ben jij jaloers ofzo ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Pixie. het volgende:
@ shirley/AP nu is het niet meer leuk
ga nu maar terug naar je holletje waar je vandaan komt.
Je heb helemaal geen tijd om een kloon uit tehangen jij moet milf hosselleee
Je bent een kloon als je in de kont geplast bent door een negerquote:
doe eens normaal ofzo, je bent echt een jaloers naar meisjequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Je bent een kloon als je in de kont geplast bent door een neger
Klopt en nu ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Suusielove het volgende:
[..]
doe eens normaal ofzo, je bent echt een jaloers naar meisje
stewardesje ofzoquote:
oooh heerlijk pixquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jahoor. Maar dan veeg ik niet me reet af
Tegen mij waren ze wel lief toen ik hier 2 week geleden kwamquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef Suusielove het volgende:
[..]
waarom doe jij zo raar tegen mij ? doen jullie altijd zo hier tegen nieuwe mensen ??
Ja en nu ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef Suusielove het volgende:
[..]
waarom doe jij zo raar tegen mij ? doen jullie altijd zo hier tegen nieuwe mensen ??
Ik volg waar jij gaatquote:
jij bent zeker ook jalours ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen die denken dat kloons grappig zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Shirley92 het volgende:
@Suusielove: Maak je geen zorgen. Ik werd ook geplaagd en getreiterd. Nu draai ik een paar dagen mee en is het al een stuk beter.
Of we pakken gewoon een random foksterquote:
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Suusielove het volgende:
[..]
denk je dat je stoer bent ofzo, dom wijf
ga is wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Suusielove het volgende:
[..]
jaloErs doosquote:
Beter houd je je kanker muil tegen Pixie. Het kan me niet schelen van welke autist jij een tering kloontje bent. Ga ergens anders grappig doen ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Suusielove het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Flashbag het volgende:
[..]
ga is weg![]()
ik ken pixie niet maar is toch een stuk leuker dan jij dus wegwezen jij
Nee die is liefquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of we pakken gewoon een random fokster![]()
Myraela bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |