Hij heeft mn laptop ook kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hallo Selma
*stomme kat heb je, niet lief
whahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zie dat plaatje , fuck daar ga je toch niet mee rondlopen man. Die lui waren echt niet goed wijs, gingen ze in de klas hun polsen open halen enzo , een van die lui is er al niet meer, iets te vroeg overleden zeg maar.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef haakon het volgende:
[..]
volgens mij zag ik jou laatst wel staan in hengelo..
met mij gaat t wel goedbij jou ook?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
net als die gast uit duitsland, die zn vriendin had onthoofd en het hoofd in een rugzak had gestopt, hehe
Heb je een speciaal schoonmaakpakje?quote:
Kutkat, meteen afslachten net als die kippenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij heeft mn laptop ook kapot gemaakt.
machiel had nog wel een goede manierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kutkat, meteen afslachten net als die kippen
Stom beest...
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
machiel had nog wel een goede manier
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je een speciaal schoonmaakpakje?![]()
Is ook zo lullig hoor... dat je alleen daarvoor mag langskomen![]()
Nee, dat gaat me ook weer te ver.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kutkat, meteen afslachten net als die kippen
Stom beest...
dat is nou toevallig, bij ons ligt nog wel wat behang in de garage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me ook weer te ver.Hoewel ik hem soms het liefst achter het behang plak.
want?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Frutsel het volgende:
D'r worden hier geen katten gemold, gekrenkt, geschoten of achter het behang geplakt
*Haalt de trekker over POFFFFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Frutsel het volgende:
D'r worden hier geen katten gemold, gekrenkt, geschoten of achter het behang geplakt
heb je ook zo'n pakje aanquote:
katten sla ik eerder dood denk ik, want ze zijn te snel om met een mes te doen, dus gewoon bij de staart pakken en dan met de kop tegen de muur lijkt me de beste manierquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
machiel had nog wel een goede manier
Deedtie nog wat na je mep dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me ook weer te ver.Hoewel ik hem soms het liefst achter het behang plak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |