quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Shirley92 ... omg, 't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!''![]()
![]()
Ik ben Suusie ik ben vandaag nieuw maar keek al een tijdje mee op fok. Waarom heb jij geen foto in je fotoboek, alleen je schoenen ?quote:
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Trollface. het volgende:
@Pixie Ben ik nog op tijd?#fokorgie
Kan ik nog meedoen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbinden
Maar ze is nog aan het tanken
Schitterend verwoord alweerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Shirley92 ... omg, 't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!''![]()
![]()
ik heb even je wijze woorden gestolen voor eigen gebruikquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Ik ben verdwaald, heb het verkeerde slijmspoor gevolgdquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbinden
Maar ze is nog aan het tanken
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, heb het verkeerde slijmspoor gevolgd
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Suusielove het volgende:
[..]
Ik ben Suusie ik ben vandaag nieuw maar keek al een tijdje mee op fok. Waarom heb jij geen foto in je fotoboek, alleen je schoenen ?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.
Pluisquote:
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.
Huppelmutsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaar
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaar
Oelalaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
FF ratelslangetje fobo gecheckt.... van wat ik kan zien valt die ook onder![]()
Hoe meer kwijl hoe beterquote:
Neuqsecks?quote:
Beetje CPR door Kz werkt altijdquote:
Wat is Kzquote:
dat is Kei zalig!quote:
niet best.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
@slaaf-fikkie, een paar topics.
quote:
Mag ik even attenderen op het feit dat 'kankermuil' één woord is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beter houd je je kanker muil tegen Pixie. Het kan me niet schelen van welke autist jij een tering kloontje bent. Ga ergens anders grappig doen ofzo.
Een trio. Tussen 2 mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:58 schreef RevRun het volgende:
Hoe zou een triotje tussen Shirley92 en Suusielove zijn?
God is love
Trouwen>>>?????quote:
BAAS JIJ OOK HIERquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mag ik even attenderen op het feit dat 'kankermuil' één woord is.
Groeten.
pluiskonijnen hebben nix te willenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik wil wel een duo-tje. Met Pixie.
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muilquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
pluiskonijnen hebben nix te willen
Geen idee wat jij allemaal in je muil steekt, al eens een stukkie zeep geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muil
Ai, die zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muil
Ik hou het bij groenten. Bedanktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Geen idee wat jij allemaal in je muil steekt, al eens een stukkie zeep geprobeerd?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik wil wel een duo-tje. Met Pixie.
Oja, jij was vegetarischquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik hou het bij groenten. Bedankt
Nope. Zelf verbouwdquote:
Ojaaaaaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Oja, jij was vegetarischIk ken de eeuwige discussies nog uit de biefstuk-topicreeks
Whehequote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik snap echt wel wat je bedoelt, maar goed..
Ik kan natuurlijk niet op tegen al die vleeseters.
b...b...bird AND TEH BIRD IS THE WORD!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef 9611Niels het volgende:
hallo, waar gaat dit topic over?
groetjes Niels
AHAHAAHAHAHAHHA M'N BERICHT EDITTEN. KANKER WAT GRAPPIG BWHAHAAHAHAHAHAHAHA OMGG!! VEEG ME OP!! WHAHAHAHAquote:
Vrouwenliefde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef 9611Niels het volgende:
hallo, waar gaat dit topic over?
groetjes Niels
geen ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
b...b...bird AND TEH BIRD IS THE WORD!
ah, weer wat geleerd van die ratelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
AHAHAAHAHAHAHHA M'N BERICHT EDITTEN. KANKER WAT GRAPPIG BWHAHAAHAHAHAHAHAHA OMGG!! VEEG ME OP!! WHAHAHAHA
![]()
ben ik wel weer aan toequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
.. wat heb jij opeens? Ik heb niks ge-edit
Dat komt omdat je te dik bent fatsoquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krijg wat aan je kanaal, dat waren 2 handen over een mannenborstkas![]()
Ik kan 1 tiet nog niet eens met 2 handen verbergen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
.. wat heb jij opeens? Ik heb niks ge-edit
das beterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik krijg een stijve plasser als ik meerdere vrouwen met elkaar zie ruziemaken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Dat komt omdat je te dik bent fatso
hmm meer om te zoenen en te strelen en te likkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja daar heb je helemaal gelijk in
Oe yeah babyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm meer om te zoenen en te strelen en te likken![]()
kut?? waar?quote:
Hoi poepjeeequote:
Daarzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef VinylSR het volgende:
[..]
Daarzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Neee johhh ik heb er ijzer in hangen jwzzzquote:
Pix or it didn't happenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Neee johhh ik heb er ijzer in hangen jwzzz
quote:
Neeeeuh johquote:
quote:
lolquote:
Hoax.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoax.Nee, dat is haar voorbips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was er nog steeds, wou je nu sex of strax?quote:
Nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:07 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
ik was er nog steeds, wou je nu sex of strax?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
tjonge, die pluiskonijnen hebben nog haast ook
en dat op mijn (vermeende) "vrije" zaterdag
quote:
Alleen als je je geile pakje aan doetquote:
Ah das geen probleem ik sta bekend om mijn flexibiliteit en mijn uhm onnavolgbare inlevingsvermogenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Alleen als je je geile pakje aan doet
Grote vriendinquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dacht ik zeg ff goeie tegen die kleine spammer
Wie spamt hier nou he!?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
dacht ik zeg ff goeie tegen die kleine spammer
Met de varkens neus en het botje in je mondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:55 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ah das geen probleem ik sta bekend om mijn flexibiliteit en mijn uhm onnavolgbare inlevingsvermogen
(welke had je voorkeur)
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:04 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah jah daar hoopte ik nog eens beroemd mee te worden
smaak heb je wel, dat kan ik je niet ontzeggen, let's party en lang leve de lol dan maar
Of het tegenover gesteldequote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:37 schreef slaaf_fikkie het volgende:ze houd van me, dat ken haast niet anders
nee nee, ze mag me graagquote:
quote:Op 06-03-2010 12:49 schreef Michielos
ey, ik moet dit even kwijt:
ik ben normaal gesproken een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mij knettergek maken.
zoals je misschien gehoord hebt heeft Ramazan mijn babes ingepikt. Ik ben nu op zoek naar een meid om mijn lusten op te botvieren. Jij bent geschikt.
Rest me je niet veel meer dan je eens pterrerend weekend te wensen.
kernkwaliteiten: sterk, martial arts, veel vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |