Doe eens 100 dagen alleen maar "whisky" drinkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Seam het volgende:
Water
Het zijn inderdaad jongens, echte mannen drinken alleen maar whisky
second that. In Frankrijk is er soms echt superranzig kraanwater, dan heeft alles een bijsmaak.... Dan koop je van die grote pakken water, maar in Nederland is ons water hartstikke lekker, dus waarom dure flesjes kopen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef Pablo88 het volgende:
Ik drink altijd kraanwater, behalve op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb werkelijk nog nooit een fles koolzuurvrij water gekocht. Anders is het als het gaat om spa rood, dat koop ik nog wel eens (in de aldi vorm).quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Satsuma het volgende:
Grappig dat bijna iedereen hier zegt al kraanwater te drinken. Terwijl er toch heel veel flessenwater verkocht wordt.
Ik neem aan dat géén aluminiumblikjes drinken beter is dan wel, maar hier ligt minder aluminium tussen dan plastic als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Satsuma het volgende:
Wat ik dan weer doe is geen blikjes kopen. Aluminium is erg vervuilend, omdat er veel CO2 vrijkomt bij het productieproces en er erg veel water gebruikt wordt bij het koelen van het metaal.
Je bent vast ook niet te lui om naar de koffieautomaat te lopen, kan je gelijk kraanwater tappen daar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Satsuma het volgende:
Op m'n werk heb ik geen kraan in de buurt, dus daar drink ik sowieso Evian.
en zitten jullie dan ook in een glazen huis zodat iedereen kan zien hoeveel water jullie drinken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef wetapwater het volgende:
Hi, ik ben een de 2 die 100 dagen kraanwater drinkt.
We drinken alleen maar kraanwater. Dat betekent ook geen melk, bier, wijn of fris. Alles wat niet via de kraan getransporteerd wordt, komt er deze 100 dagen niet in. Uitzondering is af en toe een kopje thee of koffie.
Op wetapwater.com of 100dgnkrnwtr.nl vind je daar meer over...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zitten jullie dan ook in een glazen huis zodat iedereen kan zien hoeveel water jullie drinken?
Neem dan ook niet af en toe een kopje thee of koffie. Nu doe je precies hetzelfde wat heel veel mensen die met hun gezondheid bezig zijn ook doen. Echt niks bijzonders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef wetapwater het volgende:
Hi, ik ben een de 2 die 100 dagen kraanwater drinkt.
We drinken alleen maar kraanwater. Dat betekent ook geen melk, bier, wijn of fris. Alles wat niet via de kraan getransporteerd wordt, komt er deze 100 dagen niet in. Uitzondering is af en toe een kopje thee of koffie.
Op wetapwater.com of 100dgnkrnwtr.nl vind je daar meer over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |