En dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
20 minuten
Is meneer I. jarigquote:
Alsof oma zijn de ultieme taak in je moeder d'r leven zou zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
En ze vinden m'n moeder zielig, dat ze nog geen oma is.
M'n moeder had ook nooit kinderen gehad als m'n vader niet (letterlijk) had doorgedrukt.
Wel van kipfiletquote:
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzoquote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzo
Euhmmm...nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzo
Hmm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhmmm...nee, volgens mij niet.
Al stoppen we wel direct zodra ie een ooievaar spot, dan moeten er foto's gemaakt worden
Doe dan maar van Beyonceeeej, die vindt ie leuker denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm.
Zal ik wat plaatjes opsturen van een andere mooie vogel? Wie weet heeft dat toch ook zijn interesse
Mwah, hij moet een beetje échte natuur leren waarderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan maar van Beyonceeeej, die vindt ie leuker denk ik
Hihi hoe herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en m'n moeder ook![]()
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
Nou, dan zou het bij ons wel niet willen lukken
^^quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
ING GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Ieks hoe komt dat dat zo krap is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:38 schreef ferrari_rood het volgende:
paniek in de tent
* ferrari_rood en vriend krijgen op 29 maart de sleutel van het nieuwe huis. Op 31maart moeten ze uit hun huidige woning
Heb al tegen mijn ouders gezegd dat ik weer even thuis kom wonen.
Je moet wel geintroduceerd worden tch bij ad hoc of haal ik iets door elkaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ynske en Nok, jullie moeten beiden eens op deze site kijken: AdHoc
Goedkope woon- en werkruimte antikraak!
Daar huurt die buurjongen van me zijn atelier bij!
Ja nou, dat moet niet zo moeilijk te regelen zijn toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet wel geintroduceerd worden tch bij ad hoc of haal ik iets door elkaar?
Ik ben benieuwd wat je van t einde vindtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:51 schreef DeZwabber het volgende:nog maar een paar bladzijdes te gaan in kamainokata
een enorme anticlimax zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van t einde vindt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van donderdag 4 maart 2010
002. 350 tombolafan
004. 276 Loveless85
018. 181 Greys
038. 116 Ml-etje
072. 088 Ingetje79
086. 074 JJH
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Happy husband Bday Ing![]()
Ik wil weten wat dat kado nu is
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Ik vind het zo leuk bedacht van mezelf
het was allemaal een droom! of toch niet? of toch wel !?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja zal ik t ff spoileren?
Lees m nou maar gewoon ff uit
Je moet gewoon iemand kennen die er ook bij huurt en die je wil introduceren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, dat moet niet zo moeilijk te regelen zijn toch?
Al dat antikraak heeft toch ondertussen ook jaaaaaaaren aan wachtlijsten dacht ik? Buiten dat systeem dat je je er niet ff zo kan inschrijvenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ynske en Nok, jullie moeten beiden eens op deze site kijken: AdHoc
Goedkope woon- en werkruimte antikraak!
Daar huurt die buurjongen van me zijn atelier bij!
Naja, als je dat echt graag wil dan lukt je dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand kennen die er ook bij huurt en die je wil introduceren.
Dat hangt er dus vanaf
Nope, ik hoorde gisteren van een meisje dat ze er zelfs om huurders verlegen zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al dat antikraak heeft toch ondertussen ook jaaaaaaaren aan wachtlijsten dacht ik? Buiten dat systeem dat je je er niet ff zo kan inschrijven
We geven tips héquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou en anders kijken ze niet op die site.
Laat maar Nok en Yns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |