BAAS JIJ OOK HIERquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Mag ik even attenderen op het feit dat 'kankermuil' één woord is.
Groeten.
pluiskonijnen hebben nix te willenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik wil wel een duo-tje. Met Pixie.
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muilquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
pluiskonijnen hebben nix te willen
Geen idee wat jij allemaal in je muil steekt, al eens een stukkie zeep geprobeerd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muil
Ai, die zit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik steek tenminste geen hondenvoer in m'n muil
Ik hou het bij groenten. Bedanktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:05 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Geen idee wat jij allemaal in je muil steekt, al eens een stukkie zeep geprobeerd?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik wil wel een duo-tje. Met Pixie.
Oja, jij was vegetarischquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik hou het bij groenten. Bedankt
Nope. Zelf verbouwdquote:
Ojaaaaaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Oja, jij was vegetarischIk ken de eeuwige discussies nog uit de biefstuk-topicreeks
Whehequote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik snap echt wel wat je bedoelt, maar goed..
Ik kan natuurlijk niet op tegen al die vleeseters.
b...b...bird AND TEH BIRD IS THE WORD!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef 9611Niels het volgende:
hallo, waar gaat dit topic over?
groetjes Niels
AHAHAAHAHAHAHHA M'N BERICHT EDITTEN. KANKER WAT GRAPPIG BWHAHAAHAHAHAHAHAHA OMGG!! VEEG ME OP!! WHAHAHAHAquote:
Vrouwenliefde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef 9611Niels het volgende:
hallo, waar gaat dit topic over?
groetjes Niels
geen ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
b...b...bird AND TEH BIRD IS THE WORD!
ah, weer wat geleerd van die ratelquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |