Heb wel eens een konijn geschoten en gegeten. Is dat dan een ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n held als je een levend dier geschoten ziet worden?
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel eens een konijn geschoten en gegeten. Is dat dan een ja?
De vraag was toch niet of het je een held maakte?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omDie slachters vertelden dat de grootste blaaskaken bijna flauwvielen toen ze een levend dier geschoten zagen worden
En nee, konijnen schieten en eten maakt je geen held.
Ik vroeg of hij ook een held was als het dier geschoten word. Wat je niet kan vergelijken met konijnen schieten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De vraag was toch niet of het je een held maakte?
Ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo nu een ander onderwerp.. wie heeft er al weekend?
Jepsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n held als je een levend dier geschoten ziet worden?
Ik sinds gisterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik sinds gister, heerlijk uitgeslapen dit weekend, dus goed begonnen
.
Weeekend!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee, want ik was 8quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij ook een held was als het dier geschoten word. Wat je niet kan vergelijken met konijnen schieten...
Heb je m overigens ook gevild en schoongemaakt?
Sneeuw? Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Weeekend!Nog 3.5 uur.. en dan waarschijnlijk door de sneeuw naar huis tuffen
Dat lees ik wel eens, dat ze verantwoordelijk zijn voor heel wat aanrijdingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:44 schreef Ballantines het volgende:
Vannacht trouwens nog bijna een aanrijding met een politie auto.. Kwam kruispunt over bij binnenstad Enschede, ZONDER verlichting en sirene![]()
ik hang ze altijd op de kop aan een touw en snij in 1 keer de kop eraf, merken ze zo goed als niets van en het bloed stroomt er gelijk uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jepsheb zelfs nog kippen geslacht met het handje
Op het hakblok en de kop eraf hakken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef haakon het volgende:
[..]
ik hang ze altijd op de kop aan een touw en snij in 1 keer de kop eraf, merken ze zo goed als niets van en het bloed stroomt er gelijk uit.
je hield toch van horror?quote:
Maar niet met dieren.quote:
't is dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wel een beetje rare post of niet?
Ik ben verder vrij normaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |