quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Shirley92 ... omg, 't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!''![]()
![]()
Ik ben Suusie ik ben vandaag nieuw maar keek al een tijdje mee op fok. Waarom heb jij geen foto in je fotoboek, alleen je schoenen ?quote:
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbindenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Trollface. het volgende:
@Pixie Ben ik nog op tijd?#fokorgie
Kan ik nog meedoen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbinden
Maar ze is nog aan het tanken
Schitterend verwoord alweerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Shirley92 ... omg, 't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!''![]()
![]()
ik heb even je wijze woorden gestolen voor eigen gebruikquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Ik ben verdwaald, heb het verkeerde slijmspoor gevolgdquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op huppelmuts die ik ga vastbinden
Maar ze is nog aan het tanken
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verdwaald, heb het verkeerde slijmspoor gevolgd
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Suusielove het volgende:
[..]
Ik ben Suusie ik ben vandaag nieuw maar keek al een tijdje mee op fok. Waarom heb jij geen foto in je fotoboek, alleen je schoenen ?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.
Pluisquote:
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat anders alle vrouwelijke FOK!kers weer gaan lopen soppen van opwinding.
Huppelmutsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaar
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doen de vrouwelijke fokkers alleen op elkaar
Oelalaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
FF ratelslangetje fobo gecheckt.... van wat ik kan zien valt die ook onder![]()
Hoe meer kwijl hoe beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |