Hoezo werd ie minder? van mij was goed, nu alleen zo lam als 'n takquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Hee, eerst dacht ik dat die wel top was. Maar daarna werd die minder! Hoe is jou dag geweest?
Welkom!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja! Komt ie dan..
Ik ben Stefan kom uit Glanerbrug, wat de meesten hier eindelijk wel een keer kennen.
Ik studeer op het moment Bedrijfskundige Informatica op 't Saxion, en ben in mijn vrije uren werkzaam als Systeembeheerder bij een grote zorginstelling in de regio.
Hobbies: Gitaar, Serie's kijken en ijs eten!
Feel free to ask more!
Dus, is kijken wat voor een gezelligheid dit topic gaat brengen
quote:
Ben en Jerry's is trouwens ook altijd goed. Alleen als arme student..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Die is ook zeeeer goed!Vind zelf Brownie van Ben en Jerry's 't lekkerst.. en ijs van Bakker Heinink!
Hmm, ik werd chagrijnig van meerdere dingen:) Had een college van een vent die onwijs seksistisch is en verschrikkelijke rotgrappen maakt en toen moest ik even wat doorlezen voor een toets. En toen een toets maken. Brrr.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo werd ie minder? van mij was goed, nu alleen zo lam als 'n tak
Ik woon iig aan de goede kant van het dorpquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Samzz het volgende:
Hee een dorpsgenoot! Je bent toch niet stiekem m'n buurjongen heNah, die studeert nog niet
Ja, gelukkig was het vorige week in de aanbieding bij de Appie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben en Jerry's is trouwens ook altijd goed. Alleen als arme student..
Links of rechts van de Gronausestraat? Vanuit Enschede gezien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ik woon iig aan de goede kant van het dorp
Dat heb ik gemist volgens mij!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Ja, gelukkig was het vorige week in de aanbieding bij de Appie.
Aan de rechterkant! en jij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Links of rechts van de Gronausestraat? Vanuit Enschede gezien.
Ging de toets goed?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik werd chagrijnig van meerdere dingen:) Had een college van een vent die onwijs seksistisch is en verschrikkelijke rotgrappen maakt en toen moest ik even wat doorlezen voor een toets. En toen een toets maken. Brrr.
Lig je ook lam op de bank?
DOEII!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh maar nu ga ik bier drinken, tot snel schatjes
Heel goedquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh maar nu ga ik bier drinken, tot snel schatjes
Gezelligquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goedIk ook. Geboren en getogen Glanerbrugse
Ja, haar paard gaat door de vermalerquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
Slachthuis????????????/
Kloon van San, beide glane, beide 22quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Gezellig! Ik woon er ook vanaf mijn geboorte... en dat is nu zo'n 22 jaar.
FRIKANDELLLEHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, haar paard gaat door de vermaler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |