJE??? BEN JE ER ZO 1??quote:
VRETN!quote:
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HET IS MAAR EEN SPELLETJE??? BEN JE ER ZO 1??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil wel graag winnen maar vind plezier belangrijker!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HET IS MAAR EEN SPELLETJE??? BEN JE ER ZO 1??
Ik geef eerst alles in de wedstrijd daarna bezat ik me!!! Jij hebt vast niet zoveel talent dan, ik train 4 keer in de week.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wil wel graag winnen maar vind plezier belangrijker!
Nou nog een vrouw!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik win toch alles dus er valt niks meer te winnen
Padoem tsjjjquote:
Gisteravond niet nee. Gisteren gewerkt van 11 tot 5quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Gisteravond niet aan werk bij de McDrive? Zag volgens mij in het McDonalds topic dat je bij de McDrive werkt?
Had ff zo'n Dutch Deluxe geprobeerd.
Ik heb niet veel talent idd, daarom ging ik toen ook van voetbal af. Had er geen plezier meer in,quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Robinhoo het volgende:
Oke grapje bas ik zou niet meer plagen.Eigelijk ben ik met je eens.. plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Mooi stukje proza!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Robinhoo het volgende:
fok je handen klap je bils
yayo wiwa spange kills
Joooquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Ballantines het volgende:
Ik moet er ook maar aan geloven... Trusten!
Ik ben 23, you assquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kloon van San, beide glane, beide 22
Ben jij even oudquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
weer lekker sneeuw vandaag! Eindelijk weer
Zeurpotquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, kutweer
En ik mag vandaag fietsend naar werk en de wii ophalen
Hier is het al opgetyft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:16 schreef Robinhoo het volgende:
GRAFSNEEUW OPTYFEN.
Kijk maar op de satelietkaart wat voor megapak er vanuit de noordzee aankomtquote:
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk maar op de satelietkaart wat voor megapak er vanuit de noordzee aankomt![]()
5 tot 10 cm lokaal zeiden die mafkezen gister![]()
Haha, dan ga ik verkleed met een knalpaarse legging naar een jaren 80 feestjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan is het zaterdag
Wat is er zaterdag?
Ey Jamesquote:
Eyyquote:
Ahhh... Tears for Fears, A-Ha enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik verkleed met een knalpaarse legging naar een jaren 80 feestje
met bevroren grasmat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:56 schreef haakon het volgende:
werkendronken worden
volgende dag voetballen
Wat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
Nou, daar sta je dan naast wijlen Betsie de koe.
Ik ben op het slachthuis. Excursie. Erg interessantquote:
Natte snee hier in Oldenzaalquote:
Joa, dr zullen er genoeg met een natte snee zijnquote:
We liggen al een tijd samen in bed namelijk, maar buiten regent het..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, dr zullen er genoeg met een natte snee zijn
check sneeuwradar.nl dan maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Ballantines het volgende:
Pff wat een sneeuw weer eeneens.. en dat uit zo'n klein vlekje op de buienradar
Ja, je stond bij een van die Stephanie's als laatst ingelogd, en die foto is natuurlijk niet te missenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef Assiej het volgende:
Je had mij gevonden toen je zocht op stephanie?
huh?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, ik heb het nummer van een van de slagers
Een slachthuis?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben op excursie op het paardenslachthuis in Nijkerk. En een van de slagers heeft ook een Blackberry, vandaar. Nu kunnen we pingen
Hoezo? hoe denk je anders aan je vlees te komen?quote:
Ik zou dat niet willen zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:02 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Hoezo? hoe denk je anders aan je vlees te komen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zou dat niet willen zien.Ik wil er niet eens aan denken.
Valt mee, het gaat allemaal zo ontzettend snel, die dieren zijn zo kalm he, ruiken de dode dieren niet. Heel anders dan bij een slachtfabriek waar ze aan de lopende band gaan... Het is wel apart hoor, eerst zo'n paard aaien en knuffelen en een half uur later hangt ie in de koelcel.quote:
Ben je ook zo'n held als je een levend dier geschoten ziet worden?quote:
Heb wel eens een konijn geschoten en gegeten. Is dat dan een ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n held als je een levend dier geschoten ziet worden?
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel eens een konijn geschoten en gegeten. Is dat dan een ja?
De vraag was toch niet of het je een held maakte?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omDie slachters vertelden dat de grootste blaaskaken bijna flauwvielen toen ze een levend dier geschoten zagen worden
En nee, konijnen schieten en eten maakt je geen held.
Ik vroeg of hij ook een held was als het dier geschoten word. Wat je niet kan vergelijken met konijnen schieten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De vraag was toch niet of het je een held maakte?
Ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo nu een ander onderwerp.. wie heeft er al weekend?
Jepsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n held als je een levend dier geschoten ziet worden?
Ik sinds gisterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik sinds gister, heerlijk uitgeslapen dit weekend, dus goed begonnen
.
Weeekend!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee, want ik was 8quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij ook een held was als het dier geschoten word. Wat je niet kan vergelijken met konijnen schieten...
Heb je m overigens ook gevild en schoongemaakt?
Sneeuw? Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Weeekend!Nog 3.5 uur.. en dan waarschijnlijk door de sneeuw naar huis tuffen
Dat lees ik wel eens, dat ze verantwoordelijk zijn voor heel wat aanrijdingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Ballantines het volgende:
Vannacht trouwens nog bijna een aanrijding met een politie auto.. Kwam kruispunt over bij binnenstad Enschede, ZONDER verlichting en sirene![]()
ik hang ze altijd op de kop aan een touw en snij in 1 keer de kop eraf, merken ze zo goed als niets van en het bloed stroomt er gelijk uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jepsheb zelfs nog kippen geslacht met het handje
Op het hakblok en de kop eraf hakken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef haakon het volgende:
[..]
ik hang ze altijd op de kop aan een touw en snij in 1 keer de kop eraf, merken ze zo goed als niets van en het bloed stroomt er gelijk uit.
je hield toch van horror?quote:
Maar niet met dieren.quote:
't is dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel een beetje rare post of niet?
Ik ben verder vrij normaal hoor.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar niet met dieren.Mensen afslachten maakt me niks uit, maar van dieren moeten ze afblijven.
hij klinkt wel wat freaky jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel een beetje rare post of niet?
Ik ben verder vrij normaal hoor.
wat !? Dat doen we nu eenmaal zo !quote:
Dit ga je niet menen, op Havo had ik ook van die lui in de klas die met die shirts liepen. Nog steeds trauma's van die luiquote:
Oke, maar ik wil er nu niks meer over lezen, goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef haakon het volgende:
[..]
wat !? Dat doen we nu eenmaal zo !
Meest pijnloze en snelste manier, plus dat je het bloed gelijk kwijt bent.
Scheelt je weer werk en het is beter voor het vlees dat het bloed er gelijk uit is.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen, op Havo had ik ook van die lui in de klas die met die shirts liepen. Nog steeds trauma's van die lui
Die is wel wreed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, mensen hang ik ook altijd op de kop en hak dan de kop d'r af. het bloed stroomt dan ook makkelijk weg
als we het dan toch over slachten hebben:
[ afbeelding ]
CC \m/
oke, ik zal het niet meer over koppen van kippen eraf hakken hebben waar het bloed dan rijkelijk uitstroomtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, maar ik wil er nu niks meer over lezen, goed?
Ik ga ook nooit meer kippetjes halen op de markt.
Cannibal Corpsequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weekendal heb ik weinig weekend
Oh ikke wel hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Fems het volgende:
ik houd niet van schoonmaken!
Hallo Assiejquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weekendal heb ik weinig weekend
Zal ik ff langskomen?quote:
quote:
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.quote:
ik wil jou wel schoonmakenquote:
Wat een mafkezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.
net als die gast uit duitsland, die zn vriendin had onthoofd en het hoofd in een rugzak had gestoptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.
lekker voor hem, trieste figuurnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou laatst wel staan in hengelo..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]En ik maar elke keer in die kloten sprinter kijken of jij er bent
of dat ik je zie uitstappenmaar neu
Ik moet dansen, zaterdag in steenwijk en zondag oldenzaal..
Dag weekend![]()
![]()
Hoe is ie?
Hij heeft mn laptop ook kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hallo Selma
*stomme kat heb je, niet lief
whahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef haakon het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou laatst wel staan in hengelo..
met mij gaat t wel goedbij jou ook?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
net als die gast uit duitsland, die zn vriendin had onthoofd en het hoofd in een rugzak had gestopt, hehe
Heb je een speciaal schoonmaakpakje?quote:
Kutkat, meteen afslachten net als die kippenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij heeft mn laptop ook kapot gemaakt.
machiel had nog wel een goede manierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kutkat, meteen afslachten net als die kippen
Stom beest...
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
machiel had nog wel een goede manier
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je een speciaal schoonmaakpakje?![]()
Is ook zo lullig hoor... dat je alleen daarvoor mag langskomen![]()
Nee, dat gaat me ook weer te ver.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kutkat, meteen afslachten net als die kippen
Stom beest...
dat is nou toevallig, bij ons ligt nog wel wat behang in de garage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me ook weer te ver.Hoewel ik hem soms het liefst achter het behang plak.
want?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Frutsel het volgende:
D'r worden hier geen katten gemold, gekrenkt, geschoten of achter het behang geplakt
*Haalt de trekker over POFFFFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Frutsel het volgende:
D'r worden hier geen katten gemold, gekrenkt, geschoten of achter het behang geplakt
heb je ook zo'n pakje aanquote:
katten sla ik eerder dood denk ik, want ze zijn te snel om met een mes te doen, dus gewoon bij de staart pakken en dan met de kop tegen de muur lijkt me de beste manierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
machiel had nog wel een goede manier
Deedtie nog wat na je mep dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me ook weer te ver.Hoewel ik hem soms het liefst achter het behang plak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |