Je hebt toch altijd veel van die architectuur-studenten die je huis graag willen zien? Ik zou gewoon zeggen; prima; eerst die 5 dozen voor me naar mn ouders sjouwen en dan mag je alles zien (van het huisquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij wisten het in februari. Dan zouden het eigenlijk de maanden maart/april/mei zijn dus per 1 juni er helemaal uit. Ze zijn hier niet zo soepel. Maar goed mijn ouders wonen 5min van mijn werk vandaan. Het is alleen even veel sjouwen en opslaan.
edit alleen per de 1e van de maand inderdaad.
Waar we nu zitten is het 1 maand op zeg termijn. Ook weer per de 1e.
Volgens mij rammelen zijn eierstokkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhmmm...nee, volgens mij niet.
Al stoppen we wel direct zodra ie een ooievaar spot, dan moeten er foto's gemaakt worden
Dan moeten ze wel eerst 20km rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd veel van die architectuur-studenten die je huis graag willen zien? Ik zou gewoon zeggen; prima; eerst die 5 dozen voor me naar mn ouders sjouwen en dan mag je alles zien (van het huis)
Scheelt weer
Heb ze gelijk gemaildquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ynske en Nok, jullie moeten beiden eens op deze site kijken: AdHoc
Goedkope woon- en werkruimte antikraak!
Daar huurt die buurjongen van me zijn atelier bij!
Niet geschoten is altijd mis he!quote:
Precies. In Schiedam is er verschrikkelijk veel leegstand. Je weet maar nooit. Het kan best zijn dat de organisatie in Rotterdam ook Schiedam onder beheer heeft.quote:
Ohhh wat leuk!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Enfermera, ik heb al een zoontje van bijna 3 jaar idd! En ik wilde graag altijd een tweede, maar mijn vriend was daar altijd op tegen en nu sinds een paar dagen is hij om.
Of dat ze weten waar je wel wezen moetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. In Schiedam is er verschrikkelijk veel leegstand. Je weet maar nooit. Het kan best zijn dat de organisatie in Rotterdam ook Schiedam onder beheer heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dag lieve Maes!!!! Wat goed dat je meeging gister met die muts!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het, een lekker dikkertje moet het worden
De ruimte precies onder ons huis staat leeg. Die zouden we best willen natuurlijk. Maar de prijs die de eigenaar denkt te vangen is veeeel te hoog. Dus alle tips zijn welkom.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het, een lekker dikkertje moet het worden
Wat 'n muts die verpleegkundigequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Nou, the story continues....
Martin had vanochtend de huisarts gebeld en was daar langs geweest. Ze hadden een gaatje in z'n nagel gemaakt om de boel al wat te ontlasten, maar hij moest toch door naar de SEH. Hij belde mij daarover, en ik ben snel gaan douchen en ook naar de SEH gegaan. Gelukkig nog op tijd voordat alles ging gebeuren enzo. Er was een foto gemaakt om te kijken of het bot aangetast was, dat was gelukkig niet zo.![]()
Maarja. De arts kwam toen langs, zijn nagel moest eraf om dat het daaronder ook lekker geïnfecteerd was. Hij werd lokaal verdoofd en dat ding werd eraf gerukt, ff schoongemaakt en ook bij z'n knokkel zat een beetje viezigheid wat weg was gehaald.
Er werd ook een kweekje gemaakt en hij heeft nu weer een antibioticakuur.
De verpleegkundige kwam 'm later inpakken, deed er een vet gaasje op zonder handschoenen.Dus daar zei ik wat van: moet je dat niet met handschoenen doen? Hij: nee, ik raak de wond niet aan. Ik: maar het is wel het primaire verband.
Daar zei ie niks op. Ohhhhh, daar kan ik echt pislink om worden.
Heb er verder maar niks over gezegd.
Wel wat handschoenen gejat.![]()
Hihi.
Kijk, dat is nou 'ns een verpleegsterquote:Dus ja, nu kan ik nog weer voor mijn mannetje zorgen, want hij zit nu met z'n hand in een mitella en kan niks.
Zijn idee; vanavond gewoon even blowen, dan heeft ie helemaal geen last meer van de pijn
Dus ik ga vanavond mn eerste joint draaien, want hij kan dat nu niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |