quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar niet met dieren.Mensen afslachten maakt me niks uit, maar van dieren moeten ze afblijven.
hij klinkt wel wat freaky jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel een beetje rare post of niet?
Ik ben verder vrij normaal hoor.
wat !? Dat doen we nu eenmaal zo !quote:
Dit ga je niet menen, op Havo had ik ook van die lui in de klas die met die shirts liepen. Nog steeds trauma's van die luiquote:
Oke, maar ik wil er nu niks meer over lezen, goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:09 schreef haakon het volgende:
[..]
wat !? Dat doen we nu eenmaal zo !
Meest pijnloze en snelste manier, plus dat je het bloed gelijk kwijt bent.
Scheelt je weer werk en het is beter voor het vlees dat het bloed er gelijk uit is.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen, op Havo had ik ook van die lui in de klas die met die shirts liepen. Nog steeds trauma's van die lui
Die is wel wreed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, mensen hang ik ook altijd op de kop en hak dan de kop d'r af. het bloed stroomt dan ook makkelijk weg
als we het dan toch over slachten hebben:
[ afbeelding ]
CC \m/
oke, ik zal het niet meer over koppen van kippen eraf hakken hebben waar het bloed dan rijkelijk uitstroomtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oke, maar ik wil er nu niks meer over lezen, goed?
Ik ga ook nooit meer kippetjes halen op de markt.
Cannibal Corpsequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weekendal heb ik weinig weekend
Oh ikke wel hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Fems het volgende:
ik houd niet van schoonmaken!
Hallo Assiejquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Goedemiddag allemaal
Weekendal heb ik weinig weekend
Zal ik ff langskomen?quote:
quote:
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.quote:
ik wil jou wel schoonmakenquote:
Wat een mafkezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.
net als die gast uit duitsland, die zn vriendin had onthoofd en het hoofd in een rugzak had gestoptquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.
lekker voor hem, trieste figuurnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou laatst wel staan in hengelo..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]En ik maar elke keer in die kloten sprinter kijken of jij er bent
of dat ik je zie uitstappenmaar neu
Ik moet dansen, zaterdag in steenwijk en zondag oldenzaal..
Dag weekend![]()
![]()
Hoe is ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |